שיווק ופרסום

לאחר 7 שנים בזניט דיגיטל: יואב צוקר הודיע על פרישה מקבוצת פובליסיס

עם פרישתו של צוקר מתפקיד מנכ"ל זרוע רכש המדיה בדיגיטל, הצוות והלקוחות של זניט דיגיטל ופובליסיס נט מדיה ישולבו יחד תחת סטארקום
יואב צוקר (צילום:זוהר שיטרית) (צילום זוהר שיטרית)
לאחר 7 שנים בחברת זניט דיגיטל, הודיע לאחרונה המנכ\"ל יואב צוקר על פרישה מתפקידו ומקבוצת פובליסיס. צוקר צפוי לצאת לדרך מקצועית חדשה שאינה בתחום הפרסום הדיגיטלי.
במסגרת תפקידו בחברה צוקר היה זה שהוביל את המיזוג עם חברת פובליסיס נט מדיה וניהל את החברה הממוזגת. בתקופתו בזניט, שם צוקר דגש על הטמעת כלים חכמים, מערכות הגשה מתקדמות וכמו כן, השיק לפני כחצי שנה את מערכת ה-AOD של קבוצת פובליסיס בישראל.
צוקר היה גם חבר הוועד המנהל של הוועדה למדרוג (שהתפרקה לפני קצת יותר משנה) וכן הוביל את אסטרטגיית המדיה של מפלגת ׳יש עתיד׳ שנעזרה בצוותים מקבוצת פובליסיס בבחירות האחרונות.
עם פרישתו של צוקר מהתפקיד הודיעה הקבוצה על רה-ארגון פנימי שבמסגרתו יבוצע חיבור בין כח האדם והלקוחות של זניט דיגיטל ופובליסיס נט מדיה, לכדי יחידה אחת שתפעל תחת חברת המדיה סטארקום מקבוצת פובליסיס. בראשות סטארקום עומדת הילית מגד שהצטרפה לפובליסיס לאחר יותר מעשור בפרוקטר אנד גמבל. סמכויותיו של צוקר יועברו ליניב כהן ששימש תחתיו כסמנכ\"ל בזניט דיגיטל וייקח מידיו את המושכות בגוף המאוחד תחת מגד.
חטיבת המדיה של קבוצת פובליסיס כוללת כ-55 עובדים המפוזרים בין זניט (כ-25) המנוהלת על ידי גבי אטל, זניט דיגיטל ופובליסיס נט מדיה (כ-25) וסטארקום (5-7 עובדים) - הגוף האחרון שהושק. בקבוצה עובדים בחודשים האחרונים על שינויים מבניים בגזרת המדיה כאשר המטרה היא לייצר מודל עבודה שיביא לשיתוף פעולה פורה ויעיל בין אנשי האופליין והאונליין.
למרות שנתח הדיגיטל של הקבוצה עלה בשנה האחרונה (בזכות קבלת תקציב המדיה של פובליסיס וצמיחה אורגנית של מספר לקוחות), יחסית לגודלה ומעמדה בשוק הפרסום הישראלי, קבוצת פובליסיס עדיין לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שלה, או לצורך העניין נמצאת מתחת לממוצע של חלק הדיגיטל מתוך עוגת הפרסום הישראלית.
לדברי צוקר: \"זו היתה חוויה ואתגר גדול להוביל את הטמעת הדיגיטל בשוק כולו בשנים אלו, ואני חש גאווה כיום לראות לאן הגענו, אני בטוח שהחברה תמשיך לצמוח ולהוביל את שוק הדיגיטל בישראל מבחינה מקצועית. טיפחתי שכבת ניהול מהטובות שיש בארץ והם יידעו להמשיך לקדם ולהתקדם. אני יוצא היום לדרך חדשה, ומתחיל מסע מאתגר במיוחד. תודה רבה ליורם, ליוסי ולכל חבריי בקבוצת פובליסיס ישראל\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יואב צוקר
    לקוח מרוצה 10/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צוקר הוא איש המקצוע הכי חזק שיצא לי להכיר בתחום, בזכותו הכפלתי את תקציב הדיגיטל, ואני מאמין שחלק זה רק יילך ויגדל.
    סגור
  • 5.
    באמת טיפחת שכבת ניהול מהטובות שיש בארץ? (ל"ת)
    עזוב אותנו משטויות.. 10/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חבל אבל
    מהתחום 10/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יואב בן אדם זהב ונותן כבוד אבל ולמרות העובדה הזאת לצערי הוא לא מתאים לתחום
    סגור
  • 3.
    בחור מצוין בהצלחה! (ל"ת)
    קולגה 10/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הוא לא דוגמן של הלוטו? (ל"ת)
    דוגמנית 10/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    2 מסקנות ושאלה 1
    בקיצור 10/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסקנות פשוטות מהכתבה: 1. סטארקום הופכת לחברת המדיה הגדולה בקבוצת פובליסיס - גם יותר עובדים, גם כל הדיגיטל תחתיה 2. הביאו בוסית מקצוענית מעל יואב והוא התפוטר 3. מי יגיש את מבזקי הקשקשת של באומן בוואלה עכשיו?!
    סגור