שיווק ופרסום

נגמר עוד לפני שהתחיל: השידוך בין אחיה פריד לקבוצת פובליסיס לא יוצא לפועל

סמנכ"ל השיווק לשעבר של 'הארץ' הצטרף לקבוצה לפני כחודשיים וחצי אך ההתקשרות בין הצדדים הופסקה. בשוק מסבירים כי הסיבה היא פערים בציפיות
אחרי חודשיים וחצי, מסיים אחיה פריד את דרכו בפובליסיס. לאייס נודע כי סמנכ\"ל השיווק לשעבר של \'הארץ\', אשר הצטרף לקבוצת פובליסיס ישראל בחודש יולי, סיכם בימים האחרונים על עזיבתו.
כזכור, לפני כחודשיים וחצי סיים פריד את תפקידו ב\'הארץ\' (בו שימש כחצי שנה) והצטרף למחלקת המדיה של פובליסיס ישראל. כאמור, לפריד יועד תפקיד בכיר בתחום המדיה בפובליסיס ישראל על רקע רכישת באומן בר ריבנאי בידי פובליסיס העולמית. השלוחה הישראלית שכוללת את פובליסיס (בראשו עומד ארי מלמוד) ובאומן בר ריבנאי (בראשו עומד יוסי לובטון) מנוהלת על ידי יורם באומן, מי שעמד מאחורי מינויו של פריד.
על פי גורמים בשוק, סיבת הפרידה המהירה בין הצדדים נעוצה בפערים בין הגדרות התפקיד והיקף האחריות של פריד במערך המדיה. במהלך השיחות הראשוניות על היום שאחרי המינוי, הבין פריד כי מעמדו בקבוצה יהיה שונה מהצפוי, לפחות על פי הגדרתו. המתווה לפיו תוקם לצד זניט - חברת המדיה המובילה של באומן, שלוחה של סטארקום מדיה, שווה במעמדה ובהשפעתה אותה ינהל אחיה, התבררה כלא מדויקת.
בסופו של יום הוחלט בבאומן כי לצד זניט יוקם גוף מדיה משני שפעילותו תתמקד בלקוחות שזניט מנועה מלהעניק להם שירות, מסיבות של ניגוד אינטרסים. למעשה מדובר בשחקן משני במערך המדיה של פובליסיס - דבר שפריד לא ציפה לו, ומכאן ההחלטה שלא להוציא את ההתקשרות בין הצדדים לפועל.
אחיה פריד מסרב להגיב בשלב זה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אה?
    מה? 11/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מילה
    סגור
  • 1.
    בכלל לא התחיל
    מ.מ 10/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשה בנימין יש דליי זה בכלל לא התחיל הגיע והלך אחרי יומיים
    סגור