שיווק ופרסום

בסוף זה הצליח: מטומי הנפיקה 20% מהמניות ב-70 מ' דולר - תיסחר בלונדון

לאחר שההנפקה הקודמת נדחתה ברגע האחרון, חברת הפרסום מבוססת הבצועים שאילן שילוח מחזיק 28% ממניותיה, הונפקה לפי שווי של 347 מ' ד'
מספר חודשים לאחר שנסיון ההנפקה הקודם שלה נכשל, חברת הפרסום מבוססת התוצאות/ביצועים \'מטומי\' (‏Matomy‏) סיימה בהצלחה גיוס של 70 מיליון דולר לפי שווי של 347 מיליון דולר ותחל להיסחר בלונדון מיום שישי הקרוב תחת הטיקר MTMY.
בסוף השבוע הודיעה \'מטומי\' בלונדון למשקיעים על כך שהיא יוצאת למהלך של הנפקה לטובת גיוס של 50-75 מיליון דולר (עד 75). לפני כ-4 חודשים, \'מטומי\' כיוונה להנפקה בבורסה הראשית של לונדון עם יעד גיוס של 100 מיליון דולר לפי מחיר מניה של 305-390 פני. כאמור, הנפקה זו שלא עלתה יפה, בוטלה לבסוף לאחר שהחברה לא זכתה לביקוש הנדרש של לפחות 25% מהמניות המוצעות על ידי מדינות האיחוד האירופי. בהתאם לזאת הוקידה החברה את יעדיה כדי להשלים את המלאכה, והיום (יום ג\') דיווחה על כך שהצליחה לגייס בהצלחה 70 מיליון דולר לפי שווי חברה של 347 מיליון דולר (אחרי הכסף). בעקבות הביקוש הער נסגרה ההנפקה לאחר יום אחד בלבד, תוך קביעת מחיר של 227 פני למניה. החברה הנפיקה כ-20% ממניותיה למשקיעים החדשים.
עופר דרוקר, מנכ\"ל \'מטומי\': \"הצלחת ההנפקה היא עוד צעד חשוב למימוש מטרתנו להפוך לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הפרסום הדיגיטלי מבוסס ביצועים. היינו מאוכזבים מכך שנאלצנו לדחות את המהלך מוקדם יותר השנה, אך אנו מסופקים שהצלחנו להשלימו בהצלחה, עם הבעת אמון של המשקיעים בחברה. אני בטוח כי \'מטומי\' כחברה ציבורית תמשיך להתחזק ולצבור הישגים עבור בעלי המניות שלה\".
תוצאות החברה לרבעון הראשון של השנה (פרופורמה, כולל טים אינטרנט) הסתכמו במחזור של 68 מיליון דולר ו-6.9 מיליון דולר ב- Ebitda, בהשוואה למחזור של 54 מיליון דולר ו-4.2 מיליון דולר בשנה הקודמת. התוצאות משקפות צמיחה מרשימה של 26% במחזור ו-64% ב-Ebitda. מטומי סיימה את שנת 2013 עם מחזור של 217 מיליון דולר וכ-17 מיליון דולר (פרופורמה כולל טים אינטרנט). מחזור הפעילות של טים אינטרנט ב-2013 היה 23 מיליון דולר וכ-4 מיליון דולר ב- Ebitda.
\'מטומי\' נמצאת בשליטת אילן שילוח(28.5%) וקרן ויולה (20.5%) בראשות הראל בית־און, שלמה דברת ויונתן קולבר. בעלי מניות נוספים הם המנכ\"ל עופר דרוקר (8.8%) וניר טרלובסקי (7.3%), שותפו של שילוח בחממת הסטארטאפים \'דה טיים\'. יתר המניות בהיקף של 34.9% מוחזקות בידי עובדים בכירים ובעלי מניות קטנים יותר, כמו בני הזוג אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ובמאית הפרסומות נירית ירון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה