פרסום ושיווק

יהושע TBWA לא מבין כלום בסופרבול: הנה פרסומת פתאל שתעלה הערב בגמר

מקווים שהקבוצה שלכם תחבוט הום-ראנים ושהכדורים ייכנסו "רק רשת". הפרסומת מנסה להצחיק את תושבי נברסקה ואז לסגור אותם לחופשה בארץ
משה בנימין |  9
סופרבול. פרסומת יהושע TBWA לרשת פתאל (צילום צילום מסך)
בפרסומת לרשת מלונות פתאל שתזניק את יהושע TBWA ללילה אחד לתודעה של תושבי נברסקה, משרד הפרסום התאמץ להוכיח עד כמה הוא לא מבין בדבר הזה שנקרא פוטבול. זה מתחיל בפרסומת מטורגטת לתושבי North Platte נברסקה וממשיך בבלבול בין ה-NBA, הבייסבול והפוטבול.

כזכור, הפרסומת תשודר הלילה (שעון ישראל) במהלך משחק הסופרבול שיפגיש בין הניו אינגלנד פטריוטס לסיאטל סיהוקס. תחת הקונספט של \"אנחנו לא מבינים כלום בפוטבול אבל כן מבינים באירוח\" משרד הפרסום יעלה עבור רשת מלונות פתאל פרסומת שתשודר בערוצים המקומיים (להבדיל מהערוץ הארצי, עם הבדל אסטרונומי בחירי המדיה) בנברסקה.

הפרסומת שמועצבת כהומאז\' אמריקאי מעוטרת בפסים אדומים וכוכבים ומאחלת לתושבי North Platte, עיירה שאין לה אפילו קבוצת פוטבול - \"הצלחה הערב במשחק הגדול\". עוד בברכות, רשת פתאל ויהושע מאחלים לתושבי נברסקה שהקבוצה שלהם \"תחבוט כמה שיותר הום-ראנים\", מונח מעולם הבייסבול וכן ש\"הכדורים שייכנסו יהיו רק רשת\" - מעולם הכדורסל.



לצד פתאל במקבץ הפרסומות יופיעו חברות ענק כמו דוריטוס, פפסי, צ\'יריוס, קרייזלר, BMW ועוד. המחיר, כפי שפורסם בחודשים האחרונים עומד על 4.5 מיליון דולר לחצי דקה בפרסום ארצי.

עם זאת, ביהושע TBWA שמפרסם בערוץ מסחרי מקומי בארה\"ב שילמו סכום נמוך שמוערך בפחות מ-50 אלף דולר עבור ההפקה וזמן האוויר. את המדיה רכשו פתאל ויהושע באמצעות חברת המדיה הבינ\"ל OMD שמיוצגת בישראל על ידי חברת המדיה TMF של יהושע TBWA וגיתם.

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לא וואו אבל לא כזה גרוע (ל"ת)
    חמודי 03/02/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מביכוש... חזקים במדיה, פחות בקריאייטיב (ל"ת)
    קריאייטיב 01/02/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    גם אם זה עלה שקל וחצי...
    צחי 01/02/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה התובנה? מה המסר? מה הם מנסים להשיג? ולמה לעזאזל אלו התמונות שבחרו להציג את המלון?! לא ייאמן שבשביל אגו הם עלו עם תוצר כזה בינוני. בעצם הכי ייאמן.
    סגור
  • 5.
    מה זה משנה
    אנציקלופדיה 01/02/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הולך למלונות של פתאל עם פרסומת ,בלי פרסומת. ליאונארדו בוטיק תל אביב .אחלה מלון. להתראות בוולנטיין דיי.
    סגור
  • 4.
    אני לא אישרתי את הפיאסקו הזה
    דוד פתאל 01/02/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מצב שאני משלם 50 אלף כינים אפילו למשרד הפרסום כדי שיקבל יח״צ בברנז'ה הישראלית. אני יכול לקבל קמפיין שמביא לי חדרים סגורים בכלל הרשת ולא עוד גימיק של פרסומאים שעפים על עצמם?
    סגור
  • WORD. (ל"ת)
    שרי רכס 01/02/2015 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אלוהים... הבושה...
    פליטת הביצה 01/02/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תלמדו?? תתחילו לעשות כדי לעשות טוב ולא רק בשביל להגיד שעשיתם. האמת? הלקוח מטומטם ולכן הלקוח ישלם. בעיה של פתאל. כשהלקוחות יתחילו לשלם על עבודה על בסיס תוצאות אז תפסיקו לעשות בשביל לסמן V. בינתיים תפסיקו ליחצן את זה כאילו אין מחר. באמת. זה מביך.
    סגור
  • 2.
    מה זאת השטות הזאת... (ל"ת)
    שני 01/02/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדהים כמה שזה גרוע
    יוסי 01/02/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את זה אולי אין לנו...אבל... הקונספט הראשון בקורס קופי לפחות הייתם משקיעים בקריין אמריקאי
    סגור