שיווק ופרסום

מתרחבת לחו"ל ומחזקת את ההנהלה בישראל: אבשה שילין וגלית מסורי מצטרפים ל-moblin

שילין, לשעבר מנכ"ל 'מגזרים' ישמש כמנהל פעילות הסוכנות בישראל ומסורי, לשעבר ב-TMF, שהצטרפה לפני כחודש, תשמש כמנהלת פעילות המדיה והסחר בשוק הישראלי
משה בנימין |  17
אבשה שילין (צילום יח"צ)
חברת הפרסום בסלולר Moblin בבעלותם של עופר איתן, עמרי ארגמן וניב שרוני מתרחבת לחו"ל ומגייסת לשורותיה בישראל מנכ"ל חדש לפעילות הפרסום המקומית וסמנכ"ל מסחר - כך נודע לאייס. למנהל פעילות הפרסום בישראל מונה אבשה שילין, לשעבר מנכ"ל משרד הפרסום המגזרי 'מגזרים'. בנוסף לשילין הצטרפה לחברה גלית מסורי ששימשה שנים רבות כסמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה TMF. מסורי מונתה לפני כחודש לתפקיד מנהלת פעילות המדיה והסחר בשוק הישראלי.
חברת הפרסום, מחלוצות תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל הודיעה עוד על הרחבת פעילותה עם מותגים בשוק הגלובלי. ברבעון הנוכחי צפויה החברה לפתוח משרדים חדשים בסינגפור וברבעון הבא תשיק את משרדיה בלונדון.
שילין (47) מצטרף ל-Moblin ושב לענף הפרסום לאחר כשנה וחצי בחברת MIPSO אליה הצטרף לאחר שפרש מניהול מגזרים ביולי 2013, בתום 4 שנים בתפקיד. לשילין ניסיון רב בתחום הפרסום - בעברו הוא שימש כמשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי (תחת משה גאון). בין 2006 ל-2008 הוא שימש גם כמנהל פעילות הפרסום של שלוחת המשרד ברוסיה.  
מסורי (44) מצטרפת ל-Moblin לאחר שנתיים שבהן לא החזיקה בתפקיד רשמי באחד מגופי הפרסום הגדולים בישראל. ב-2013 היא פרשה מחברת המדיה TMF שנמצאת בבעלות משותפת של גיתם BBDO ויהושע TBWA. היא שימשה כסמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה כ-5 שנים עד לפרישתה מהתפקיד ונחשבה לאחת הדמויות המוכרות בגזרת הדיגיטל של חברות המדיה. לפני כן עבדה מסורי בנענע 10 וב-MSN. 
פעילותה של Moblin שמעסיקה כ-45 עובדים, מחולקת בין השוק המקומי בישראל לחו"ל. בכל אחת מהגזרות החברה מתמקדת בשירותים אחרים. פעילותה בישראל מתמקדת בשירותי פרסום בסלולר ואילו בחו"ל החברה משמשת כפלטפורמה להפצת אפליקציות. החברה הוקמה בשנת 2007 ע"י 3 יזמים, הנמצאים בחברה עד היום. יחד עם עופר איתן, המנכ"ל, שני המייסדים הנוספים הם עמרי ארגמן, המשמש כסמנכ"ל פיתוח עסקי וניב שרוני, המשמש כסמנכ"ל פיתוח. ארגמן ושרוני ימשיכו בתפקידיהם ממבט רחב יותר, תוך מיקוד בעבודה עמוקה יותר עם המותגים בשוק הבינלאומי.
בין לקוחות החברה בישראל נמנים קבוצת כלמוביל שהעבירה לידי Moblin את כל פעילות הפרסום שלה בדיגיטל החל מינואר 2015. בנוסף מטפלת החברה בפעילות הפרסום בסלולר של סופרפארם, שטראוס (למעט תמי 4), סלקום, yellow, רכבת ישראל, חוגלה קימברלי, מיקרוסופט ועוד. 
לדברי עופר איתן, מנכ"ל moblin: "אנו שמחים להתחזק בשני 'תותחים', עם ניסיון של שנים רבות בתעשייה. לשניים יש ניסיון בשוק המדיה והפרסום, תפעול מערכות, הכרות עם צרכי הוורטיקל שלנו ויכולת ביצוע איכותית. החברה ממשיכה במלוא המרץ את העבודה עם מותגים ומשווקי אפליקציות בשוק המקומי והבינלאומי, בפריסה גיאוגרפית ופיתוח מערכות טכנולוגיות, על מנת לספק ללקוחות את התוצאות הטובות ביותר במדיום הדיגיטלי, שמרבית פעילותו כיום מתבצעת ממכשירים סלולריים".
לגבי ההתרחבות לזירה הבינלאומית, מסביר איתן כי מדובר במהלך מתבקש: "השינוי נעשה אחרי צמיחה גדולה וקבועה בשנים האחרונות, בכל הקשור לעבודה עם משווקי אפליקציות ועם המותגים המובילים, בבניה והוצאה לפועל של אסטרטגיית הסלולר והמדיה הדיגיטלית שלהם".
לדברי איתן, בשנתיים האחרונות המובייל, כפלטפורמה פרסומית, קפץ משמעותית והפך כפלטפורמה המרכזית לצריכת תוכן. "אנו מספקים ונמשיך לספק ללקוחות פתרון דיגיטלי מלא, אך תמיד בתפיסת ה-mobile first. זיהינו את הפוטנציאל בעבודה עם מותגים בשוק הגלובלי, כמו גם יתרונות פלטפורמת ההפצה שלנו למשווקי אפליקציות והיה ברור שחייבים לעבור למודל של Corporate, עם אזורי פעילות שונים שינוהלו תחת גג אחד".
כאמור, החברה פועלת ב-2 ערוצים עיקריים: משרד פרסום סלולרי: משרד הפרסום הסלולרי בישראל, המספק שירותים של בניית אסטרטגיית מותג בסלולר, קריאיטיב, פיתוח אפליקציות ועוד. הפעילות השנייה, העולמית נוגעת ל-mobile app distribution network - רשת פרסום להורדות אפליקציות.
"מדובר בפלטפורמה טכנולוגית, מפיתוח עצמי,  שמחוברת למאות רשתות, בורסות פרסום, פייסבוק ושטחי פרסום ייחודיים", מסביר ארגמן. "היא מבצעת אופטימיזציה וקניית מדיה אוטומטית על מנת ליצר כמות הורדות גדולה לאפליקציה סלולרית, עם דגש על איכות ההורדה של המשתמש". 
הרשת מושתתת על פלטפורמה טכנולוגית יחודית ל-moblin המזהה מקורות הורדה של אפליקציות ומאפשרת אופטימיזציה וניתוב תקציבי הפרסום בהתאם למגוון פרמטרים: עלות הורדה, פלטפורמה, מיקום גאוגרפי, סוג מכשיר, מפעיל סלולרי ועוד. רשת ההפצה של moblin מאפשרת הפצת אפליקציות בפריסה גלובלית עם מיליוני הורדות בכל חודש. בין לקוחות החברה ניתן למצוא לקוחות כמו: ?P&G PokerStars, FoodPanda, Ebay, King.com, .ועוד

תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אבשה הוא לא כזה אדם טוב. הפירגון לא מגיע לו (ל"ת)
    מישהו 09/2017/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    גם לי יצא להכיר את אבשה וחבל מאוד שכך... (ל"ת)
    אדם דוחה 04/2016/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    יצא לי להכיר את אבשה.. וחבל שכך.. (ל"ת)
    אדם מגעיל 08/2015/17
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 10.
    שקיפות ויושר
    מוטי 06/2015/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השאלה האם אתם יכולים להיות ישרים או שאתם חייבים לרמות ולשקר כדי שהפרסום יהיה טוב
    סגור
  • 9.
    תותחים
    דורון 05/2015/04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מינוי של 2 תותחים וגם ולא פחות חשוב בני אדם, גם גלית וגם אבשה. כנראה שהחברים ב MOBLIN יודעים את העבודה.
    סגור
  • טען עוד
  • לא מכיר את גלית, אבל אבשה הוא לא בן-אדם (ל"ת)
    מכר 04/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מעניין, אבל:
    מני חמו 05/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האירוע אינו מצדיק לוקליזציה של אלמנטים הטרופיסיים. לכן המינוי של אבשה הוא בבחינת פוסט דטרמיניזם אקסמידביבל. אבל סה"כ מעניין.
    סגור
  • מעניין, אבל:
    מני חמו 05/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האירוע אינו מצדיק לוקליזציה של אלמנטים הטרופיסיים. לכן המינוי של אבשה הוא בבחינת פוסט דטרמיניזם אקסמידביבל. אבל סה"כ מעניין.
    סגור
  • 8.
    שילין - ליגה מעל כולם
    לקוחה 05/2015/04
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בן אדם. חכם. מוכשר. תענוג.
    סגור
  • 7.
    גלית מסורי תותחית!!!!
    נטע 05/2015/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למרות שהיא לא עבדה שנתיים בתחום לדברי הכתב המפרגן,עבדתי תחתיה לא מעט והבחורה תותחית על!!!!אין מקצועית ואדם מדהים ממנה !!!!!היא תרים את החברה לשמיים אני בטוחה!!!!בהצלחה!!!!!
    סגור
  • 6.
    וואלה הפתיעו...
    ותיק מהתעשיה 05/2015/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מהלך מפתיע של מובלין...כבוד. להכניס את שילין ומסורי זו הצהרת כוונות?!
    סגור
  • 5.
    רק שרותם אלטרוביץ לא תפגע שעליה לא עושים כתבת יח"צ (ל"ת)
    אנונימי 05/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זבל של בן אדם (ל"ת)
    מכיר אותה 05/2015/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    מספר 1
    אייל מהתעשייה 05/2015/03
    הגב לתגובה זו
    9 2
    גלית מסורי אחת ויחידה. חבל שהיא לא אצלנו!!
    סגור
  • 3.
    יפה! כיף לראות את ההצלחה שלהם...כנסו
    הדיגיטלי 05/2015/03
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כיף לראות את ההצלחה של החבר'ה ממובלין אישית מכיר רק את עמרי...אבל כל הכבוד להם. אנשים טובים. אנשי עבודה ושאפו להם. תותחי סלולר אמיתיים החבר'ה שם.
    סגור
  • 2.
    2 טלנטים רציניים מעניין לאן זה לוקח (ל"ת)
    טוויטי 05/2015/03
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 1.
    שילין תותח על
    מיגזרי אחד 05/2015/03
    הגב לתגובה זו
    9 9
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהמינוי הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור