שיווק ופרסום

"הפכנו לשחקן מרכזי בפרסום למגזר הערבי - עם כ-850 אלף גולשים בחודש"

הפרסום בדיגיטל במגזר תופס נתח קטן מעוגת הפרסום, שופוני מדיה שמאגדת כ-70 אתרי תוכן, מנסה לשנות זאת. השבוע האורח שלנו הוא המנכ"ל זיו צ'סלר
זיו צ'סלר (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
זיו צ\'סלר, הבעלים והמנכ\"ל של חברת שופוני מדיה שמעניקה פתרונות פרסום ומדיה לאוכלוסיה הערבית, הוא האורח השבוע של מדור UNDER40 של אייס. את החברה הקימו לפני כשנה וחצי הוא ובוני סולומון, ולדברי צ\'סלר - המטרה היא \"להוביל סטנדרטים חדשים וגבוהים ביותר בתחום הדיגיטל עבור אוכלוסיה זו\".
לחברה רשת של מעל 70 אתרי תוכן מקומיים הפרוסים בישובי המגזר הערבי בישראל, פרסום ממוקד תוצאות, וידאו ומובייל, והיא מציעה שירותי פרסום בגוגל ובפייסבוק. הרשת מגישה פרסום רק לבעלי IP ישראלי, וגולשים בה מאות אלפי גולשים בחודש.
לפני שפתח את החברה, עבד צ\'סלר במשך 6 שנים באתר תפוז אנשים, כשבתפקידו האחרון היה מנהל מחלקת המדיה ופרפורמנס (גילוי נאות: ב-2014 רכשה קבוצת קו מנחה, המחזיקה באתר אייס, את \'תפוז אנשים\'). רוצים להגיע אליו? הנה דף הפייסבוק ו דף הלינקדין שלו.
1. עבודה: כשאני חושב על עבודה, עולה לי מיד המילה \"שירות\". בעיניי, בין אם אתה \"בצד של הלקוח\" ובין אם אתה ספק, ערך השירות צריך להנחות אותך בעבודתך.
2. בית: אני איש של בית, לא אחד שיוצא הרבה. גר בתל אביב אבל לא בשביל חיי הלילה שלה. מבחינתי, לא צריך יותר מהשקט שמגיע מהבית והמשפחה שלי. הרוגע והביטחון שאשתי נותנת לי, מתדלק אותי בחיים.
3. ילדות: כוכב יאיר. מחשב. פיצה. כדורסל.
4. הישג: הפרסום בדיגיטל במגזר הערבי תופס נתח קטן מעוגת הפרסום בישראל. מבחינה זו, אחד ההישגים המשמעותיים שלי מאז הקמת \'שופוני מדיה\' הוא, שבתוך שנה בלבד, הפכה החברה לשחקנית מרכזית בפרסום למגזר הערבי עם למעלה מ-850 אלף גולשים שונים בחודש משטח ישראל והרשות בלבד.
5. רגע מכונן: הרגע שבו הבנתי שלימודי הנדסת תוכנה בבאר שבע לא מתאימים לי. ההחלטה לעשות \"הסבה אקדמאית\" לתחום של כלכלה וניהול, סללה לי מסלול מקצועי ועסקי שייתכן ולא הייתי מגיע אילו הייתי בוחר להיות מתכנת.
6. רגע מביך: בכל פעם שאני מתראיין לרדיו ונאלץ לשמוע את הקול שלי. יש משהו מביך בלשמוע את הקול שלך, זה איכשהו תמיד שונה מאיך שאתה חושב שזה נשמע.
7. מודל לחיקוי: רוג\'ר פדרר. זה נדוש, אבל להיות הכי טוב ולדחוף את עצמך קדימה גם במצבים מאתגרים, זוהי יכולת מדהימה של טניסאי שמשותפת גם ליזם מוצלח. טניס הוא משחק אינדבידואלי הדורש יכולות גבוהות של התמדה, הובלה ואמונה עצמית. זו המוטיבציה שלנו מאז שהקמנו את \'שופוני מדיה\'.
8. חלום: להיות בכל משחקי מנצ\'סטר יונייטד במשך עונה שלמה.
9. מתחרים: רוצה להגיד מילה טובה לשארק מדיה מבית WEB3 ומזאווי. הדיגיטל במגזר הערבי צריך שחקנים מקצועיים שייקחו את התחום קדימה.
10. לא יודעים עליי ש... אני לא יודע לישון. ברגע שהעיניים שלי נפקחות בבוקר, אני ער. המחשבות מתחילות לרוץ בראש וזהו, אבוד. אי אפשר לחזור לישון. לרוב לפני שהשעון מעורר מתחיל לצפצף.
ורגע לפני הסוף, תן טיפ: אין דבר כזה \"אענה למייל אחר כך\" או \"אחזור לשיחת הטלפון מחר\". ככלל, לתת מענה, מהיר, אמין ואיכותי.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    השחקן המרכזי זה הרדיו
    אודליה 11/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי שופוני...קול ישראל בערבית מגיע ליותר מ30% ההאזנה.
    סגור
  • 5.
    אני מכירה את מזאוי פרסומאים שהם באמת מקצועיים
    לקוחה 10/2014/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחלקת הדיגיטל שיש להם עובדת בסטנדרטים הכי גבוהים כך שלא נשאר ללקוח מה לדרוש.. ממליצה עליהם בחום!
    סגור
  • 4.
    מקצוען אמיתי ! (ל"ת)
    קולגה 10/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    דנה 10/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שיתוף פעולה יפה יהודי-ערבי
    סגור
  • שיתןף פעולה
    דנה 10/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתוף פעולה יפה יהודי ערבי
    סגור
  • 2.
    זיו תותח! כיף לעבוד איתו! (ל"ת)
    איתי 10/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המנכ''ל והחברה הכי מקצועיים במדיה של המגזר!
    לקוח מרוצה 10/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היחידים שאפשר לסמוך עליהם. תוצאות מדהימות
    סגור