שיווק ופרסום

נגמר בפיצוץ: הדס ליבר תובעת מאות אלפי שקלים מ-JWT בגין פיטוריה

טענה בכתב התביעה כי הליך פיטוריה בוצע שלא כדין וכי נשללה ממנה הזכות לעלות על במת פסטיבל קאן בעת קבלת הפרס על הזכייה ב-Chimera. יורם דמבינסקי אמר לאייס: "הדס פוטרה בגלל שערכיה לא מתאימים למשרד"
הדס ליבר (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
לפני חודש וחצי סיימה הדס ליבר, סמנכ\"ל הקריאייטיב של JWT ישראל, את דרכה במשרד. כעת תביעה של ליבר כנגד משרד הפרסום בבעלותו של יורם דמבינסקי מגלה כי סיום ההתקשרות בין הצדדים היה רחוק מפרידה שקטה באופן הדדי.
לטענת ליבר, בתביעה שהוגשה לבית הדין לעבודה, הליך הפיטורים שלה מהמשרד נעשה שלא כדין, וכעת היא דורשת פיצוי של מאות אלפי שקלים מהמשרד. הדם הרע בין הצדדים המשיך, כאשר במקביל להליך הפיטורים של ליבר עולה מהתביעה כי יורם דמבינסקי, בעלי המשרד, העביר למארגני פסטיבל קאן את שמות האנשים שמייצגים את המשרד על במת פסטיבל קאן במעמד קבלת קבלת הפרס על זכיית JWT ישראל באתגר הבינלאומי של קאן וביל גייטס, במסגרתו זכה המשרד ב-100 אלף דולר ויוכל להתמודד על הפרס הגדול בשווי מיליון דולר. ליבר, שהייתה חלק מהצוות שעבד על המהלך הזוכה, לא הופיעה ברשימה זו.
בתביעה שהגישה ליבר לבית הדין לעבודה נטען כאמור, כי הליך פיטוריה בוצע שלא כדין. לאחר שסיימה את דרכה במשרד, לליבר נודע מאנשי פסטיבל קאן כי היא אינה רשאית לייצג את המשרד בקאן מכיוון שמשרד הפרסום הוא הקובע מי יהיו נציגיו, והיא כאמור אינה בין חברי הצוות שכולל את שמוליק קיטייניק וליאת תשובה-איילנברג.
בנקודה זו, פנתה ליבר לבית הדין לעבודה בבקשה לסעד זמני תחת \"צו עשה\" בכדי לחייב את משרד הפרסום להעניק לה את הזכות לעלות על הבמה. בדיון בבית המשפט הוצעה על ידי השופט פשרה לצדדים, לפיה ליבר תוותר על תביעת הפיצוים (בגין הפיטורים שלא כדין לכאורה לטענתה) ובתמורה יאפשר לה דמבינסקי לעלות אל במת קאן. לפשרה זו הסכימה התובעת ליבר אך משרד הפרסום ויורם דמבינסקי נותרו נחושים בעמדתם ושללו את הפשרה על הסף.
לדברי יורם דמבינסקי: \"הדס ליבר פוטרה בגלל שלא הערכים שלה ולא ה-DNA שלה מתאימים למשרד. ביום חמישי אמר בית המשפט את דברו וקבע שכמו בכל העולם, המשרד הוא זה שמחליט מי מייצג אותו במעמד שכזה. ממש חבל לי שאירוע כזה בתולדות המשרד מלווה באווירה כל כך הזויה של עובדת שפוטרה\". עוד הוסיף דמבינסקי בתגובה: \"12 שנה שאני מנכ\"ל המשרד ומעולם, מעולם, לא הגעתי לבית המשפט. תמיד המשרד ידע להיפרד בצורה מכובדת ומכבדת, והועסקו אצלי מאות עובדים\".
לדברי הדס ליבר: \"כמו שאני היתה זו שהגישה את הבקשה הדחופה לבית המשפט, היתה זו אני שמשכה אותה, בהמלצת בית המשפט להמשיך בהליך תביעה רגיל, והדברים יתבררו בהמשך\".
לטענת גורמים בסביבת JWT, לליבר בוצעו שני שימועים ולכן פנייתה לבית המשפט בטענה שההליך בוצע שלא כדין אינה נכונה. במשרד טוענים עוד כי הקרדיט שמגיע לה בעקבות העבודה שזכתה באתגר הבינלאומי השנתי של Cannes Lions וקרן Bill Gates - ה-Cannes Chimera לא נשלל ממנה ומופיע בפרסומים הרשמיים. לאייס נודע עוד כי במשרד עשוים להגיש תביעה נגדית כנגד ליבר בגין התנהלותה בזמן ששימשה כסמנכ\"לית קריאייטיב במשרד.
תגובות לכתבה(45):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    פיטוריה של הדס ליבר
    מחמוד עבאס 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כפי הנראה אהבת הירוק הייתה חזקה יותר ממתן כיבוד למי שעבדה על התיק .זה הנמצא וזה המצופה במדינה בה תאוות הבצע חוגגת !
    סגור
  • 25.
    מלחמות היהודים הם התאטרון של אלהים (ל"ת)
    אורי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    רק הומואים ולסביות עובדים בתחום הפאטתי הזה
    קק 07/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכו למכור משחת שיניים
    סגור
  • 23.
    נו באמת, ארטית שולית מפוטרת ממשרד שולי (ל"ת)
    משעמם לך? 06/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    יורם דמבינסקי-הגיע הזמן להגיד לך מה אני חושבת
    נירית 06/2014/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יורם דמבינסקי היקר! חטא היוהרה הוא לא משהו, כך אומרים. נאמנות רבת שנים נפנפת ברגע כשחשבת שכשתביא את שנוא נפשך להחליף אדם שליווה אותך והעלה אותך למעלה. בסוף הפסדת במכרז למשרד אחר ( כנראה בכל זאת יד האלוהים מכוונת) והוא בכלל הבריז לך ברגע האחרון. מאז, שים לב הוא רק עולה ואתה רק יורד. כאדם הוא טוב ממך אלף מונים, הוא לעולם לא יקח קרדיט מאנשים אחרים ובטח לא יגיע לעמודי העיתונים על משהו רע שעשה או לא עשה. הוא אדם טוב יותר ממני כי הוא מסוגל לפגוש אותך ולהגיד שלום. לי באופן אישי בא להקיא ( אבל אני אשה ולנו קשה להתקדם הלאה בעיקר שפוגעים ביקירנו). להדס אני מאחלת להצליח להוכיח שהיא צודקת, היא בטוח צודקת. מבלי לשמוע את הפרטים ורק מההיכרות איתך לאורך השנים ( גם כלקוחה), אין לי ספק שיש דברים בגו. מקווה שאתה מצטער כל יום על מה שעשית לי ולו. התוצאות מאז מדברות בעד עצמן. מאחלת לך להתבגר ולוותר על האגו, זה יעזור לך להיות אדם יותר טוב. בסופו של דבר העובדים הם הנכס היחיד של עסק ואם תפגע בהם תישאר לבד!
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    תפסיקו להוציא את כל הזבל שלכם (ל"ת)
    אחד שעובד בחירייה 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    נו באמת (ל"ת)
    אחד שעבד ב-jwt 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    חטופים
    בוגי 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשעה קשה זו כולנו צריכים להשאיר את המריבות בצד לחזק את משפחות החטופים ולעשות כל מאמץ לשחררם.
    סגור
  • 18.
    (ל"ת)
    אחד שעבד ב-jwt 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אחד שעבד ב-jwt (ל"ת)
    אנונימי 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נו באמת (ל"ת)
    אחד שעובד ב-jwt 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נו באמת (ל"ת)
    אחד שיעבוד ב-jwt 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחד שבחיים לא יעבוד ב-jwt (ל"ת)
    נו באמת 07/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    JWT משרד לא הגון בלשון המעטה
    אחת שהייתה שם 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדס לא הראשונה ולא האחרונה שתאכל חרא מדמבינסקי והמכשפה שמנהלת יחד איתו את המשרד. לשני אלו אין שום יושרה כשזה מגיע לכסף, כיבוד חוזים, הוגנות בהעסקה או סיום העסקה בצורה מכובדת עם עובדים. לא שיש הרבה מה לחפש שם - אבל להתרחק.
    סגור
  • בולשיט... ממש לא נכון (ל"ת)
    עבדתי במשרד 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    חבל שכך נגמר, אך מקומה לא בתעשייה
    יש חיים אחרי פרסום 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצער ביותר, אבל אם הייתי צריכה לנחש למי יכול לקרות דבר כזה - היא הייתה בראש. מאחלת לה רק הצלחה בהמשך הדרך
    סגור
  • 14.
    רגע מכונן ביחסי עובד מעביד במשרדי פרסום
    אייל 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשך שנים בעלי משרדי פרסום רומסים את עובדיהם - משלמים להם מעט, מעבידים אותם הרבה שעות, לוקחים מהם את הקרדיט וכשהם רוצים גם דואגים להשמיץ אותם בעזרת הקשרים שיש להם בתקשורת. והנה הגיעה עובדה, אמנם בכירה אבל בכל זאת עובדת שכירה ואמרה - עד כאן. אני דורשת את מה שמגיע לי - מגיע לי כסף, תשלמי לי. מגיע לי קרדיט - תנו לי. זכותו של אדם לקבל קרדיט עבור יצירה שלו והוא לא צריך להתבייש בכך. וגם אם הוא עשה את זה כשכיר במשרד וקיבל על זה קרדיט עדיין הקרדיט הוא שלו!
    סגור
  • 13.
    דמבינסקי צריך להתבייש
    אחד שיודע 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזכייה בקאן רשומה כל כולה על הדס ליבר. לדמבינסקי לא היה שום קשר לכך. זו בושה שהם לא נותנים לה את הקרדיט הראוי. זה אולי נראה קטנוני לחלק מהאנשים אבל זכיה בקאן זה שיא הקריירה של איש קריאטיב ולשלול את זה ממנו זו חוצפה. מעבר לזה כל הקשקושים על DNA וערכים נראה לי הזוי. הרי לא מדובר באיזו מפלצת. מדובר באשת קריאטיב ותיקה ומוערכת.
    סגור
  • לא מדויק כל הסיפור של גייטס הוא של ליאת תשובה (ל"ת)
    דודו 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ליאת תשובה??? באמת...
    מהמשרד 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאת עשתה אדמיניסטרציה ולא יותר. הדס ליבר ושמוליק קיטייניק נתנו פה עבודה ורעיון. ואני באמת יודע. אז תפסיקו לבלבל ת׳מוח כל מי שיש לו מה להגיד. מדובר כאן בבני אדם. תנו כבוד
    סגור
  • מישהי מהתחום
    חגית 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי והדס הייתה עושה חצי ממה שתשובה עושה
    סגור
  • מה קשור?
    מה קשור? 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר אחת מזכירה והשנייה מנהלת קריאיטייב, לגבי טיב העבודה של כל אחת מהן כבר דיון אחר לגמרי
    סגור
  • מנהלת קריאייטיב? איזו מחמאה נתת לה עכשיו (ל"ת)
    חגית 06/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הדס נתנה פה עבודה ורעיון...חחח מצחיק (ל"ת)
    נעמה 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה שטויות
    אחת שבאמת יודעת 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שהיא לא הביאה את הרעיון, היא דחפה את עצמה לשם בכוח.
    סגור
  • תמשיכו להמציא בסוף תאמינו (ל"ת)
    נו באמת 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מעניין
    ענת 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כתבה גם בגלובס והיא משום מה מאוד חד צדדית ומגמתית (הם גם לא מעלים טוקבקים ששואלים את השאלה הזו). האם יש לכתבת קשר אישי עם אחד הצדדים? האם אחד הצדדים משתמש גלובס כדי לפגוע בצד השני? איך הם טוענים שהיא שופטת על כנפי המשרד? הרי מעולם לא היה שופט מהמשרד לפניה. איך הכתבת של גלובס ממעיטה בערכה? הרי היא נבחרה גם ע"י איגוד הפרסום לנהל קורס ארט דיירקשן,נבחרה להוביל תחרות בינלאומית בישראל (שגלובס שותפים בו) ועומדת לשפוט בקליאו. מה לא מספיק לכתבת? איפה היושרה העיתונאית?
    סגור
  • 11.
    אז מה היה לנו כאן
    רוני כהן 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. על דמבו: כל עוד הדס עבדה במשרד והכל היה דבש, היא התאימה לערכים ול-DNA של המשרד. ברגע שהחתול השחור עבר - זה נגמר. מאותו רגע היא לא מתאימה לערכים ול-DNA של המשרד. תמיהה.. 2. "12 שנה שאני מנכ"ל המשרד ומעולם, מעולם, לא הגעתי לבית המשפט. תמיד המשרד ידע להיפרד בצורה מכובדת ומכבדת, והועסקו אצלי מאות עובדים". גם כאן יש תמיהה. מאות עובדים שעברו במשרד, זה לא סימן כל כך טוב מעיד על חוסר יציבותו של המשרד והעומד בראשו. 3. הדס ליבר - כן נחמדה לא נחמדה, לא ידוע על שום מותג שהיא בנתה. שום פריצת דרך שהיא עשתה עבור אחד מלקוחותיה, סובלת ממחלת היחצ"ת שמאפייניה הם לקיחת קרדיטים לאחרים, הוצאת קומוניקטים לעיתונאי פרסום עם שמה, דחיפת שמה בכל הזדמנות וזאת ללא קשר לתוצאות שאינה מביאה. לסיכום, הפרשה הזאת מסבירה טוב וממחישה במה משרדי הפרסום מתעסקים היום על חשבון לקוחותיהם. בושה.
    סגור
  • 10.
    נקמנות
    איזה באסה 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאמן, הרי הם מודים שהיא תרמה להם לקבל את הפרס, לא רק שמונעים ממנה להנות מהתהילה שהיא עזרה להם לקבל (כמה קטנים יכולים להיות אנשים?) , עוד מנסים לפגוע בה ומכפישים אותה בתקשורת כי היא פנתה לבית משפט לעמוד על זכויותיה? פשוט בושה שכך מתנהלים. אם זה מתנהל בבית משפט, אז שם זה צריך להיסגר ואחר כך תתקשרו את פסק הדין
    סגור
  • 9.
    מהצד
    מהצד 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר את הדס רק קצת מהצד. חוץ מזה שהיא נראית כמו בחורה מתוקה וחיננית להפליא, היא גם עושה רושם של בחורה כשרונית ומבינה עניין. אין לי ספק שהיא נוצלה על ידי אנשים עם הרבה כוח. מקווה שהיא תגרום להם לשלם הרבה מאוד כסף.
    סגור
  • רואים שאתה מכיר את הדס רק קצת מהצד (ל"ת)
    רועי 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    קרבן של התעשייה
    מכיר אותה 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכנה, התעשייה הזאת יכולה להיות כל כך רעה לאנשים. עצוב שבסוף היא תצא נפגעת. הדס היא אישה זהב, כל משרד היה רוצה בחורה טובה ויצירתית שכזאת. בהצלחה הדס
    סגור
  • גיל זה אתה? (ל"ת)
    חבר 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד הדס. תישארי חזקה (ל"ת)
    לירון 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הדס זפזפי
    אלון גל 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדס סחתיין על האומץ, קחי בחשבון (בעצם את יודעת) שהתחום הזה מטונף, קחי בחשבון שהעומדים בראשו(בעצם את יודעת)אנשים ממש מטונפים. כיפי ככל שיהיה תחום הפרסום זה תחום של- 99% אין מה לחפש שם אחרי שלב מסוים. את בשלב הזה. צאי לדרך חדשה
    סגור
  • אחרי בתביעה הזאת דרך חדשה היא האופציה היחידה
    סמי 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה משרד יקח אותה עכשיו? הרי כל המשרדים רקובים ואף אחד לא רוצה להעסיק שמישהו שאומר בפומבי את כל מה שעובדי הפרסום אומרים בשקט.
    סגור
  • סתימת פיות זו מחלה מדבקת
    פה 07/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא מפחד יותר מאף אחד, כשלא עוברים על החוק לא נתבעים נקודה. משרדי הפרסום פועלים בגישה נצלנית ומרושעת כלפי עובדיהם, יורם דמבינסקי הוא איש דוחה, מתנשא, טכנוקרט, מיזנטרופ, נובוריש חולה שליטה וכוח, מחוסר תשוקה, לא מוכשר - פשוט מגעיל מגעיל מגעיל. הדס לא יצאה נגדו אישית בשום אמירה פוגענית הוא לעומתה היה חייב ללכלך בפומבי, ביטוי מובהק של רוע. התאמה של ערכי המשרד בודקים לפני הגיוס, למה לפגוע בה אישית? חתיכת אפס. הדס, זו אבן דרך משמעותית לא רק בשבילך אלא בשביל כל עובדי התעשיה! כל הכבוד!!!!!!
    סגור
  • 5.
    התנהלותה של הדס מזיקה בעיקר לעצמה (ל"ת)
    קולגה לשעבר 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    קצת יותר סובלנות בטוקבקים פרסומאים
    מכון שכטר 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.youtube.com/watch?v=AvzFUkEpyGQ מכון שכטר. מחנכים לסובלנות
    סגור
  • 3.
    i demand a trial by combat (ל"ת)
    טיריון 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הגמד מת בסוף? (ל"ת)
    ב' 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הם אף פעם לא יודעים לסיים את זה יפה!!! אף פעם
    JWTים 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד JWT מנסים לעקוץ עובדים שפותרו! הגיע הזמן שיעמידו אותם במקום
    סגור
  • נו באמת
    בוא נבחר שם אחר 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו כל צד יכתוב כמה הוא נפלא?
    סגור
  • 1.
    חבל
    היגיון 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל שלא נגמר יפה, בשביל שני הצדדים. מקווה בשבילם שיגיעו לפשרה, מכירה את דמבינסקי, הוא בנאדם הגון, לא מכירה את הבחורה, אבל מקווה בשבילה שגם היא לא תיפגע. בכל מקרה מה הקשר לפסטיבל. ברור שכשמישהו כבר לא חלק מהמשרד הוא לא נוסע. אולי אם היה נגמר יפה היו מפרגנים לה. יש דברים פי אלף חשובים היום בחוץ להתעסק בהם. בשורות טובות ושיחזרו הילדים הביתה.
    סגור
  • באמת חבל
    הגיון 06/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה שאת לא מכירה מספיק כי זה נשמע שהוא לא ממש הגון. אני מכיר את הבחורה והיא באמת אדם מקסים וישר. כל הסיפור מריח רע ויש שוב תחושה של מעסיק שיכור מכוח שרומס עובדת
    סגור