בארץ

המוסד: "חמאס השיב בשלילה למתווה לעסקת החטופים"

ארגון הטרור השיב בשלילה על המתווה לעסקת חטופים שהציג ראש ה-CIA והועבר אליה על ידי המתווכות. בהודעה שנמסרה מטעם משרד ראש הממשלה: "סינוואר אינו רוצה בעסקה הומניטרית ובהשבת החטופים וממשיך לנצל את המתיחות מול איראן ולחתור לאיחוד הזירות והסלמה כוללת"
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בצל המתקפה האיראנית על ישראל, בירושלים מודיעים הבוקר (ראשון) באופן רשמי כי חמאס השיב בשלילה על המתווה לעסקת חטופים שהציג ראש ה-CIA והועבר אליה על ידי המתווכות. בהודעת המוסד, שנשלחה מטעם משרד ראש הממשלה בנימין נתניהו, נכתב כי "בחלוף למעלה משבוע ממפגש קהיר - חמאס השיב בשלילה למתווה שהונח בפניו על ידי המתווכות".
"דחיית הצעת 3 המתווכות, שכללה מרחב משמעותי ביותר של גמישות מצד ישראל, מוכיחה כי סינוואר אינו רוצה בעסקה הומניטרית ובהשבת החטופים וממשיך לנצל את המתיחות מול איראן ולחתור לאיחוד הזירות והסלמה כוללת באזור", נכתב בהודעת המוסד. "ישראל תמשיך לחתור למימוש יעדי המלחמה מול חמאס בעוצמה, ותהפוך כל אבן להשבת 133 החטופים והחטופות מעזה בהקדם". 
 
בהצהרתו הבוקר, אחרי המתקפה האיראנית חסרת התקדים, אמר דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי כי "לצד ההתפתחות הלילה אנחנו לא שוכחים לרגע את 133 החטופות והחטופים המוחזקים בעזה. נמשיך לעשות הכל כדי להשיב אותם הביתה מהר ככל הניתן". משפחות החטופים קראו אמש בשער בגין לעסקה מיידית: "אם כדי לקבל את אהובינו מהר ובחיים המחיר הוא הפסקת מלחמה, הסכימו לסיים את המלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה