פרסום ושיווק

בתקופת מיתון: "האתגר של חברת אשראי - לגרום ללקוח להשתמש בכרטיס שלה"

עם פרזנטורים ושפת מותג חדשה, מנהלת מחלקת הפרסום של כ.א.ל לימור עשת, הצליחה לתת פייט פרסומי ללאומי כארד. עכשיו היא ב-UNDER 40
נעמה תורן |  18
לימור עשת (צילום לימור עשת)
לימור עשת, מנהלת מחלקת הפרסום של חברת כרטיסי האשראי כ.א.ל (CAL), היא האורחת השבוע במדור UNDER 40. עשת שאחראית על תחום התקשורת בחברה הכולל את מערך המיתוג, הפרסום, הדיגיטל והקד\"מ, מסבירה שלמרות שלא קל לגרום לצרכן לבחור במוצר שלך על פני זה של המתחרים, זה אפשרי.

היא זאת שהצליחה לפגוע בהגמוניה במקבצי הפרסומות בשנים האחרונות של לאומי קארד עם ה\"לפנק לפנק לפנק\", וניפקה את הסלוגן \"עושים את זה קל\".

1. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
השקת השפה התקשורתית החדשה של CAL תחת המסר \"עושים את זה קל\", עם פרזנטורים (בהם יעל שרוני) ומסרים חדשים. בתוך שנה יצרנו זיהוי ושיוך ברור של השפה למותג המשפט \"עושים את זה קל\" הפך למטבע לשון ואנו רק בתחילת הדרך.



2. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
לשמחתי אין רגע כזה, אני יכולה להגיד שכל החלטה שקיבלתי הייתה חלק חשוב בלמידה ובעיצוב האישי והמקצועי שלי, כך שבין אם ההחלטה הייתה טובה יותר או טובה פחות, היא תרמה להווייתי כיום.

3. מה האתגרים בשיווק חברת אשראי בתקופה כלכלית קשה?
גם בתקופה הזאת, האתגר הגדול של חברת האשראי הוא לגרום ללקוח להעדיף להשתמש דווקא בכרטיס שלך על פני הכרטיסים הנוספים שיש לו בארנק. אתגר לא פחות חשוב הוא להציע ללקוח פתרונות אשראי מתאימים שיהוו עבורו גשר למילוי הצרכים שלו.

4. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
הייתי חובשת קרבית בצבא.

5. אם לא היית עוסקת בשיווק, בטוח היית:
עוסקת באדריכלות, עיצוב אופנה, תכשיטים - כל העולם הזה של יצירה ועיצוב הוא חלק חשוב בביטוי האישי והאמוציונאלי שבי, והם לבטח חלקים שבאים לידי ביטוי ברמה כזו אחר במקצועי הנוכחי.

6. מי פתח לך דלת?
לשמחתי נפתחו לי 2 דלתות משמעותיות בחיי המקצועיים - את הראשונה פתח לי איתן גיל במשרד הפרסום גלר נסיס, כשקיבל אותי ללא ניסיון ופתח אותי לעולם המדיה והתקשורת. שם גדלתי והתפתחתי במשך 5 שנים. את הדלת השנייה פתח לי אמיר לוי באסם, שם התמקצעתי ועוצבתי במשך 6 שנים. את שניהם אני מוקירה ומעריכה עד היום, וכולי תקווה שגם אני אוכל לפתוח כמה שיותר דלתות לאנשים במהלך הקריירה שלהם.

7. כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה
כנות. אנשים מתעסקים כל כך הרבה במסביב, במעטפת של הדברים ובפוליטיקה, וקיים איזשהו פחד להיות כנים ולהתמודד עם האמת ועם המציאות. אני משתדלת להיות כנה ואמיתית למרות המחירים שאני לעיתים משלמת בחיי המקצועיים. אני מאמינה שזה מפתח להרבה דברים חשובים, כולל תקשורת נכונה ובונה.

8. מה המשפט שאת אומרת הכי הרבה בעבודה?
חשוב תמיד להסתכל על התמונה המלאה ולא על כל פרט בנפרד, כל נדבך הוא חלק משלם ורק הסתכלות כזו יכולה לאפשר תוצאה הוליסטית נכונה ומדויקת.

9. מה הקונפליקט הכי גדול בעבודה שלך?
מצד אחד היצר להעז ולפרוץ דרך חדשה, ומצד שני האחריות לתוצאות מידיות שמאלצות אותנו שוב ושוב ללכת על קרקע בטוחה. זה הקונפליקט הגדול ביותר שאני פוגשת יום יום.

10. כשהיית קטנה מה רצית להיות?
רופאה או פסיכולוגית.

11. פרגני למתחרים
העקביות של \'לאומי כארד\' לאורך השנים ראויה להערכה. לזכותם יאמר שהם יצרו מטבע לשון \"שנתפס\" צרכנית ועזר להם בנושא הבידול.



12. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
להתחבר לרעיון ראשוני או לחברה בחיתוליה, ודרכה להביא לידי ביטוי את כישוריי הרבים שהם מעבר לתחום התמחותי, ובפרט את היצירתיות שבי ויחד איתה לחלום, לצמוח ולפרוץ גבולות.
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    כמה אי דיוקים...
    מארק צוקרברג 01/10/2013 01:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובשת קרבית היא לא הייתה...חובשת במרפאה בבסיס הכי מגעיל שיש לג'ובניקים במרכז הארץ. כולה רוח וצלצולים, נפוחה מעצמה. כל "ההישגים" נעשו על חשבון החברה ועל ידי חברת פירסום חיצונית שנתנה לה רעיונות.. מדהים כל פעם מחדש ש-כל ממזר מלך..
    סגור
  • 12.
    מכשפה
    מכירה אותה 12/08/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומר נפשו ירחק!
    סגור
  • כן, נכון גם אני! (ל"ת)
    אלון 01/10/2013 00:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כאל לפנק
    פרסומאי 12/08/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת, עד היום לא ידעתי שלאומי כארד זה שונה מויזה כאל. חחחח אין בידול ואין נעליים - כל סקר פשוט יכול להוכיך את זה
    סגור
  • 10.
    אשת מקצוע מספר 1 בתחום!! (ל"ת)
    חן 11/08/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה רבה על המחמאה (ל"ת)
    לימור 12/08/2013 08:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד שהגעת לתפקיד כה מכובד
    אוסי 11/08/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוחה שתגיעי רחוק יותר, את באמת תותחית!!!
    סגור
  • 8.
    לימור עשת -מקצוענית נקודה
    ביזי 11/08/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו כאן רבים לפניה שיכלו לשבת אצלה בשיעורי ניהול השיווק אט לאסט בחירה יפה של אנשי אייס!
    סגור
  • 7.
    מפרגן על מי שאת. (ל"ת)
    איתי 11/08/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תותחית אמיתית!!! (ל"ת)
    אחד שיודע 11/08/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מה עם אתגר לאחריות חברתית במקום לסחוט עוד כסף (ל"ת)
    ריקי כהן 11/08/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מזל טוב!!!! לגמרי מגיע לך המעמד והתואר :) (ל"ת)
    אחת שיודעת 11/08/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד מהמהמהמהממממת!!!!! (ל"ת)
    הילה 11/08/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נו באמת,סתם תקציבאית של השיווק (ל"ת)
    מד מן 11/08/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עבודה חשובה יש לה, לגרום לאנשים לבזבז כסף
    אוגלבי 11/08/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבודה מאוד חשובה יש לה, לגרום לאנשים לבזבז כסף שאין להם רק כדי שהיא והבעלים של חברת כרטיסי האשראי ירוויחו הרבה כסף. כיפאק היי לטיפוסים האלה.
    סגור
  • והתפקיד של בעל המכולת
    שירלי 11/08/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושל הסופרמרקט,וחנות הבגדים, והמסעדה שאתה אוכל בה, היא לגרום לך לבזבז כמה שיותר
    סגור
  • במכולת חייבים לקנות
    סימונה מדימונה 11/08/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כרטיסי האשראי האלה ושאר אנשי השיווק והפרסום הם צרה איומה שבחברה מתוקנת ילכו ויתכווצו ועדיף שייעלמו לחלוטין, סתם בלבול מוח שכל מטרתו להעשיר את העשירים ולגרום לעניים להוציא עוד ועוד כסף. יאק יאק יאק, ואלה גיבורי התרבות. זאת מישהי שצריך ללמוד ממנה משבו. שוב פעם יאק.
    סגור
  • מה את עושה פה? (ל"ת)
    אנונימי 11/08/2013 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור