שיווק ופרסום

המסחר באירופה נסגר במגמה מעורבת: הקאק לקראת סיום עלה בכ1%

עליה מינורית של מדד הפוטסי, ענקית הביטוח הגרמנית אליאנז התרסקה ביותר מ- 6%, דחפה את הדאקס לירידות
יום המסחר האחרון בשבוע, נסגר במגמת שערים מעורבת. הקאק 40 הצרפתי עלה ב- 0.9% והפוטסי האנגלי עלה ב- 0.15%. לעומתם, הדאקס הגרמני ירד ב- 0.2%. בתחילת המסחר, המדדים עוד נסחרו בירידות, אך עם הבשורה על הצמיחה הכלכלית ברבעון האחרון בארה\"ב, (4.6%), המדדים עברו לירוק פרט למדד הדאקס, שלא הצליח להתרומם משום מניית הביטוח אליאנז שנסחרה בירידות שערים חדות (פרטים בהמשך) המרכיבה אחוז גבוה מהונו.
אליאנז והדאקס
חברת הביטוח אליאנז , צללה 6% בבורסה בגרמניה,. זאת לאחר ש\"מלך האג\"ח\" ביל גרוס, עזב את חברת הבת של החברה פימקו. בעשותו כך הגדיל את חוסר הוודאות בנוגע לרווחיה העתידיים של החברה. האחוז הגבוה שמהוה החברה במדד הדאקס, משך את המדד לסגירת שערים שלילית יומית של 0.2% וירידה שבועית של 3.2%.
אתמול (ה\') מדד הדאקס נעל בירידה חדה של 1.57% לנוכח העובדה כי ייתכן שהממשל הרוסי יחליט להקפיא ולהשתלט על נכסים זרים כתגובה לסנקציות הכלכליות של האיחוד האירופאי וארה\"ב. אקט שיביא להחמרת המשבר הדיפלומטי של המדינה עם המערב. המשקיעים הגיבו בהתאם.
ביומן המאקרו, בגרמניה התפרסם מוקדם יותר (9:00 שעון ישראל) מדד אמון הצרכנים שהציג קריאה מאכזבת של 8.3 נק\' לעומת הצפי שעמד על 8.6 נק\'. מעבר לכך לא יתפרסמו נתוני מאקרו משמעותיים היום.
בבריטניה, הפרלמנט יתכנס בכדי לאשר מתקפה צבאית בעיראק כנגד כוחות דאעש. ראש הממשלה דיוויד קמרון ציין כי פעולה תאושר רק ברוב קולות של בית הנבחרים.
תגיות אירופה | רוסיה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה