שיווק ופרסום
לנה דל ריי מבצעת את Blue velvet בקליפ חדש והזוי כקמפיין לרשת H&M
כמה נעים לסבן אחד לשני את הגב כדי לנפח את הכיס ב'ירוקים'. דל ריי מקליטה שיר עבור H&M וממהרת לצרף אותו לגרסה חדשה של האלבום
לנה דל ריי, ה-זמרת ב\"ה\" הידיעה של השנה החולפת (ברמת החשיפה הבינ\"ל), שנבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת האופנה הבינלאומית H&M מחברת כעת בין חוזה הייצוג לשיר חדש/ישן אותו היא מבצעת - גרסת כיסוי לשיר Blue Velvet הקלאסי משנות ה-50.
הקליפ/קמפיין מזכיר ב\'לוק אנד פיל\' המסתורי שלו את הסרט Blue Velvet (1986) שבוים על ידי דיוויד לינץ\', בכיכובם של איזבלה רוסליני, קייל מקלכלן ודניס הופר. בקליפ מופיעה דל ריי כשהיא לבושה בפריטים מקולקציית הסתיו של H&M כפי שצולמה לקטלוג הרשת לפני מספר חודשים.
נחמדה, מסתורית ומאוד שיווקית
יותר מהכל המהלך הזה מזכיר כמה נעים לסבן אחד לשני את הגב כדי לנפח את הכיס בעוד חבילה של \'ירוקים\' על חשבון המעריצים. לנה דל ריי תורמת את ההייפ הגדול סביבה לרשת האופנה, מקליטה גרסת כיסוי חדשה ל-Blue Velvet שתשמש כפס הקול של הקמפיין, ומיד ממהרת לצרף אותו לאלבום שיודפס וישווק מחדש תחת השם: Born To Die - Pardise Edition.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מתה על הזמרת הזאת!עירית 08/2018/16הגב לתגובה זו0 0אאוטסיידרית בנשמה. היא מגיעה סוף סוף לישראל לאחר הביטול המעצבן מ-2014: https://www.kzat-tarbut.com/%D7%9C%D7%A0%D7%94-%D7%93%D7%9C-%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C/סגור
-
1.גואטהעדן (ל"ת)עדן 01/2013/18הגב לתגובה זו0 0סגור


