שיווק ופרסום

יש WEBBY בייבי: זכיות לניר רפואה ו-MRM רומניה ומקאן ישראל בניו יורק

המשרדים רושמים הישגים עם זכיות למהלך ההאקרים באימייל מרקטינג ומהלך קוקה קולה בדיספליי וקמפיין באנרים. עוד בזוכים יוני בלוך ואינטרלוד
webby awards
תחרות ה-Webby Awards הניו יורקית נחתמה עם זכיות מרשימות למקאן דיגיטל ישראל ו-MRM רומניה, בה משמש ניר רפואה, לשעבר סמנכ\"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל, כראש תחום החדשנות.
מהלך ההאקרים של מקאן דיגיטל והסטודנטים של \'הבצפר\' בית הספר של איגוד חברות הפרסום (הוגש מטעמים טכניים על שמה של MRM רומניה) זכה בפרס בחירת הקהל בקטגוריית Email Marketing.
MRM רומניה, בה משמש ניר רפואה כראש תחום החדשנות מטעם מקאן (וחולש גם על מדינות נוספות במזרחי אירופה) זכתה ב-3 פרסים עבור מהלך קוקה קולה Share your voice. הפעילות זכתה בפרסי בחירת הקהל ובחירת השופטים בקטגוריית דיספליי ובאנרים וכן בפרס בחירת הקהל בקטגוריית קמפיינים באנרים.
מהלך נוסף עם זיקה ישראלית שזכה בפרס בחירת השופטים הוא הקליפ האינטראקטיבי של חברת Interlude (יוני בלוך) לשירו של בוב דילן Like a rolling stone. המהלך שהציג טכנולוגיה חדשנית ואינטראקטיבית וזכה לחשיפה חסרת תקדים מסביב לעולם זכה בקטוגוריית העריכה. את הקליפ ביים וניה היימן הישראלי ובגזרת ההפקה היה זה נתן שוטנפלס.
תגיות webby awards
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה