שיווק ופרסום

זה כל כך פשוט: קמפיין הסופרבול של Wix נחשף עם 5 שחקני פוטבול אגדיים

פלטפורמת האינטרנט שתפרסם לראשונה בסופרבול חשפה פרטים ראשונים לגבי הסרטון בו יופיעו 5 כוכבי NFL לשעבר תחת הכותרת #ItsThatEasy
טרל אוונס. קמפיין הסופרבול של Wix (צילום יח"צ)
פלטפורמת בניית האתרים הישראלית Wix שתופיע הזנה לראשונה בסופרבול שחררה היום (יום ד\') פרטים ראשונים על כיוון הקריאייטיב של סרטון הפרסומת שלה.
תחת הקונספט של #ItsThatEasy יככבו בקמפיין 5 שחקני פוטבול אגדיים: ברט פארב (Brett Favre), טרל אוונס (Terrell Owens), אמית סמית\' (Emmitt Smith), לארי אלן (Larry Allen) ופרנקו האריס (Franco Harris) שנעזרים ב-Wix כדי להשיק עסקים חדשים לאחר הפרישה מה-NFL.
בסרטון מתמודדים השחקנים, שנחשבים למוכרים מאוד בקרב הציבור האמריקאי, עם האתגר שמציג המעבר מימיהם ככוכבי פוטבול לבעלי עסקים קטנים. בתהליך, מגלים השחקנים, שבניית אתר אינטרנט באמצעות Wix מקלה משמעותית על השקת וניהול העסק שלהם.
\"להקים ולנהל עסק קטן זו משימה קשה אך מאוד מתגמלת. בקמפיין הסופרבול שלנו בחרנו להדגים כיצד Wix מסייעת לפשט את אחד ההיבטים המורכבים של ניהול עסק קטן - פיתוח נוכחות מקצועית ודינמית ברשת\" כך לדברי עומר שי , סמנכ\"ל השיווק של Wix.
הקמפיין יוצא לדרכו היום (יום ד\') עם חשיפת סרטון בו מעניק השחקן טרל אוונס הצצה לעסק החדש והלא אופייני שלו. בהמשך תציג Wix את העסקים החדשים של כוכבי הקמפיין, באמצעות אתרי אינטרנט מקצועיים שפותחו עבורם. העסקים שיוצגו הם מיזמים מצחיקים שנתפרו לפי מידותיו הייחודיות של כל שחקן. בנוסף, בימים הקרובים צפוי לעלות לאוויר אתר אינטרנט ייעודי שבאמצעותו יופצו בהדרגה כל החומרים הקריאטיבים של הקמפיין. האתר יאפשר למבקרים אינטראקציה דינאמית עם התכנים עד הראשון בפברואר, אז תשודר הפרסומת בסופרבול.
הקמפיין הופק ובוים על ידי פרנק סמואל, ג\'ף ריד ולורן בייר מחברת Committee LA, שעבדו בשיתוף פעולה עם צוות הקריאייטיב ג\'ף האגינס ואנדראה ג\'נטוס - בעלי נסיון עם מותגי על כגון מייקרוסופט, ויזה, באדווייזר, ורייזן, M&M ונייק.
ל-Wix למעלה מ-58 מיליון לקוחות ברחבי העולם, הנעזרים בפלטפורמה שלה כדי לפתח נוכחות מקצועית באינטרנט. Wix מציעה שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום. מטה החברה ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וילנה ודנייפרופטרובסק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנייר צריך לזנק....... (ל"ת)
    דני 01/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור