שיווק ופרסום

מתיחת הפנים בפובליסיס: אלון הוכדורף מנכ"ל זניט אופטימדיה מסיים את תפקידו

רכישת באומן על ידי פובליסיס הכשירה את הקרקע לשינויים בהצעת המדיה של הקבוצה שכוללת גם פובליסיס גלר-נסיס. מותג רכש המדיה 'סטארקום' מקבוצת פובליסיס העולמית יכנס לתמונה, למרות שהמתווה טרם ידוע
בביקורו בישראל הכריז מוריס לוי, יו\"ר פובליסיס העולמית על הצעת המדיה המשופרת שהקבוצה תציג לשוק הישראלי. השלב האופרטיבי של רכש המדיה בקונסטלציה שכוללת את באומן ופובליסיס גלר נסיס חייב היערכות מחדש וההפתעה מגיעה מכייונו של אחד האנשים החזקים בזניט - אלון הוכדורף, שיסיים את תפקידו בקבוצה לאחר 11 שנים בתפקיד.
בעוד ששאלות רבות נותרו פתוחות, כמו כפילויות התפקידים בגזרת רכש המדיה בדיגיטל, בין פובליסיס נט מדיה וזניט דיגיטל, סיום דרכו של הוכדורף מגיע לשוק כהפתעה לא צפויה. לאייס נודע כי הדיונים הראשוניים בין הוכדורף לקבוצת פובליסיס לגבי המשך דרכו החלו כבר לפני מספר חודשים עם גיבוש התנאים המקדמיים לרכישת המשרד על ידי הקבוצה העולמית.
הוכדורף, שלפני כניסתו לזניט היה חבר במועצת המנהלים של סאצ\'י לונדון נמצא בחברת רכש המדיה מזה 11 שנים. בסביבת באומן מסבירים שהמשרד ומנכ\"ל זניט הגיעו לצומת שבמסגרתה הציגה הקבוצה הצרפתית את כוונותיה לגבי עתיד חברות המדיה שברשותה ובנקודה זו התקבלה ההחלטה המשותפת על פרידה בין הוכדורף לקבוצה. הדיונים העדכניים נוגעים לשאלות על הדגש שיופנה לרכש דיגיטל מול אופליין ועוד.
לאייס נודע כי למרות ההכרזה על כניסתה של סטארקום מדיה לישראל, המתווה של פעילות החברה עדיין נמצא בבחינה וטרם גובש סופית. שאלה מרכזית שנותרה פתוחה היא מי ינהל את החברה במידה ואכן תוקם. גורם בסביבת פובליסיס אומר לאייס כי \"העניין הוא עדיין בגדר ניסוי וטעייה. יכול להיות שסטארקום תוקם כדי לרכוש את המדיה למותגים שהמתנגשים בין באומן לגלר נסיס ויכול להיות שיוחלט להפעיל אותה בצורה אחרת אם בכלל\". כזכור, גלר נסיס רכשה את המדיה בשנים האחרונות דרך חברת הרכש של אדלר חומסקי מדיה-קום בעוד שזניט רכשה מדיה עבור באומן, רגב קויצקי ומשרדים נוספים שאינם קשורים בקבוצה.
עתידו המקצועי של הוכדורף טרם ידוע. בשוק קטן כמו תחום המדיה ניתן לספור על יד אחת את השחקנים הדומיננטיים שעומדים בראש חברות הרכש. התפקיד, שיותר מהכל הוא סוג של משרת אמון שמעניקה למנכ\"ל חברת מדיה חשיפה מלאה למספרים ולעמלות, הופך את אלו למצרך נדיר וכזה שנחטף מהר במידה והוא על המדף. לאייס נודע כי החל מהבוקר, פחות מיממה לאחר ההודעה על סיום דרכו של הוכדורף, זרמו לכיוונו מספר פניות משחקנים מובילים בשוק.
עם זאת, הוכדורף שהגיע מתחום הפרסום המסורתי (ולא החל את דרכו ברכש מדיה) פזל גם לתחומים אחרים ומחזיק במניות אתר הספורט ONE. ייתכן כי התחנה הבאה שלו תהיה כמנכ\"ל משרד פרסום, או אפילו באחד מגופי התקשורת, עיתונות או טלוויזיה מולם עבד בזניט.
את תגובת אלון הוכדורף לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלון מוכשר ומקצועי אין ספק שנשמע עליו ובגדול (ל"ת)
    אנני 07/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא היה ניתן להשיג את תגובתו אבל
    O-0 07/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל על זרימת ההצעות שמעתם...
    סגור