שיווק ופרסום

הלחץ מתחיל להשפיע? ניסיון להטות את ההצבעה ב'אח הגדול' לטובת דורין סגול

'קשת' הודיעה כי ההצבעה נעשתה עבור סגול - וכי מדובר בניסיון ראשון מתחילת העונה. לדיירים בבית 'האח' לא ידווח על הניסיון להשפיע על ההצבעה
התוצאות הוטו לטובתה. דורין סגול (יח"צ) (צילום יח"צ)
בזמן שדיירי הבית של הריאליטי האח הגדול מחכים בציפייה לפרק ההדחה הלילה (יום ג\'), יש מי שמנסה להטות את ההצבעה לטובת אחת המתמודדות. הפקת \'האח\' דיווחה הערב כי \"נחשף ניסיון להשפעה על תוצאות ההצבעה בתכנית\". לדברי קשת \"זוהי הפעם הראשונה שנעשה ניסיון להטות את תוצאות ההצבעה, ניסיון זה זוהה ונפסל בזמן אמת על ידי מערכת הבקרה\".
מ\'קשת\' נמסר כי \"במסגרת בדיקות של מערכת ההצבעה ב\'קשת\' וביוניסל (החברה הטכנולוגית האוספת את נתוני ההצבעות, מ\"ב) שמתבצעות במהלך כל הצבעה מאז תחילת העונה, התגלה ניסיון הצבעה פסול, בהיקף גבוה, עבור הדיירת דורין סגול. המדובר בניסיון להטות את תוצאות ההצבעה של תכנית ההדחה הכפולה שתתקיים הערב. ניסיון זה זוהה במהרה על ידי מערכת שפותחה לזיהוי ופסילה בזמן אמת של הצבעות מסוג זה\".
על פי המידע שהתקבל ב\'יוניסל\', ההצבעה נעשתה רק עבור סגול כאשר לדבריהם מדובר בניסיון ראשון, מאז תחילת העונה, להטות את תוצאות ההצבעה.
בכל מקרה, ב\'קשת\' לא מתכוונים לדווח על המקרה לסגול או ליתר דיירי בית \'האח הגדול\', שנמצאים בניתוק מוחלט מהנעשה מחוץ לבית, וזאת משום שלסגול למעשה אין כל קשר לניסיון להטות את ההצבעה. עם זאת, משפחתה של דורין סגול עודכנה בדבר.
איך זה ישפיע על מהלך התכנית הערב? ב\'קשת\' מציינים כי מאחר שמערכת בקרת ההצבעה מתוכנתת לסנן ולפסול הצבעות שאינן תקינות בזמן אמת, ההדחה הערב תתקיים כמתוכנן תוך ספירה מחדש של הקולות, לאחר הפחתת אותם קולות פסולים.
מנכ\"ל חברת יוניסל, איל לרנר, מסר היום כי \"המערכת שמפקחת על ההצבעות עובדת בצורה אוטומטית ללא מגע יד אדם. בתוך כך, המערכת מנטרת ניסיונות הטיית הצבעות, מתריעה על כך ופוסלת את הניסיונות הללו. כך היה במקרה האמור\".
לפני שנתיים: \"פרשת תמר יהלומי\"
\'קשת\' כבר התמודדה בעבר עם מקרה דומה. לפני כשנתיים חשפה הזכיינית ניסיון להטות תוצאות בתכנית כוכב נולד, לטובתה של המתמודדת תמר יהלומי . הניסיון, על-פי הודעת הזכיינית כלל הצבעות בהיקפים גבוהים ממספרים סלולריים השייכים לאותן סדרות.
בבדיקות נוספות שנעשו, התגלה חוסר מתאם מובהק בהצבעות שהתקבלו עבור יהלומי באמצעים הסלולריים הנ\"ל זאת לעומת התוצאות שהתקבלו במקביל באתר האינטרנט של התכנית. מנכ\"ל יוניסל בזמנו, נמרוד קמחי , אמר בזמנו כי \"ממצאי בדיקתנו מצביעים על דפוס הצבעה בעייתי ביותר. בבדיקה שערכנו התברר כי דפוס זה לא היה קיים בעונות קודמות\".
\'קשת\' והפקת \'כוכב נולד\' - טדי הפקות, פנו למשרד חקירות פרטי, ובהמשך התברר כי אביה של יהלומי אחראי לאותו ניסיון, ויהלומי עצמה הודיעה על פרישה מהתכנית.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    התמר 11
    הדר זאריון 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיירת. סתן קצין ברבי. אני רוצה שתעער.
    סגור
  • 4.
    התמר 11
    הדר זאריון 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה לעשר. דירות קורים לה סתו ברבי
    סגור
  • 3.
    איל לרנר מיוניסל?
    אייל מורנצ 07/2015/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוניסל חברת scam ponzi גונבים כסף מזקנים ונכים דרך הודעות sms
    סגור
  • 2.
    הגברת סגול חייבת לעוף ואתמול ויפה שעה אחת קוד (ל"ת)
    ב.ש. 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האח הגדול
    ב.ש. 08/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגברת סגול חייבת לעוף
    סגור