שיווק ופרסום

עוד דלת נפתחת: משרד M&C Saatchi זכה בתקציב הפרסום של רב-בריח

בשנתיים האחרונות תקציב הפרסום של רב בריח טופל במשרד IDEA. על פי יפעת בקרת פרסום התקציב עומד על 4.5 מליון שקלים במחירי מחירון
משה בנימין |  2
ענת בן נתן, אלון הוכדורף וצור גולן (צילום יח"צ)

תקציב הפרסום של חברת רב בריח עובר למשרד הפרסום M&C SAATCHI בבעלותם של צור גולן, אלון הוכדורף וענת בן נתן. בשנתיים האחרונות תקציב הפרסום של רב בריח טופל במשרד IDEA, ולפני כן היה כ-5 שנים בבאומן בר ריבנאי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום התקציב השנתי מוערך ב-4.5 מיליון שקלים.


צור גולן מנהל קריאטיב ראשי ושותף ב-M&C SAATCHI: "אין דבר מרגש ומאתגר יותר במקצוע שלנו מלהתחיל מערכת יחסים עם מותג על ישראלי, מותג שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים של מיליוני ישראלים. אני נרגש לקראת האתגרים הקריאטייבים שבדרך ומודה לרב בריח על הבחירה והאמון. אני שמח שפורטפוליו לקוחות המשרד ממשיך להתאפיין במותגים מובילים בתחומם".

תחום הדלתות הפך לתחרותי בשנים האחרונות, עם כניסתם של שחקנים חדשים המשקיעים כסף לא מבוטל במדיה. בין השחקנים הבולטים בשוק אפשר לציין את שיריונית חסם, רשפים, דלתות פנדור, חמדיה וקליל.
מאיה דונרשטיין סמנכ"לית השיווק בחברת רב בריח: "בחצי השני של 2014 המפעל שלנו באשקלון התמודד עם אתגרים לא פשוטים כתוצאה ממבצע "צוק איתן", וכל ההשלכות שהיו למבצע על תושבי הדרום והמפעלים של האיזור. אני שמחה שהמבצע מאחורינו ועכשיו הרבה בזכות העובדים המסורים שלנו ומערך המכירות אנחנו חוזרים לשיגרה עם הפנים קדימה לעבר 2015 והשנים שבפתח. עם הרכישה של OPEN GALLERY העברנו הילוך בשוק דלתות הפנים, בחודשים הקרובים חלק גדול מהמאמץ השיווקי שלנו יופנה לסגמנט הזה. M&C SAATCHI נותנים לנו פתרון הוליסטי הולם לצרכים הפרסומיים שלנו. במהלך הפגישות שקדמו להחלטה, המשרד הפגין הבנה טובה של השוק ברמת ארכיטקטורת המותג והגדרת המסר שיוביל אותנו בשנים הקרובות".
M&C SAATCHI היא חברת פרסום בינלאומית שהוקמה על ידי האחים מוריס וצ'ארלס סאצ'י ב-1995. בינואר 2015 הרשת השיקה בישראל את המשרד ה-23 שלה בעולם, לאחר שרכשה שליטה במשרד הפרסום בן-נתן גולן. הרשת פעילה ב-20 מדינות ומעסיקה כ-1,800 עובדים.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיכל 03/2015/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד! מזל טוב
    סגור
  • 1.
    כמו מפתח למנעול
    ברי חרב 03/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור