פרסום ושיווק

כריסמס מוציא מהם את המיטב: TOP5 חגיגי עם מהלכי פרסום גדולים מהחיים

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם הפרסומות המובילות, והפעם בסימן כריסמס: מי ליהק את ישו, אמא תרזה וגנדי לקמפיין, ואיפה סנטה הוכיח שהוא קיים
משה קרסיק | 
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם, והפעם, בסימן חג המולד שתופס את מרכז הבמה. השבוע במדור: UNICEF שוודיה, Zappos, WestJet, VOICE BANK EL TIEMPO והצלת הקוטב הצפוני.
.

*לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
*להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן


מי ליהק את ישו, אמא תרזה וגנדי באותו קמפיין?

UNICEF שוודיה, גייס את הטובים ביותר לקמפיין משעשע לקראת כריסמס, עם המסר: לעשות טוב מעולם לא היה קל יותר.


סרטון המשך בו ישו מגלה את האינטרנט


תצילו את הבית של סנטה

סנטה בסרטון דרמטי, אם המצב לא ישתפר, נאלץ לבטל את כריסמס! הוא מזמין את הגולשים לחתום על עצומה להצלת הקוטב הצפוני.


לאתר: לחצו כאן

משחק המזוודות של Zappos

ערב חג ההודיה Zappos רצו לשמח קצת את הגולשים במה שנחשב ליום הגרוע ביותר לטיסה, והפכו את המסוע של המזוודות לשעשועון נושא פרסים!


WestJet גרמה לאנשים להאמין בסנטה

לפני ההמראה הנוסעים פגשו סנטה וירטואלי ששאל אותם מה הם רוצים לכריסמס, וכשהם נחתו לאחר מספר שעות בקלגרי, חיכתה להם ההפתעה של החיים!


מה יותר גרוע מלהיות עיוור?

להיות עיוור עני בקולומביה, כשכל הגאג\'טים שיכולים להקל על החיים לא ממש זמינים ל-92% מהעיוורים, זה הזמן של הגולשים להירתם ולעזור.


המדור בעריכת משה קרסיק, מנהל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן ipg

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה