שיווק ופרסום

פצ'ה פיצ'ה קוריצה: ניר רפואה יכהן כראש תחום חדשנות של מקאן במזרח אירופה

סמנכ"ל הקריאייטיב הפורש ממקאן דיגיטל יעתיק את מגוריו לרומניה שם יתמקם במקאן בוקרשט. יעמוד בראש איזור שכולל את טורקיה, צ'כיה, רוסיה ועוד
סמנכ\"ל הקריאייטיב הפורש ממקאן דיגיטל, ניר רפואה בדרכו לאירופה - כך נודע לאייס. רפואה שפרש מהמשרד לאחר 5 שנים יישאר ברשת מקאן העולמית תוך שדרוג משמעותי במעמדו, עם מינויו לתפקיד ראש תחום החדשנות (Chief innovation officer) באזור מזרח אירופה.
כפי שפורסם לראשונה באייס, רפואה סיים את דרכו במקאן דיגיטל לפני כחודש וחצי. בשנים האחרונות הוא שימש כסמנכ\"ל קריאייטיב תחת אלדד ויינברגר, מנכ\"ל מקאן דיגיטל, שהחליף בתפקיד זה את עופר עובד שפרש עוד בקדנציה של איריס בק כמנכ\"ל מקאן אריקסון. יוזכר כי את תפקידו של רפואה ירש עמי אלוש.
לאייס נודע עוד כי, רפואה שהפך ל\'פנים\' של מקאן דיגיטל מעבר לים כשייצג את המשרד בתחרויות פרסום באירופה וארה\"ב, החל במגעים עם הרשת העולמית כבר ב-2009. בשנים אלו השתתף רפואה במספר מכרזים פנימיים לתפקידי ניהול שפרסמה רשת מקאן העולמית, ובשנה האחרונה הבשילו המגעים עד למינוי בפועל.
רפואה שעתיד להוביל את החזית הדיגיטלית-הטכנולוגית של סניפי מקאן במזרח אירופה יעבור לרומניה, משם יפעל במסגרת הסניף המקומי של מקאן בבוקרשט. האזור שבראשו הוא יעמוד כולל כ-17 מדינות, עליהן נמנות טורקיה, יוון, צ\'כיה, פולין, רומניה, רוסיה ועוד.
בשנים האחרונות חתום רפואה על כמה מהמהלכים נושאי הפרסים של מקאן דיגיטל בזירה העולמית. החברה עצמה נחשבת לאחת משלוחות הדיגיטל המצליחות של מקאן העולמית. המהלך המוצלח ביותר של מקאן דיגיטל בשנה האחרונה היה ללא ספק ה\'טיימליין\' עבור הרשות למלחמה בסמים. בתחרות היורובסט שנחתמה בסוף השבוע האחרון בפורטוגל אסף הקמפיין זכייה נוספת בארד - ה-22 במספר מתוך 18 תחרויות כשהבכירה שבהן היא תחרות ה-ONE SHOW.
מעברו של רפואה ליבשת אירופה ממשיך קו מתון אך עקבי של פרסומאים מקומיים שהעתיקו את הקריירה לחו\"ל. בהקשר זה ניתן לציין את שי אלמגור, אף הוא בוגר מקאן אריקסון ישראל שפועל כיום בניו יורק. בנוסף ייצא השוק המקומי טאלנט דיגיטל נוסף לשוק האירופאי בדמותו של רועי כהן, לשעבר בשלמור אבנון עמיחי וכיום ביונג וון מאט הגרמנית.
אלדד וינברגר, מנכ\"ל מקאן דיגיטל התייחס למינוי של רפואה ואמר: \"אני שמח על בחירתו של ניר רפואה ומבקש להודות לו מקרב לב על תרומתו הגדולה למקאן דיגיטל ולקבוצת מקאן אריקסון בכללותה. ניר אחראי לכמה מהמהלכים המדוברים והבולטים של השנים האחרונות, ואין לי ספק כי הכישרון והמקצועיות הטמונים בו יובילו אותו בעתיד הקרוב להצלחות רבות בשוק העולמי\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מזל טוב שיהיה המון בהצלחה! (ל"ת)
    יובל מהגן 12/2012/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כבוד יא תותח (ל"ת)
    מנגולי 12/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תותח! בהצלחה! (ל"ת)
    דיני 12/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ניר רפואה מכר לי פעם מחשב כשעבד בחנות מחשבים
    אפי בורשטיין 12/2012/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה יופי שהבחור הצעיר הזה התקדם. הוא גם ניסה למכור לי דיסקים לצריבה עם הלוגו של פלונטר אבל סירבתי. המחיר לא היה אטרקטיבי
    סגור
  • 2.
    בהצלחה! (ל"ת)
    מרדכי שלו 12/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אוי אלדד תעשה לי טובה
    אייל 12/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה!
    סגור