שיווק ופרסום

אין כמו בבית: גדעון עמיחי מצטרף כיועץ אסטרטגי לאתר מוצרי הפארם 'הביתה'

האתר שבו חברים בין היתר גיא אליאב לשעבר מנכ"ל נענע 10, עדי סופר מנכ"לית פייסבוק, גיגי לוי ושמי לוי מוכר מוצרי פארם ברשת במחירים מוזלים
גדעון עמיחי (יח"צ) (צילום יח"צ)
הפרסומאי גדעון עמיחי, לשעבר מבעלי שלמור אבנון עמיחי, מצטרף כיועץ אסטרטגי לצוות של אתר הביתה . בשנים האחרונות מתגורר עמיחי בניו יורק, והתרחק במקצת משוק הפרסום הישראלי.
אתר \'הביתה\' עלה לאוויר בחודש פברואר האחרון, ומוכר מוצרי פארם ברשת במחירים מוזלים. האתר מאפשר קנייה מקוונת של מוצרי פארם, קוסמטיקה ותינוקות עם משלוח חינם עד הבית בכל הארץ. לדברי הבעלים הוא מונה כיום אלפי משתמשים בכל הארץ.
מאחורי האתר עומדת קבוצת משקיעים הנמנית על בכירי תעשיית השיווק והפרסום בישראל. בין היתר חברים בו גיא אליאב (מנכ\"ל נענע 10 ומייסד תפוז לשעבר), עדי סופר (מנכ\"לית פייסבוק ישראל), גיגי לוי (מנכ\"ל 888 לשעבר) והמנכ\"ל שמי לוי שהיה בעברו מנכ\"ל חברת פרסום בניו יורק. בנוסף לאלו משקיעים באתר גם משפחת רקנאטי, מיכאל ססלר, ועו\"ד גלעד שר.
עמיחי מצטרף לחברה כיועץ אסטרטגי לאחר 2 עשורים בהם היה שותף ושימש כמנכ\"ל ומנהל קריאייטיב ראשי בשלמור אבנון עמיחי y&r. לפני כשנה הקים את חברת הקריאייטיב No, No, No, No, No, Yes בניו יורק הפועלת בארה\"ב ובישראל, ומשמש כיום גם כמרצה ב-School of Visual Arts בניו יורק.
שמי לוי, מנכ\"ל אתר \'הביתה\' אמר על הצטרפות עמיחי לצוות: \"גדעון הוא אחד המוחות המבריקים הקיימים ואני בטוח שהוא יסייע לנו רבות במהפכה הצרכנית שכבר התחלנו. גדעון מכיר היטב את השוק האמריקאי הרלוונטי ויודע שישראל נמצאת מאחורי ארה\"ב בכל הקשור לקנייה באינטרנט של מוצרי פארם. הפער בין ישראל לארה\"ב מתחיל להיסגר מאז ההשקה שלנו לפני חודשים ספורים והוא כוח חיזוק משמעותי למהלך״.
לדברי עמיחי, \"החזון של חברת \'הביתה\' מרגש, הצוות ראוי והשוק בשל לחידוש המרענן. יש לנו מטרה משותפת להרחיב את תחום המסחר האלקטרוני בשוק הישראלי ואני בטוח שעם הצוות המצוין החזון הזה יתממש וישראל תעבור שינוי צרכני משמעותי שמתכתב עם המחאה כנגד יוקר המחיה בארץ\".
יו\"ר החברה מיכאל ססלר מסר: ״גדעון עמיחי הוא האיש הנכון ל\'הביתה דוט קום\'. למרות כל הקשיים, זה האיש שידע להעלות את הערך של קפה בוץ ושל פרסום ברדיו. מדובר באיש אמיץ, יסודי וסבלני שלא מפחד ממילים כמו ׳לא׳ או \"זה בלתי אפשרי\". עמיחי פיתח קריירה מאתגרים ולנו בהביתה חשוב להרחיב את מעגל המוחות ולקבל הפריה חיצונית מאנשים כמו גדעון עמיחי. גדעון זיהה את פוטנציאל ההצלחה למרות שאנחנו נמצאים בתחילת הדרך ואנחנו שמחים על הצטרפותו לשורותינו ויסייע לנו לייצר חווית קנייה דמוקרטית ועדכנית\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וכמה שהשמות גדולים, האתר נסגר
    SmarTR.20 05/2015/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחכך עצמי בהנאה.
    סגור
  • 3.
    גדעון לבדו יכול לייעץ להם איזה פונט לבחור.
    ירון 09/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמז: אורון. להוציא קבלה?
    סגור
  • 2.
    עוד שחקן חיזוק מרכזי - הם כנראה בדרך הנכונה.. (ל"ת)
    אחד שמכיר 09/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמה צ'יפים לחנות אינטרנטית קטנה.... (ל"ת)
    וואלה 09/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור