שיווק ופרסום

המחיר לא מפסיק לעלות: פרסומת 30 שניות בסופרבול תעלה 4.5 מיליון דולר

עד לתחילת נובמבר הספיקה NBC שמשדרת השנה את המשחק למכור 90% ממלאי הפרסום. לפי דיווחים נותרו לה רק 10 ספוטים של 30 שניות במלאי
אם זה ימשיך כך, נשאר רק לדמיין מה יהיה המחיר האסטרונומי של ספוט פרסומת 30 שניות בסופרבול 2025. מחירה של פרסומת באירוע הספורט הגדול בעולם, שיתקיים בפברואר 2015, יעמוד על 4.5 מיליון דולר. עלייה של 12.5% לעומת המחיר שגבתה בשנה שעברה FOX ששידרה את המשחק.
השנה משדרת את המשחק רשת NBC, ועל פי הדיווחים עד לתחילת חודש זה הספיקה הרשת למכור כ-90% ממלאי הפרסום שהציעה וכעת נותרו בידיה רק 10 ספוטים של 30 שניות, עליהם היא דורשת 4.5 מיליון דולר. כזכור, בגמר של השנה שעברה נקבע שיא במספר הצופים, שנצפה על ידי לא פחות מ-111.5 מיליון אמריקאים .
בקרב המפרסמים, גם השנה יככב המותג DORITOS, שנה תשיעית ברציפות עם תחרות הפרסומות חובקת העולם. במסגרת התחרות, גולשים מפיקים/מצלמים ומגישים פרסומות שמתחרות אחת מול השנייה על קולות הגולשים והשופטים, כאשר הפרסומת הזוכה עולה לשידור בסופרבול ויוצריה זוכים במיליון דולר.
השנה יופיעו בסופרבול בין 10 ל-12 מפרסמים חדשים שעבורם זו הפעם הראשונה. ביניהם Locite glue מותג דבק מהיר אמריקאי שמהמר בענק וצפוי להשקיע בסופרבול כמעט את כל תקציב הפרסום השנתי שלו. מפרסם נוסף שמוכר יותר לקהל הישראלי (או לפחות סיפור הקמתו) היא WIX החברה הישראלית שמציעה פלטפורמת אינטרנט שבמסגרתה גולשים יכולים להקים אתר אינטרנט מעוצב באופן עצמאי.
קוקה קולה תעלה בפרסומת אחת לעומת 2 פרסומות ב-2014. בין הנפקדות הבולטות תהיה חברת וולקסוואגן שהפרסומת שלה ב-2011 היתה אחת המוצלחות בתולדות האירוע הטלוויזיוני. מקדונלד\'ס תשוב לסופרבול לאחר שנעדרה ממנו. הרשת מינתה למשימה הספציפית את משרד הפרסום Leo Burnett מקבוצת פובליסיס העולמית. מותג הרכב מרצדס ישוב לאוויר לאחר שנעדר ב-2014, ככל הנראה בפרסומת של 60 שניות, כפי שהמותג נהג בפעמיים הקודמות בהן הופיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה