תרבות ופנאי

אל על בתפקיד מיוחד: יקחו את עדן גולן וכאן 11 לאירוויזיון

דגל ישראל בדרך לאירוויזיון: כאן ואל על בשיתוף פעולה. חברת אל על תטיס את עדן גולן והמשלחת הישראלית לשנת 2024, בטיסה מיוחדת הישר לאירוויזיון בשוודיה. הטיסה היא חלק משיתוף הפעולה של כאן ואל על, במסגרתו יתווספו ויתעדכנו תכני התאגיד, שמשודרים במערכות הבידור במטוסי החברה ואהודים במיוחד
מערכת ice |  2
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
דגל ישראל בדרך לאירוויזיון: כאן ואל על בשיתוף פעולה. חברת אל על תטיס את עדן גולן והמשלחת הישראלית לשנת 2024, בטיסה מיוחדת הישר לאירוויזיון בשוודיה. הטיסה היא חלק משיתוף הפעולה של כאן ואל על, במסגרתו יתווספו ויתעדכנו תכני התאגיד, שמשודרים במערכות הבידור במטוסי החברה ואהודים במיוחד
משלחת האירוויזיון, תצא בימים הקרובים בטיסה מיוחדת לשוודיה, שם תיערך תחרות המוסיקה הגדולה בעולם. הטיסה הייעודית תצא מישראל כמה ימים לפני תחרות חצי הגמר, שבה תשתתף עדן, כדי לאפשר למשלחת הישראלית להיערך כראוי ולערוך הכנות וחזרות אחרונות. 
 
במסגרת שיתוף הפעולה של תאגיד השידור הישראלי ואל על, יתעדכנו במהלך החודשים הקרובים בהדרגה, מגוון תכני התאגיד המקוריים במערכות הבידור של מטוסי אל על. במסגרת עדכון התכנים יעלו פרקים מלאים של העונות האחרונות של קופה ראשית, המפקדת, מנאייכ, שישה אפסים, וכמובן גם תוכניות של כאן חינוכית - ילדי בית העץ 7, כראמל 2 ועוד. תכני התאגיד, המשודרים במטוסי אל על בחודשים האחרונים, זוכים פעם אחר פעם לעמוד בראש רשימות התכנים הפופולאריים בקרב נוסעי החברה.
סמנכ"לית תוכן בכאן, תאגיד השידור הישראלי, טל פרייפלד מסרה: ״המשלחת הישראלית תטוס לייצג בגאווה את ישראל באירוויזיון במאלמו.  במסגרת השת״פ המוצלח בין כאן - תאגיד השידור הישראלי לאל על, גם השנה נוסעי אל על יוכלו לראות את תכני המקור הישראלים האהובים של כאן 11 וכאן חינוכית במטוסי אל על. אנו מאחלים למשלחת בהצלחה רבה ומודים לאל על״.
סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: ״הימים האלה מדגישים לכולנו את חשיבות השתתפות ישראל בתחרות האירוויזיון, ואנחנו כחברה שנושאת את דגל ישראל על זנב מטוסיה, גאים להטיס את המשלחת הישראלית לאירוויזיון. עדן וצוותה נערכים כבר כמה חודשים למסע שיספר את סיפורה של ישראל דרך המוזיקה, ואנחנו נרגשים ללוות אותה לאורך כל הדרך ולהחזיר אותה הביתה בשלום. אנו רואים בהטסת המשלחת חלק בלתי נפרד מתפקידנו כחברה הישראלית ששומרת את הגשר בין ישראל לעולם, מברכים על שיתוף הפעולה ההדוק עם כאן בעולמות התוכן, ומאחלים למשלחת הישראלית ולעדן הצלחה רבה״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כאן נפלאים (ל"ת)
    כאן ?? ?? 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גועל נפש
    רפאלה 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עדן המשועממת טוסי לשם תחזרי בלי כלום ותעזבי אותנו בשקט
    סגור