שיווק ופרסום
ההחלטה נפלה: פרוקטר & גמבל מעביר את רכש המדיה מסטארקום למדיה-קום
המפרסמת ה-4 בגודלה בישראל שמה את כל הביצים באדלר חומסקי. בשנת 2015 צפוי תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל לעמוד על כ-70 מיליון שקל
זרוע המדיה של אדלר חומסקי - מדיה קום - בראשות רן בראון רשמה היום את אחד ההישגים הגדולים שלה מיום הקמתה, כשגברה על קבוצת פובליסיס במכרז שהתנהל בחודשים האחרונים על תקציב רכש המדיה של תאגיד מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל - המפרסם הרביעי בגודלו בישראל.
בשנת 2014 עמד היקף רכש המדיה של פרוקטר אנד גמבל על כ-60 מיליון שקל במחירים ריאליים, כאשר הצפי ל-2015 עומד על על כ-70 מיליון שקלים. זירת המכרז הציבה בצד אחד את סטארקום של קבוצת פובליסיס ומנגד חברת מדיה חדשה של אדלר חומסקי שהוקמה בשותפות עם מדיה-קום העולמית תחת השם מדיה קום קונקשיין .
ברמה הפרסונלית ניצבו זה מול זו רן בראון מקבוצת אדלר חומסקי והילית מגד מסטארקום. על פניו היה נראה בתחילת המכרז כי נקודת הפתיחה של פובליסיס, סטאטרקום ומגד טובה יותר מזו של ברון ואדלר חומסקי מעצם העובדה שמגד הגיעה לפובליסיס לאחר שבתפקידה האחרון היתה בפרוקטר אנד גמבל.

רן ברון. מדיה-קום
כאמור, לצורך הטיפול ברכש המדיה של פרוקטר אנד גמבל (והנצחון במכרז) הוקמה באדלר חומסקי חברת מדיה חדשה בשיתוף מדיה קום העולמית. נכון לעכשיו טרם ידוע מי יעמוד בראשה וכמה עובדים יפעלו תחתיה.
מותגי התאגיד הבינלאומי מחולקים ל-3 קטגוריות מרכזיות: היגיינה ותינוקות, טיפוח ויופי ונקיון ומוצרים לבית. מותגי החברה כוללים את אוראל-בי, אולוויז, טמפקס, פמפרס, הד אנד שולדרס, ג\'ילט, הרבל אסנס, אריאל, פיירי, ביומט, טייד ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.KARMA IS A BITCH, ONLY IF YOU AREאחד 03/2015/09הגב לתגובה זו0 0והמבין יביןסגור
-
2.גבי אטל, לך, לך תבכה מאמי....עופרה 02/2015/10הגב לתגובה זו0 0בריון במדיה... חושב שכולם בכיס שלו. פרוקטר שיחקתם אותה עם הבחירה.סגור
-
1.מה הסיכוי שיורם יעיף עכשיו את מגד?ועקנין 02/2015/10הגב לתגובה זו0 0הרי הוא הביא אותה רק בשביל המכרז הזה ועוד בשכר נאה מאודסגור


