שיווק ופרסום

ריספקט: ניר רפואה בדירוג 30 המובילים בפרסום במובייל של ה'ביזנס אינסיידר'

מדור הפרסום של המגזין הכלכלי מיקם את רפואה במקום ה-26 ולצידו ציין את דניאל ברק כמי שהיה שותף למהלך ה-PINCH של 'אופטיקנה' במקאן דיגיטל
ניר רפואה, דניאל ברק ומקאן דיגיטל זכו לאחרונה לחשיפה מכובדת ומחמיאה כשאוזכרו בדירוג 30 אנשי הקריאייטיב המובילים בפרסום במובייל - רשימה בינלאומית של המגזין הכלכלי \'ביזנס אינסיידר\' שהציבה את רפואה במקום ה-26 המכובד.
רפואה שימש עד לפני כחצי שנה כסמנכ\"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל בישראל, וכעת מכהן כמנהל חדשנות ודיגיטל בקבוצת מקאן העולמית (MRM). מקום מושבו הנוכחי הוא בבוקרשט, רומניה.
הדירוג של מדור הפרסום במגזין הכלכלי החל כ\'קול קורא\' לתעשיית הפרסום העולמית, בדגש על אנשי קריאייטיב מתחום הפרסום בדיגיטל. לפני כחודש הזמין המגזין את הקהילה העולמית להציע לדירוג מועמדים מקרב בכירי הפרסום שחתומים על מהלכים חדשניים בגזרת המובייל. אלו נבחנו עם העדפה מוצהרת למועסקים בסוכנויות המוכרות ו/או מטפלים בלקוחות מובילים.
במגזין ציינו את מהלך ה-Pinch של רפואה ומקאן דיגיטל עבור אופטיקנה כדוגמא לחדשנות קריאיטיבית. למרות הנטייה המקובלת להעניק את הקרדיט לנושאי התפקידים הבכירים מתחום הקריאייטיב, יצוין כי אחת מהוגות הרעיון היא אלאב הורוביץ, סמנכ\"ל לקוחות במקאן דיגיטל המטפלת באופטיקנה בשנים האחרונות.
אופטיקנה
הרשימה כוללת כמה מהשמות הבולטים בתעשיית הדיגיטל והפרסום העולמית. למקום ה-1 נבחרה אנדרה האריסון, מנהלת ההתקשרות-איינגייג\'מנט הדיגיטלית של חברת PepsiCo. האריסון, לשעבר בסוכנות הדיגיטל Razorfish מתמקדת באינטראקציה עם הגולשים ובשיווקי דיגיטלי של המותג Pepsi. כמו כן היא אחראית על הקמתה וניהולה של מעבדת הדיגיטל של פפסי אשר מפתחת ועובדת בצמוד לחברות סטארט-אפ.
פעילות המובייל של Pepsi
בדירוג מופיעים גם בכירים מתאגיד המדיה Aegis, מקוקה קולה, צוות החדשנות של Goodby Silverstein & Partners, שאזאם, JWT ניו יורק ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואלאב הורוביץ כמובן על הרעיון
    רינה מצליח 04/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחו לציין
    סגור