שיווק ופרסום

הכל על עסקת 'לעומק': יצורף ל-TBWA העולמית; יהושע ישלם 5 מיליון שקלים

העסקה נחתמה לפי שווי של 15 מיליון שקלים למשרד הפרסום. און גולדשטיין, מבעלי המשרד: "כבוד גדול להיות חלק מקבוצת התקשורת הגדולה בעולם"
לאחר מגעים שהתקיימו בין הצדדים בחצי השנה החולפת, רמי יהושע רוכש 33% ממניות משרד הפרסום לעומק התודעה. לאייס נודע כי העסקה נחתמת לפי שווי משרד של 15 מיליון שקלים, כך שיהושע TBWA ישלם 5 מיליון שקלים תמורת שותפות בשליש מהמשרד.
העסקה בין יהושע TBWA למשרד הפרסום \'לעומק התודעה\' קיבלה את האישור והרוח הגבית של רשת TBWA העולמית. לאחר סיכום הפרטים בין הצדדים נשלחה העסקה לאישור הרשת הבינלאומית וזו נתנה את ברכת הדרך. במסגרת רכישת המניות יהפוך \'לעומק התודעה\' לחלק מקבוצת TBWA העולמית כאשר לשמו יצורף הניסוח Part of the TBWA Worldwide Network. עם זאת, ומכיוון שהשם TBWA כבר נמצא בשימוש יהושע בישראל, שם זה ישמש את החברה רק במסמכים פנימיים, כאשר התוצרים הפרסומיים ימשיכו להיות חתומים תחת השם \'לעומק התודעה\'.
מעבר למימוש ההצלחה של המשרד במונחים כספיים, הערך המוסף הבולט ביותר שתשיג \'לעומק התודעה\' באמצעות העסקה הוא חיזוקה בתחום רכש המדיה. בתחילת דרכה בוצע הרכש באמצעות חברת המדיה העצמאית \'קאראט\' - בהמשך החל המשרד לרכוש מדיה באמצעות חברת המדיה יוניון בבעלותו של אורן יוניוב ולסירוגין באופן עצמאי. כעת יצטרף המשרד לחברת המדיה TMF בה שותף גם משרד הפרסום יהושע TBWA (בנוסף לגיתם BBDO) ויחל לקנות דרכה, בדרך שאמורה להיטיב עימו בגזרת המחיר.
משרד הפרסום לעומק התודעה הוקם ע\"י זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין לפני כ-3.5 שנים. בשנתיים האחרונות נכנס המשרד לתחום הפרסום המסורתי. לפני כשנה, ארז מי-טל סמנכ\"ל הקריאייטיב, נכנס כשותף בנתח קטן ממניות החברה. למרות ההאטה בשוק הפרסום, המשרד הצליח להראות צמיחה מרשימה מאוד בשנה וחצי האחרונות והצליח לגייס לקוחות לא מבוטלים כגון בנק אגוד, המכללה האקדמית נתניה, איסוזו סומו, אילנית, פאוור קארד, מכבי קר, סולגאר, דלתות חמדיה, אוטודיל ולאחרונה זכה גם בתקציב הפרסום של ההסתדרות החדשה לאחר מכרז שהסתיים לפני כשבוע.
הלוגו החדש של החברה. יוקצה לשימוש פנימי
הלוגו החדש של החברה. יוקצה לשימוש פנימי
במקביל לפעילות משרד הפרסום, פועלת תחת השותפות של גולדשטיין ופופלבסקי חברת ה-Indoor-media \'לוקיישן\' - המחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בכ-1,000 בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר וסטודיו הפרוסים בפריסה ארצית.
לדברי רמי יהושע: \"אנו שמחים ומתרגשים מצרופה של לעומק התודעה למשפחת TBWA. אני משוכנע כי הכשרון וההתלהבות של מנהיגי החברה ועובדיה יוביל אותם במהרה לקדמת הבמה בקרב המשרדים הבולטים בישראל\".
און גולדשטיין מנכ\"ל משותף ב\'לעומק התודעה\' מסר: \"אנחנו שמחים מאוד על כניסתה של יהושע TBWA כשותפה במשרד, כבוד גדול להיות חלק מקבוצת התקשורת הגדולה בעולם. אנחנו משוכנעים שנדע לקחת הרבה מהניסיון, מהידע ומהמקצועיות, למנף אותם ולהמשיך את המומנטום הטוב שאנחנו נמצאים בו בדרך לביסוס מעמדנו כמשרד שמוביל את הדור החדש של משרדי הפרסום\".
לעומק התודעה. מימין: און גולדשטיין, ארז מי-טל וזיו פופלבסקי
לעומק התודעה. מימין: און גולדשטיין, ארז מי-טל וזיו פופלבסקי
יוזכר כי ההליך המתקדם ביותר שהיה למשרד הפרסום \'לעומק התודעה\' התקיים דווקא מול חברת מדיה ולא עם משרד פרסום. חברת המדיה קאראט הביעה עניין רב ברכישת מניות המשרד, במסלול שבסופו הייתה מחזיקה ב-80% ממניותיו, אך מגעים אלו הוקפאו בסופו של דבר.
למרות שבעלי לעומק התודעה לא הסתירו את רצונם לממש את ההצלחה של המשרד הצעיר, הם נצמדו לעיקרון אחד בסיסי. המשרד מעולם לא הביע נכונות להתמזג לתוך משרד אחר, וכל המגעים אותם ניהל - דיברו על מתווה של הכנסת שותף שיזכה לנתח ממניות. במשרד מציינים כי זהותו ואופיו יישמרו באופן שאף יאפשר להם, היפותטית, להתמודד על אותם התקציבים מול יהושע TBWA. מנגד, יש להניח כי מעתה והלאה יעמדו לשירות \'לעומק התודעה\' נסיונו הרב וקשריו העסקיים של רמי יהושע. איש הפרסום הוותיק ינסה להעביר לידי המשרד הצעיר תקציבים שהוא חפץ ביקרם ולא יכול לטפל בהם במסגרת יהושע TBWA.
תנופה נוספת שהעסקה יכולה להעניק ל\'לעומק התודעה\' תגיע בדמות הצוהר שתפתח לה TBWA העולמית לשימוש בידע הרב של הקבוצה העולמית, לרבות מחקרים, קייס סטאדיס, הזמנות לכנסים, ימי עיון, מפגשים בינלאומיים וכן הלאה.
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    און זיו וארז
    שי אגם 10/2013/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מברוק , כל הכבוד . אני שמח שאתם כל כך הצלחתם על חשון גב כל העובדים שזרקתם לפח ונתנתם להם לעבוד בלי חוזה ובלי שעות נוספות , אתם באמת בני אדם הוגנים ואל תשכחו שקרמה זה דבר אמיתי אז הכישלון הבא שלכם יהיה מלווה בהרבה חיוכים מצד אלה שזרקתם הצידה בדרך להצלחה.
    סגור
  • 11.
    כפיים! (ל"ת)
    גב-איש 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מברוק
    אלי ג'ינג'י 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים יקרים , כל הכבוד על החיבור , מקווה שיהיה לכם רק טוב
    סגור
  • ברכץ אוכל אותם בלי מלח (ל"ת)
    ליידי נענע 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מרגישים, אוח כמה מרגישים
    חבר ופודל 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפרלמוטר עזב!
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    מברוק כל הכבוד ... (ל"ת)
    גבי לביא 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    חחח... אין מצב
    אריק 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיכוי שרמי יהושע הוציא מכיסו 5 מיליון ש"ח שווה לסיכוי שייחתם הסכם שלום בין ישראל לפלסתינים לפני החגים...
    סגור
  • כל כך נכון
    שטייניץ 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר לתאר את זה בצורה מדוייקת יותר.
    סגור
  • 6.
    אם הסכום נכון...
    אנונימי 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרמי יהושע כנראה באמת יש עודף כסף. ייקח לו 5 שנים רק לכסות את ההשקעה...
    סגור
  • 5.
    זה לא יוצר התנגשויות?
    שבלולי 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגיד דיסקונט ואיגוד?
    סגור
  • 4.
    ארז מיטל נראה כמו הכלאה בין 2 השותפים (ל"ת)
    רגע ודוס לי 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אלופים
    לירון 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאה בכם. מגיע לכם. שאפו ענק!
    סגור
  • 2.
    (ל"ת)
    כל הכבוד 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ארז ברכץ הוא הרב פנגר.
    שימי 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארז ברכץ הוא הרב פנגר - אמיתי.
    סגור
  • אל תגזים הרב פנגר יש רק אחד
    ניר 07/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.youtube.com/watch?v=tdI8mal4k_o
    סגור