שיווק ופרסום

המשרד הפרטי של שופרסל: פובליסיס יטפל גם בהשקת מותג החלב של הרשת

פובליסיס עושה זאת שוב ומגדיל את חלקו בשופרסל. ברשת השיווק הגדירו את הבחירה בפובליסיס כשיתוף פעולה נקודתי, עם זאת, מיותר להניח שזו "נקודה" שגיתם BBDO לא שש להשלים עימה
משה בנימין |  4
ארי מלמוד (צילום יח"צ)

5 חודשים לאחר שנכנס לראשונה למערך הפרסום של שופרסל - משרד הפרסום פובליסיס ישראל עושה זאת שוב והפעם הוא מקבל לידיו את הטיפול במהלך ההשקה למותג החלב הפרטי של רשת שופרסל. 

בסוף 2014, פובליסיס השאיר מאחור את 2 משרדי הפרסום שמלווים את שופרסל: אדלר חומסקי וגיתם BBDO, וקיבל לידיו את תקציב ההשקה של מותג החיתולים הפרטי של הרשת. במקרה של מותג החיתולים - גיתם BBDO לא היה יכול לטפל בו מכיוון שהמשרד מטפל בתקציב חוגלה קימברלי (למרות שאינו מטפל ישירות בחיתולי האגיס שנמצאים במקאן) וכן מכיוון שהמותג הפרטי של שופרסל מבוסס על טכנולוגיית המותג בייביסיטר שמטופל בפובליסיס ולמלמד עמד היתרון היחסי והבולט מעצם ניסיונו הרב בתחום - מימיו כמנכ"ל חוגלה קימברלי. 
במקרה הנוכחי של שוק החלב, אדלר חומסקי הוא זה שמנוע מלהשתתף, מסיבה דומה. משרד הפרסום מטפל בחלק ממותגיה של חברת שטראוס וטיפול במותג חלב שצפוי להילחם על נתחי שוק מול שטראוס, הוא לא מהלך שבשטראוס יתנו לו אור ירוק או שבאדלר יחשבו שהוא שווה את סיכון מערכת היחסים עם שטראוס.
בשופרסל הגדירו את הבחירה בפובליסיס כשיתוף פעולה נקודתי, עם זאת, מיותר להניח שזו "נקודה" שגיתם BBDO לא שש להשלים עימה. גיתם, כמו גם אדלר, צופים מהצד כיצד פובליסיס "שותה" תקציב נוסף מהעוגה הגדולה של שופרסל - למרות שזו הודיעה כבר בפעם הקודמת כי אין שינוי במערך הפרסום של החברה ומשרד שלישי אינו על הפרק.
שופרסל לא קיימה מכרז פנימי על מותג החלב אלא העבירה לידי פובליסיס בריף למהלך ההשקה. בגיתם עוד משאירים פתח לתקווה בציפיה כי פובליסיס יסתפק במהלך ההשקה ואילו המשך הטיפול בתקציב יועבר אליו - אולם נכון לעכשיו מדובר בהערכה וטרם ידוע מה גודל ההיקף של המהלך אותו מתכננת שופרסל.   
מי שיכולים לטפוח לעצמם על השכם הם אנשי פובליסיס שהעברת הבריף אליהם היא הבעת אמון מצד שופרסל שלמעשה מעידה על כך שהרשת מרוצה מהנסיון הקודם עם המשרד - בהשקת מותג החיתולים הפרטי. בשופרסל רושמים השקה שנייה ומשמעותית של מותג פרטי ב-4 חודשים בלבד, ואם זה תלוי בפובליסיס המשרד יהיה שמח להיות שם גם בתחום הבא אליו הרשת תחליט להיכנס ולקבל עליו את התואר "המשרד למותג הפרטי" של שופרסל. 
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שגיתם יתרכזו בפעילות יחסי ציבור
    יורם 04/2015/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה מה שהם טובים בו. הם לא באמת משרד פרסום
    סגור
  • 2.
    מגיב מס' 1 אני מעריץ שלך!
    מעריץ 04/2015/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר, תמשיך!!!!
    סגור
  • להיפך, אני מעריץ שלך
    מילק מן 04/2015/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואני בטוח שרק טוב יצא מההערצה הזו. זה win win קלאסי. אנחנו נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 1.
    בגיתם אולי יכעסו אבל
    מילק מן 04/2015/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור