תיירות

בלגן בשדה התעופה בלבנון: מה קרה כשמטוס נחת עם הכיתוב "תל אביב"?

מטוס של חברת התעופה אתיופיאן איירליינס נחת בשדה התעופה בביירות ועליו הכיתוב "תל אביב". אחרי חקירות של אנשי החברה גילו הרשויות המקומיות כי מדובר במטוס שרשם את טיסת הבכורה שלו לישראל. הרשויות במדינה דרשו למחוק את הכיתוב ולא להגיע יותר עם שום סממן שקשור לישראל
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והלחימה הקשה בגבול הצפון, העוינות בלבנון בפרט ובעולם בכלל כלפי מדינת ישראל עלתה מדרגה בחודשים האחרונים. אתמול (חמישי) נוצר בלגן גדול בשדה התעופה בבירת לבנון, ביירות, זאת לאחר שמטוס של חברת התעופה אתיופיאן איירליינס נחת בשדה התעופה ועליו הכיתוב "תל אביב".
מדובר במטוס דרימליינר של החברה, שהונצח עליו עם מדבקה, זאת לרגל טיסת הבכורה של המטוס, שעשתה את דרכה מאדיס אבבה, בירת אתיופיה - אל נמל התעופה בן גוריון. על פי דיווחים מעבר לים, בחברת התעופה ניסו להסביר את הנושא לאנשים בשדה התעופה בלבנון, אך אלה זעמו והחלו לחקור אותם.
 
בהמשך, אחרי שהבינו את הנושא, ביקשו אנשי הביטחון של שדה התעופה בביירות להוריד את המדבקה מהמטוס, לפני שהוא ממריא מלבנון. בנוסף נכתב כי הרשויות בלבנון דרשו מחברת התעופה לנקוט באמצעים הדרושים על מנת להבטיח שלא יהיו סימנים הקשורים למדינת ישראל על מטוסי החברה לפני הנחיתות הבאות של אתיופיאן איירליינס במדינה. כך או כך, האירוע הסתיים בשלום, והמטוס של אתיופיאן איירליינס יצא בסופו של דבר לדרכו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה