בארץ

צה"ל מאשר: מפקד גזרת החוף בארגון הטרור חיזבאללה חוסל

צה"ל הודיע כי שני כטב״מי נפץ חצו משטח לבנון לעבר שטח הארץ והתפוצצו במרחב בית הלל. בעקבות כך, דווח כי שלושה נפגעו באורח קל. מפקד גזרת החוף בארגון הטרור חיזבאללה חוסל

מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
צה"ל דיווח היום (שלישי) כי שני כטב"מים נפלו בצפון עמק החולה. בסביבות השעה 14:00 הודיע צה"ל כי שני כטב״מי נפץ חצו משטח לבנון לעבר שטח הארץ והתפוצצו במרחב בית הלל. בעקבות כך, דווח כי שלושה נפגעו באורח קל.  לאחר שלא הופעלה התרעה במרחב, החלה חקירה לבחינת האירוע. 
בהמשך,  דיווח חיזבאללה כי הוא אחראי לשיגור הכטב"מים המתאבדים. לפי ארגון הטרור, הוא שיגר אותם לעבר סוללה של כיפת ברזל. מלחמת "חרבות ברזל" הגיעה ליומה ה-193 וטרם נרשמו התקדמויות משמעותיות בין ארגון הטרור חמאס לבין ישראל. לאחר שדווח כי חמאס דחה מספר הצעות להפסקת אש והציב דרישות לא הגיוניות בתהליך המשא ומתן, החליט צה"ל להפיץ במהלך הלילה באזור רפיח. 
לצד זאת, בעקבות תקיפתה של איראן על ישראל, ארה"ב החלה להכין חבילת סנקציות חדשות על הרפובליקה האסלאמית של איראן. לאחר שפורסמו לא מעט דיווחים זרים בנושא, צה"ל הודיע רשמית כי הוא אחראי לחיסולו של מפקד גזרת החוף בארגון הטרור חיזבאללה - איסמאעיל יוסף באז, המוכר בכינוי "אבו ג'עפר".
 שני בכירים בארגון הטרור חיזבאללה חוסלו היום (שלישי). בשעה 19:00 דווח כי המחוסל בתקיפה בכפר א-שהאביה בדרום לבנון הוא מפקד ארגון הטרור החיזבאללה מוחמד א־שחורי. לקראת השעה 20:00, הודיע ארגון הטרור חיזבאללה על בכיר נוסף שחוסל,. מדובר בכיר ארגון הטרור מחמוד איברהים פדלאללה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה