תרבות ופנאי

עדן גולן תנצח את האנטישמיות באירוויזיון? "השיר מייצג את המדינה"

רגע לפני שתעלה לחזרות על הבמה, אמרה גולן ברשתות החברתיות: "אני נוסעת למאלמו לייצג אותנו באירוויזיון. עוברות בי המון תחושות, התרגשות, ציפיה, חשש, ורצון ענק להביא את הביצוע הכי טוב שאפשר. אני נוסעת עם תחושת אחריות ושליחות גדולה, לייצג את המדינה שלנו בכבוד ובגאווה”
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום שי פרנקו, freepik)
הנציגה הישראלית לאירוויזיון 2024 וזוכת “הכוכב הבא לאירוויזיון”, עדן גולן חוותה לא מעט רגעים קשים בדרך להפוך לפנים של ישראל בתחרות השירה הגדולה באירופה. כשהתחרות קרובה מתמיד, היא החליטה להביע את עצמה פעם אחת ולתמיד.
רגע לפני שתעלה לחזרות על הבמה, אמרה גולן ברשתות החברתיות: "אני נוסעת למאלמו לייצג אותנו באירוויזיון. עוברות בי המון תחושות, התרגשות, ציפיה, חשש, ורצון ענק להביא את הביצוע הכי טוב שאפשר. אני נוסעת עם תחושת אחריות ושליחות גדולה, לייצג את המדינה שלנו בכבוד ובגאווה”.
 
עוד המשיכה הנציגה הישראלית: “אני מקבלת תמיכה מדהימה מהעם שלנו, החיבוק שלכם הוא מה שנותן לי את המוטיבציה ודוחף אותי לתת הכל שם על הבמה. תודה לכם! השיר הזה מייצג את המדינה שלנו, את כל האנשים שלנו”.
לסיכום רשמה עם אימוג'י של סיכת החטופים הצהובה: “אלו שבבית ואלו שעדיין לא ואנחנו מחכים להם. יש לנו תפקיד חשוב להראות לעולם שאנחנו כאן ולא הולכים לשום מקום. השיר שלנו הוא כמו האומה שלנו, מלא בלב ואני מתכוונת לשפוך את הלב הזה על הבמה. אז תחזיקו לי אצבעות, אוהבת אתכם! עדן”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה