שיווק ופרסום
נמשכים השינויים בהנהלת מקאן: סמנכ"ל הלקוחות הגר ברזילי פורשת מתפקידה
לאחר 5 שנים בתפקיד, גל פרישות הבכירים במקאן ממשיך עם סיום תפקידה של ברזילי. במסגרת השינויים מקאן אריקסון יעבור לעבודה ב-4 קבוצות לקוחות
הרפורמה בהנהלת מקאן, על רקע כניסתו של ריצ\'י הנטר לתפקיד מנכ\"ל המשרד, ממשיכה היום (יום ג\'), עם פרישתה של סמנכ\"ל הלקוחות הגר ברזילי.
ברזילי מסיימת את תפקידה לאחר 5 שנים במשרד. בתפקידה האחרון עמדה בראש אשכול לקוחות, אחד מ-5 שפעלו במקאן. במסגרת הרה-ארגון במודל העבודה של מקאן ובמקביל לפרישתה של ברזילי יעבור המשרד לעבודה במתכונת של 4 קבוצות לקוחות. בין היתר ניהלה קבוצת הלקוחות של ברזילי מותגים מובילים כגון \'כלל\' ו\'לאומי קארד\'. מותגים אלו ועוד שטופלו בצוותה של יפוזרו בין 4 קבוצות הלקוחות.
ריצ\'י הנטר, מנכ\"ל מקאן אריקסון: \"ברצוני להודות להגר ברזילי, על מסירותה ופועלה הרב במהלך כהונתה במקאן. הגר היא מנהלת מצויינת ופרסומאית בנשמתה, ואני מאחל לה בהצלחה באתגרים חדשים בהמשך דרכה בעולם השיווק והפרסום. במסגרת השינויים, בחרנו לארגן מחדש את מערך הלקוחות של מקאן לארבע קבוצות חזקות ומובילות ולהמשיך לפעול בדרך בה לקוחותינו ימשיכו לקבל טיפול מסור ומצויין עם איכות תוצר גבוהה, כפי שהענקנו עד כה ונמשיך להעניק\".
מינויו של הנטר לתפקיד מנכ\"ל מקאן אריקסון יצר רצף של שינויים בקרב ההנהלה הבכירה של משרד הפרסום. מראשוני הפורשים היה שחר פילר (כיום בדרורי שלומי), סמנכ\"ל הקריאייטיב המשותף במשרד שהוחלף על ידי עודד קרמר. קרמר עבד בעבר עם הנטר בתקופתו באדלר, בעת שהנטר שימש כמנכ\"ל שופרסל.
בנוסף סיימו את תפקידן במשרד יפעת וידר ערד וחנית מרינוב ששימשו כסמנכ\"לי לקוחות. במקביל הצטרף למשרד בן מוסקל, לשעבר בשופרסל - מינוי נוסף שמצביע על כך שהנטר, שנחשב למנכ\"ל מעורב מאוד, מקיף עצמו באנשים שעבדו איתו בעבר. פרישות נוספות שניתן לציין הן של טל פרלמוטר ממנהלי הקריאייטיב הבולטים במקאן, וניר רפואה סמנכ\"ל הקריאייטיב במקאן דיגיטל שהוחלף מאוחר יותר על ידי עמי אלוש . פרלמוטר מונה לסמנכ\"ל הקריאייטיב בשמעוני פינקלשטיין ברקי ואילו רפואה זכה לקידום משמעותי כשמונה לתפקיד ראש תחום החדשנות של רשת מקאן העולמית, באזור מזרח אירופה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(25):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
20.מקאן, גם שלמור אמרו לי זה לא יקרה (ל"ת)כרטיס צהוב 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
19.הספינה טובעתאופיר 01/2013/03הגב לתגובה זו0 0הכל הולך לאיבוד!סגור
-
18.מקאן בהתדרדרות מטורפתאחד שהיה שם 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0חברים יקרים, הייתה תקופה נהדרת במקאן ואיכשהו הכל הולך לאיבוד! מיטב האנשים הסתובבו שם והדבר הורגש ברמת התוצרים ובצורת החשיבה. המהלכים היו באמת פורמי דרך וכל מהלך היה להוציא מיץ החוצה (מהלך יוצר שיחה) והכל היה מוכוון לזה! היום נראה שבעיקר הולכים לאיבוד וחבל!סגור
-
17.ורק עדי א שורדת מעניין?! חחח (ל"ת)מהברנז'ה 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
כנראה שלא קשה להבין למה עדי שורדת... (ל"ת)ההיא מקומה 3 12/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
16.זה טבעי שמנכ"ל יבנה קבוצת הנהלה שתהיה נאמנהדי נו 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0רק לו. השאלה היא בכלל אחרת, למה לוקח לו כל כך הרבה זמן לעשות את זה? תמהר ריצ'י בארון של בק יש הרבה שלדים שצריכים ללכת. קדימה, לרענן גם בשאר המחלקות הכושלותסגור
-
תודה על החיזוק, קרמרהבוס 12/2012/27הגב לתגובה זו0 0ואל תקשיב למי שאתה אומר שאתה סתם פלנר בינוני עם כישרון חנופה יוצא דופןסגור
-
15.מקאן בדרך למטהידעוני 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0ריצ'י (ריץ') כמעט השלים את הכוורת "המנצחת" שלו. אחרי שכמעט פיטר (ולא התפטר) והעזיב (ולא עזב או פרש מרצון) את כל מי ומה שלא חפץ ביקרו, והביא את האנשים שלו, המשרד הזה מאבד הרבה מהערך והמוניטין שלו. הלקוחות שלו שוקעים, וכנראה שהוא גם ביחד אתם.סגור
-
הקוסם ממקינזיאוכל קבוע אצל לובה 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0כל המוחות שהיו במקאן כבר לא...ריצי' יושב על משבצת "הקוסם" אבל בנתיים נראה שהכל מתפורר והקסמים לא עובדים משהו.זה בסדר, כנראה שכל גוף מוביל צריך לפנות מקום לאחרים.תהילת עולם חולפת...יעשו טוב הלקוחות אם יקחו את התקציבים שלהם ויעבירו למשרד שיש בו קצת יותר...סגור
-
14.אין עליה! נכס לחברה. כל חברה! (ל"ת)מיס מוס 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.הפסד ענק ללקוחותיהעינת 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0נתגעגע אליך מאוד!!סגור
-
12.היא בחורה מדהימה !!!!!!פרילאנס 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0אחת שמנהלת את הלקוח ולא הלקוח אותה !!!! הלקוחות הכי קשים של מקאן היו בקבוצה שלה והיא ניהלה אותה ביד רמה !סגור
-
ככה יעשה לאישה שמנהלת את לקוחות (ל"ת)הלקוחות מנפנפים אותה 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.הגר מלכהרונן ר 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0מנהלת ואשת מקצוע מהדרגה הגבוהה ביותר, בנוסף על הכל היא אדם מדהים. היא תצליח בכל מה שהיא תעשה.סגור
-
10.מי אלו בדיוק ארבע הקבוצות במקאן? (ל"ת)יואב 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.ואולי הבעיה היא במנכ"ל? כנסו:בקר אויר 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0מעניין שכל כניסה של מנכ"ל חדש לאחד ממשרדי הפרסום מלווה בפיטורים של בכירי המשרד,אחת לחודש אנו מתבשרים על "עזיבה מרצון" של בכיר זה או אחר ושינויים ארגוניים מרחיקי לכת במשר.מסתבר שזו הדרך הכי קלה והכי מהירה למנכ"ל החדש להראות לבעלי המשרד עשייה כלשהי אבל משום מה זה עומד ביחס הפוך לשימור לקוחות קיימים ולקליטת לקוחות חדשים.ריצ'י הנטר מצטייר עד כה ככשלון סדרתי,הוא כבר למעלה מחצי שנה במקאן והמשרד מאבד לקוחות ואנשים טובים ולא צומח במאום.ריצ'י,להזכירכם נזרק גם משופרסל לאחר שהבינו שהוא "לא משהו" בלשון המעטה.מק'אן צריך פרסומאי ותיק ומנוסה בעל שיעור קומה כדי שיוציא אותו מהבוץ אליו הכניסה אותו איריס בק.בוץ שריצ'י ממשיך לדשדש ולהתחפר בו.אילן תתעורר!!!סגור
-
8.חחחחחח (ל"ת)חחחחחח 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.הספינה שוקעתמוני 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0ארגון הזוי שיודע לערוף ראשים במקום לטפח עובדים מוכשרים.סגור
-
6.מקצוענית, מוכשרת, מוצלחת.מכירה היטב 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0הגר היא אשת פרסום מעולה, מקצוענית אמיתית, מנוסה מאד. עוף נדיר בתחום.סגור
-
יופי של תגובה (ל"ת)הגר 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.אוי, איזה קטע, אני בדיוק מחפשת עבודה (ל"ת)חן 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.May day may day...טייס 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0We're going downסגור
-
3.סבבה, אפשר לעשות קריאייטיב עכשיורוני 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0בכמה אנשים היא התעללה בדרך..... כמה מנהלי קריאייטיב.....סגור
-
2.שחקנית הפוטבול ירדה מהמגרש (ל"ת)מוטי 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בתמונה זה נראה כאילו יש לה משהו להגיד... (ל"ת)עמוס 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0סגור