שיווק ופרסום

אחרי ההפסד במכרז פרוקטר למדיה קום: מנכ"לית סטארקום הילית מגד פורשת

חטיבת המדיה של פובליסיס נערכת מחדש לאחר אובדן תקציב המדיה אותו היתה אמורה מגד לנהל. סטארקום תמוזג לתוך זניט ו-5 עובדים יפוטרו
משה בנימין |  2
יורם באומן (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
קבוצת פובליסיס ישראל מגיבה לתנאי השוק החדשים ומבצעת מהלך התייעלות מתבקש. לאחר שהפסידה את תקציב רכש המדיה של פרוקטר אנד גמבל, במכרז בו גברה עליה חברת מדיה קום של אדלר חומסקי - הוחלט בפובליסיס על מיזוג של חברת המדיה סאטרקום לתוך זניט והמשך פעילותה תחת מטה ניהולי אחד. במקביל, מנכ"לית סטארקום שהצטרפה לפובליסיס במהלך השנה החולפת פורשת מתפקידה.

הפרישה של מגד, לשעבר בכירה בפרוקטר אנד גמבל (בה הועסקה כעשור) היא תגובת שרשרת מתבקשת לאובדן התקציב שלשמו היא גויסה לקבוצה. למעשה מגד שהגיעה מפרוקטר היתה אמורה להיות הקלף המנצח של פובליסיס, עם היוודע דבר היציאה למכרז. בפועל היא ניהלה את רכש המדיה של פרוקטר מספר חודשים עד ליציאה למכרז וכעת לאחר שתפקידה רוקן מתוכן מוחשי, עצם היותה במערכת היווה כפל תפקידים עבור פובליסיס לצד גבי אטל המנהל את זניט.
המיזוג בין חברות המדיה יוביל גם לפיטורים של 5 עובדים ויקטין את כח האדם בחברות המדיה של פובליסיס בכ-10% ל-50 כיום. מאחורי השינוי הארגוני הנוכחי, שממשיך שורה של שינוים (שהחלו עם פרישתו של יואב צוקר) במבנה מחלקת המדיה של פובליסיס, עומד עדי כהן, שמונה לתפקיד יו"ר חטיבת המדיה במקומו של יוסי ורשבסקי שפרש במהלך חודש נובמבר 2014 כדי לשוב למשרתו הקודמת כמנכ"ל ערוץ 10.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לתשומת ליבו של מוריס לוי
    תחילת הסוף של באומן 03/2015/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תם עידן הדינוזאורים. עוד מעט יורם יפרוש ואיתו נושא הכלים לובטון. ביום שאחרי , הקשרים יתרופפו, הלקוחות יתחילו להצביע ברגליים ומוריס לוי שוב יישאר עם כוונות טובות ועידוד הציונות.
    סגור
  • 1.
    להילית
    לא רלוונטי 03/2015/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסום הוא תחום מטונף ואכזרי, נקווה שהלקח יילמד.
    סגור