בארץ

כלי טיס ישראלי נפגע מטיל ונפל בשטח לבנון: "האירוע מתוחקר"

מחבלי חיזבאללה הפילו באמצעות טיל קרקע-אוויר כטב"מ ישראלי בשטח לבנון, והבטיחו לפרסם מאוחר יותר תיעוד שלו בידיהם. מדובר צה"ל נמסר: "מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את אתר השיגור ממנו שוגר הטיל. חיל האוויר ימשיך לפעול  בשמי לבנון למימוש משימות צה״ל"
מערכת ice | 
כטבם (צילום דובר צהל)
דרמה גדולה התרחשה הלילה (בין ראשון לשני) בלבנון, זאת לאחר שכלי טיס בלתי מאוייש (כטב"מ) של צה"ל נפגע מטיל קרקע אוויר ונפל בשטח לבנון. מצה"ל נמסר כי האירוע מתוחקר כעת.
נוסף על כך, בחיזבאללה לקחו מאוחר יותר אחריות על הפלת הכטב"מ הישראלי, וטענו כי הם יפרסמו מאוחר יותר סרטון עם תיעוד של הנפילה של הכטב"מ ותיעוד של כלי הטיס עצמו בידיהם.
 
מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "מוקדם יותר הלילה טיל קרקע-אוויר שוגר לעבר כלי טיס מאויש מרחוק של חיל האוויר שפעל בשמי לבנון, כתוצאה מכך הכלי נפגע ונפל בשטח לבנון. האירוע מתוחקר".
עוד נמסר מדובר צה"ל כי מטוסים של חייל האוויר תקפו את המקור בלבנון: "מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את אתר השיגור ממנו שוגר הטיל. חיל האוויר ימשיך לפעול  בשמי לבנון למימוש משימות צה״ל".
האירוע הנוכחי מגיע על רקע עליית מדרגה בקרבות עם חיזבאללה בצפון, כאשר רק לפני מספר ימים אירע אירוע קשה מאוד במסגרתו מחבלי חיזבאללה ביצעו מערב לחיילי צה"ל, ירו עליהם 2 טילי נ"ט וכטב"מ, כאשר חייל נהרג באירוע ועוד 17 נפצעו בדרגות שונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה