שיווק ופרסום
עוד דלת נפתחת: משרד M&C Saatchi זכה בתקציב הפרסום של רב-בריח
תקציב הפרסום של חברת רב בריח עובר למשרד הפרסום M&C SAATCHI בבעלותם של צור גולן, אלון הוכדורף וענת בן נתן. בשנתיים האחרונות תקציב הפרסום של רב בריח טופל במשרד IDEA, ולפני כן היה כ-5 שנים בבאומן בר ריבנאי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום התקציב השנתי מוערך ב-4.5 מיליון שקלים.
צור גולן מנהל קריאטיב ראשי ושותף ב-M&C SAATCHI: "אין דבר מרגש ומאתגר יותר במקצוע שלנו מלהתחיל מערכת יחסים עם מותג על ישראלי, מותג שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים של מיליוני ישראלים. אני נרגש לקראת האתגרים הקריאטייבים שבדרך ומודה לרב בריח על הבחירה והאמון. אני שמח שפורטפוליו לקוחות המשרד ממשיך להתאפיין במותגים מובילים בתחומם".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מיכל 03/2015/29הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד! מזל טובסגור
-
1.כמו מפתח למנעולברי חרב 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור