שיווק ופרסום

'פובליסיס' חוזרים מפינלנד עם מדליות: 2 פרסי ברונזה ל'זניט' ואחד ל'באומן'

תחרות היורובסט נחתמה עם שלל נמוך משמעותית לנציגים מישראל. עם זאת, נציגי פובליסיס לא חוזרים בידיים ריקות עם פרסים בקטגוריות המדיה וה-PR
יורובסט 2014 (צילום יח"צ)
תחרות הפרסום האירופאית יורובסט (מקבוצת פסטיבלי קאן) נחתמה אמש עם שלל נמוך עבור הנציגים מישראל. מי שבכל זאת הצליח, שוב, להישאר בתמונת הפרסים הבינלאומיים עבור עשייה קריאייטיבית הם נציגי קבוצת פובליסיס ישראל: משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בניהולו של יוסי לובטון וחברת המדיה זניט אופטימדיה בניהולו של גבי אטל.
נציגי פובליסיס זכו יחד ב-3 מדליות ב-2 קטגוריות: מדיה ו-PR. זניט זכתה בפרס ברונזה אחד בכל קטגוריה עבור מהלך \"שמרי על הכוס שלך\" ובאומן בר ריבנאי זכה בפרס הברונזה עבור הסרט \"אנחנו לא רוצים אתכם פה\" של פורום המשפחות השכולות, בקטגוריית ה-PR.
לא רוצים אתכם פה
יוסי לובטון. מנכ"ל באומן בר ריבנאי
יוסי לובטון. מנכ"ל באומן בר ריבנאי
קמפיין \"שמרי על הכוס שלך\" שמאחוריו עומדים זניט, משרד יחסי הציבור קרבט&וייס ומגזין טיים אאוט, היה אחד המדוברים בישראל השנה (לא תמיד לטובה) וגם באירופה הצליח לזכות להכרה. כזכור, קמפיין זה היה היחיד שהצליח להעפיל לשלב השורטליסט בפסטיבל קאן האחרון.
שמרי על הכוס שלך. הקמפיין יצא לדרכו בינואר 2014
שמרי על הכוס שלך. הקמפיין יצא לדרכו בינואר 2014
גבי אטל. מנכ"ל זניט
גבי אטל. מנכ"ל זניט
מאיה קרבט ונירית וייס
מאיה קרבט ונירית וייס
לתחרות הוגשו השנה כ-5,000 עבודות פרסום מכ-20 מדינות. מתוכן העפילו כ-10% לשלב השורטליסט ומתוך רשימה זו נבחרו העבודות שזכו באחת ממדליות הזהב, כסף וארד. בסיכום הכללי כ-5% בלבד מתוך העבודות המוגשות זוכות בפרס כלשהו.
הנציגים הישראליים בצוות השופטים לתחרות השנה היו צור גולן שותף ובעלים במשרד הפרסום בן נתן-גולן (לצד ענת בן נתן) וורד מבורך סמנכ\"ל בזניט מדיה. גולן שופט בקטגוריית הסרטים, פרינט ופרינט קראפט, הקטגוריה המובילה מבחינת כמות ההגשות, ומבורך שופטת בקטגוריית המדיה.
משרדים נוספים שניסו את מזלם בתחרות אך לא עברו לשלב השורטליסטים הם ענבר מרחב ניסן, מקאן תל אביב, אדלר חומסקי ובן נתן גולן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נשמח לדעת מי היוצרים?? (ל"ת)
    קולגה 12/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    באומן 50 אנשי קראיטיב -זניט 0 אנשי קראיטיב. (ל"ת)
    זניט 2-באומן 1 12/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יבול דל ביותר
    מראה לתעשייה 12/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראה אובייקטיבית לרמת הפרסום בישראל.אפס עליות לגמר ואפס זכיות בקטגוריות המשמעותיות של טלויזיה, פרינט וכולי.לפחות שתי עבודות זכו להכרה.
    סגור
  • 1.
    נחמד (ל"ת)
    מפרגן 12/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור