בריאות

דרמה רפואית במשחק כדורגל: כבן 70 פונה לבית החולים במצב קשה

במהלך אבטחת משחק כדורגל בתל אביב, צוות מד"א הוזנק לגבר שהתמוטט ביציע האוהדים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבמהלכן חזר הדופק. האוהד, גבר כבן 70 אשר פונה לבית החולים במצב קשה

מערכת ice | 
טיפול נמרץ (צילום shutterstock)
במהלך אבטחת משחק כדורגל בתל אביב, צוות מד"א הוזנק לגבר שהתמוטט ביציע האוהדים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבמהלכן חזר הדופק ופינו לבי"ח וולפסון גבר כבן 70 במצב קשה. 
הפראמדיקים במד"א, יששכר וייס ושמחה סימנדוייב, התייחסו לאותו אירוע וציינו: "בעת שאבטחנו רפואית את משחק הכדורגל סימנו לנו להגיע ליציע האוהדים, ראינו גבר כבן 70 מחוסר הכרה".
עוד סיפרו וייס וסימנדוייב על אופן הטיפול הרפואי שהוענק לאוהד אשר בשנות ה-70 לחייו אשר התמוטט לפתע בעת המשחק: "מיד התחלנו בטיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך מתן שוקים חשמליים עד שליבו חזר לפעום והוא החל לנשום. הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה".
מוקדם יותר היום (מוצ"ש) דיווחה המשטרה כי במהלך משחק כדורגל באיצטדיון בלומפילד, נתפסו יותר מ-20 רימוני עשן שהוסלקו על ידי אוהדים למתחם. בעקבות כך, ציינה המשטרה כי נעצרו ארבעה חשודים בתקיפת  אוהדי הקבוצה היריבה, הפרת סדר ותקיפת שוטר, זאת בזמן שלא מעט אוהדים ניסו לפרוץ את שער הכניסה.
עוד דווח מוקדם יותר היום (מוצ"ש), כי אותם רימוני עשן שהוסלקו על ידי מספר אוהדים, נוטרלו על ידי חבלני משטרה של מחוז תל אביב ומספר חשודים הובאו לחקירה במרחב איילון.
מהמשטרה נמסר: "לצערנו שוב אנו רואים חלק קטן של אוהדים שבאים למגרשים עם כוונות לאלימות הכוללת הפעלה של אמצעים פירוטכנים מסוכנים העלולים לסכן חיי אדם ולא צפייה במשחק כדורגל, הודות לפעילות נחושה של השוטרים הצלחנו למנוע החדרה של כמות גדולה של אמצעי בעירה למגרש ולחנק של הצופים". 
לצד זאת, ציינה משטרת ישראל, כי היא תפעל באפס סובלנות כלפי כל התנהגות אלימה העלולה לסכן חיי אדם והוסיפה: "אנו נפעל ביד קשה עם פורעי החוק ונמצה עימם את הדין עד תום". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה