שיווק ופרסום

הרכבת יוצאת: חברת 'נתיבי ישראל' מוציאה את תקציב הפרסום למכרז

בשנים האחרונות מטפל 'אשכנזי זלצמן' בתקציב החברה שנקראה בעבר מע"צ. בין תנאי הסף למתמודדים - מחזור כספי של 12 מיליון שקל בשנה החולפת
נתיבי ישראל (מתוך אתר החברה) (צילום מתוך אתר החברה)
נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה (לשעבר מע\"צ) יוצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות מחזיק בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.
בין תנאי הסף אותם מציינת חברת נתיבי ישראל להתמודדות במכרז היא דורשת כי המציע יהיה משרד פרסום המפעיל באופן פעיל במשרדו (in house) כל אחד מבעלי התפקידים/מחלקות פנימיות המפורטים: מחלקת קריאייטיב פנימית הכוללת לפחות ארט דירקטור אחד וקופירייטר אחד. מחלקת אסטרטגיה פנימית העוסקת בביצוע מחקרי שוק שבה לפחות פלנר בעל שלוש שונות ניסיון בתחום זה. מחלקת תקציבאות פנימית המקשרת בין המשרד לבין הלקוח הכוללת לפחות, סופרווייזר אחד בעל שלוש שנות נסיון ובנוסף שני תקציבאים נוספים. מחלקת סטודיו וקדם דפוס פנימית, המספקת שירותי הפקה בפרינט, שילוט ודיגיטל.
עוד נדרש כי המתמודד יהיה גוף שמעניק שירותי פרסום לפחות החל משנת 2011 (ברציפות). היקף רכישת הפרסום השנתי בעיתונות המודפסת של המשרד בין השנים 2011-2013 היוא לכל הפחות 4 מיליון שקלים (לא כולל מע\"מ) לשנה, כאשר מתוכם לפחות מיליון שקל (לא כולל מע\"מ) בפעילות עבור לקוח אחד.
עוד בתנאים: היקף פעילות פרסומית ו/או שיווקית בדיגיטל, בשלטי חוצות וברדיו של המציע, בין השנים 2011-2013, לפי ממוצע שנתי, הוא לכל הפחות עומד על מיליון שקלים לשנה בממוצע, עבור כל אחד מערוצי הפרסום בנפרד. המתמודדים מוגבלים גם לפי היקף גודלו של המשרד - מחזור ההכנסות השנתי הממוצע של המציע, בשנים 2011-2013 יהיה לכל הפחות 12 מיליון שקל (לא כולל מע\"מ) לשנה, בהתאם לדו\"חות הכספיים המבוקרים לשנים הרלוונטיות.
על פי יפעת בקרת פרסום תקציב \'נתיבי ישראל\' עמד ב-2013 על כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2012 עמד התקציב על כ-1.4 מיליון דולר (מ.מחירון). ב-2014 נכון לעכשיו עומד התקציב על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה