קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

פרסום ראשון

"פשוט תתביישו לכם, סוטה ומביש": פרסומת התחת של קסטרו הרגיזה צופים - הרשות ה-2 פתחה בבדיקה

פרסומת הקיץ שעלתה לעמוד הפייסבוק של קסטרו ב-21 במאי, משודרת ביומיים האחרונים בטלוויזיה. לפחות 10 תלונות התקבלו ברשות, שפנתה למפרסם
 |  21
"פשוט תתביישו לכם, סוטה ומביש": פרסומת התחת של קסטרו הרגיזה צופים - הרשות ה-2 פתחה בבדיקה
התחת של קסטרו, צילום: צילום מסך. עמוד הפייסבוק של קסטרו
אגף הפרסומות ברשות השנייה פתח בבדיקה בעקבות שידורן של 2 פרסומות חדשות של קסטרו, שבאחת מהן חושפת צעירה את ישבנה - כך נודע לאייס. במקביל, פנה נציב תלונות הציבור ברשות, דוד רגב למפרסם כדי לקבל הבהרות בנוגע לפרסומות.
בשיחה עם אייס, מאשר רגב כי התקבלו תלונות ברשות. לדעתו, לפחות בכל הנוגע לפרסומת עם הצעירה שחושפת את ישנה, ישנה בעיה קשה באישור שעות השידור של פרסומת זו. בכל מקרה הנושא נמצא כעת בבדיקה של אגף הפרסומות.

רשת האופנה הישראלית הפכה בשנים האחרונות לחצופה ושובבה בהחלטה קריאייטיבית מודעת. הסקס אפיל והרמיזות המיניות הפכו לרכיב דומיננטי בפרסומות של החברה, והפרסומת שעלתה אתמול לאוויר וחשפה את ישבנה של הדוגמנית (לחצי שנייה) היא צעד נוסף ואולי מרחיק לכת עבורה - כך לפחות על פי תגובות הגולשים הזועמות בעמוד הפייסבוק של החברה.

כבר בשנים האחרונות ומאז גיוסה של גל גדות להובלת הקמפיין של רשת האופנה, בקסטרו מנסים לחבר בין סקס לאופנה בעטיפה ישראלית. בפרסומת שעלתה אתמול לאוויר במסגרת קמפיין הקיץ של החברה שנקרא, איך לא, Sexy summer מוצגת קולקציית שמלות הקיץ של החברה באמצעות דוגמנית צעירה שרוקדת לצלילי השיר של Right said fred - I'm too sexy. חדי העין שצפו בפרסומת (שעלתה לראשונה לעמוד הפייסבוק של החברה כבר ב-21 במאי) לא פספסו את הרגע שבו השמלה של הדוגמנית עלתה אל על וישבנה החשוף נגלה על המסך, במערומיו, ללא תחתונים.

הפרסומת שמאחוריה עומד משרד הפרסום ראובני פרידן (שסירב להגיב לפניית אייס) הפכה היום לנושא חם בפייסבוק לאחר שגולשים רבים שצפו בה אמש הביעו את מחאתם בעקבות פרובוקציית הישבן החשוף. עם זאת התגובות הנזעמות של הגולשים ולקוחות קסטרו החלו לזרום כבר ביום העלאת הסרטון לעמוד הפייסבוק של החברה. נכון לעכשיו, היקף הצפיות בסרטון בעמוד החברה עומד על 70,853, עם 1694 לייקים, 29 שיתופים ו-78 תגובות.

#SEXYSUMMER הסרטון החדש !!! בואו לראות

Posted by CASTRO on Thursday, May 21, 2015


אחת הגולשות שרה קריחלי מיימון כתבה לקסטרו: "בתור לקוחה של castro וחברת מועדון כבר שנים אני רוצה להגיד שהסרטון הזה גורם לי לתחושה מאד לא נעימה. פשוט זול בעיני!!!". תגובת החברה, תחת השם קסטרו ובאמצעות נציגת החברה שהזדהתה בשם "מיכל" היתה בזו הלשון: "היי שרה, אני מתנצלת על תחושתך הסרטון נעשה ברוח כיפית וקייצית. אין בכוונתינו לפגוע. מיכל".

גולשת נוספת בשם אופק צליל כהן כתבה: "פשוט תתביישו לכם על הסרטון הסוטה והמביש הזה... גורם לי לא לרצות להתקרב יותר לרשת. איכס." נופר שמעונוב כתבה: "זה נראה יותר כמו פרסומת לתחתונים מאשר לשמלות.. רואים פה שמלה אחת למשך 5 שניות וכל שאר הפרסומת זה איך היא מנסה להוריד את השמלה. חבל אני מאוד בתור אחת שחצי מהארון שלה זה קסטרו אני מרגישה כאילו הורדתם מעצמכם ופרסמתם גוף מאשר בגדים שאתם אמורים להיות גאים בהם". הגולשת יולי אננייב כתבה: "אני אישית לא ממש הבנתי מה מפרסמים כשהיא התחילה להרים את השמלה ?!לאן הגענו בשביל לפרסם שמלה...."

עם זאת, היו גם מי שהגנו על קסטרו והפרסומת (ולא היו הרבה) כמו למשל מאי פכטר שכתבה: "לא מבינה על מה כל ההתחסדות?!? בחורה יפה מפרסמת שמלה ורוקדת לצלילי השיר אני ממש לא רואה בזה משהו מבזה!!! אז רואים קצת טוסיק, ובאח הגדול את לא רואה כל היום תמונות דומות? ועוד לטעון שאישה נשואה לא אמורה להתנהג ככה? כי את קובעת פה אמות מידה של מי צריך להתנהג איך ואיפה?! אז תתביישי לך את בעצמך..."

אופירה אלקלעי כתבה: "פרסומת פורנוגרפית ומבאסת מאד, ראיתי שכבר הסברתם שזה באוירה כייפית וקיצית - לא כיף לי כשממשיכים להחפיץ נשים בכל פרסומת של כל מוצר..." ובתיה גלעדי הוסיפה: "היי קסטרו, ישבנה החשוף זה כדי לכסות על איכות התפירה והגזרה או שאתם סתם פרובוקטיבים ברמות מביכות?"

אלעד אייל ברטל ציינה: "פרסומת רעה .. שמלות באמת יפות רק נורא חבל שאתם ממתגים עצמכם ככל כך שטחיים. 'קסטרו לנשים זולות'". ענת גבע שרון כתבה: |קסטרו יקרים, פייר? התאכזבתי. במקום פרסום רדוד, נבוב ומביך (בעיקר אתכם, לצערי), אולי שווה לכם להתחיל ללמוד ממותגים כמו DOVE, שכבר הבינו איזה כוח טמון בידיים שלהם. הם הבינו שלחברות גדולות ומובילות שוק יש גם יכולת השפעה חיובית - ויצאו בקמפיין מעורר השראה שמעצים נערות (ונשים, על הדרך) באשר הן. חומר למחשבה".

צופים רבים התלוננו על אי הנוחות שבצפייה בפרסומת יחד עם ילדיהם. מורן דניאל כתבה: "למה אני צריכה להרגיש נבוכה כשאני רואה פרסומות עם הילדים שלי?!". וגם דמויות מענף הפרסום הגיבו לפרסומת של קסטרו. סמנכ"לית הלקוחות של מקאן תל אביב, עדי אורן שטרנברג כתבה: "בד"כ אני אוהבת את הפרסומות של קסטרו. עשו דרך ארוכה בבניית המותג. אבל אתמול בערב במהלך הפרסומת חשבתי שראיתי בחןרה צעירה מרימה את החצאית ושרואים לה.. לרגע חשבתי שהתבלבלתי - אבל כיוון שאני לא נוטה לדמיין טוסיקים של נשים (מצטערת ) - העברתי אחורה לראות שוב. לא התבלבלתי לצערי. קסטרו לקחו רחוק מידי את המשפט סקס מוכר. מביך. מביך עוד יותר לראות ביחד עם בנותיי".

בקסטרו לא ממש התרגשו מהתגובות ברשת, ואפילו ההפך, זה נראה כאילו תשומת הלב משרתת את ערכי המותג החדשים: חוצפה? נועזות? טיזריות?. מחברת קסטרו נמסר בתגובה: "קמפיין הקיץ של קסטרו הוא ישראלי ומשלנו. הוא נעשה באווירה קלילה והומוריסטית ומסמל את השמחה לקראת בוא הקיץ. בהמשך הקמפיין שיעלה הערב נראה גם את צמד הקומיקאים קובאץ׳ ודובדבני. אנו מאחלים לכולם קיץ אופנתי".

את תגובת הרשות השנייה לפרסומת לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הכתבה.




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
21 תגובות
21.
ערב הסעודית
זה כאן ,תתבגרו קצת ישראלים יקרים ,לא מפותחים בעליל
גאון | 16/02/2016 04:42
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
20.
טוסיק (ל"ת)
אריאל | 28/12/2015 20:42
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
19.
שיר הלל ליופי האנושי שברא הקדוש ברוך הוא וזאת מבלי לעבור את גבול הטעם הטוב. מספיק להצתדק ולהתפלסף.
ראו לעיל ובכוונה.
מייק כרמל | 28/06/2015 14:19
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
18.
הבגדים זבל מסין רק דוגמנית פרובוקטיבית שתעה הכל בשביל כסף תעזור להם למכור (ל"ת)
יעקב | 26/06/2015 01:07
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
17.
מה רע בקצת תחת?
מניח שמרבית מהמגיבות נהנות להצטלם בביקיני. וזה לא תועייבה?
booty lover | 20/06/2015 23:22
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
16.
אני לא בקסטרו יותר -איכות על הפנים
ג'ינסים דקים כל כך , קניתי ג'ינס אחרי שנה ניהיה השתפשף ונקרע. זרקתי לפח. חגורה אבזם נתלש פעמיים. אין יותר כרטיס מועדון. אפילו ג'ינס ב-80 ₪ מ"האנגר" מחזיק לי 5 שנים.
חיים  | 19/06/2015 15:32
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
15.
1. הדוגמנית שטוחה - אנורקסי זה לא סקסי 2. לא ערומה - לא קונה
קודם כל שיפשיטו דוגמניות ולא יבזיקו לרבע שניה חצי ישבן אנורקסי ורק אחר כך יקראו לי .
רועי | 19/06/2015 14:45
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
14.
האמת..בכלל לא שמתי לב. נראה לי קצת הגזמתם (ל"ת)
שרית | 08/06/2015 16:30
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
13.
אם את קונה שמלות ב-140 ש"ח אז כנראה יראו לך את התחת.
נראה לי שזה המסר האמיתי של הפרסומת. אני חייבת להודות שבלי קשר לפרסומות נראה לי שקסטרו איבדו את זה.
מאי | 04/06/2015 20:17
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
12.
קסטרו-בית זונות אחד גדול (ל"ת)
בית זונות אחד גדול | 02/06/2015 16:59
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
11.
עם כל הכבוד
עם כל הכבוד אבל הסתכלתם על הפרסומת של אלכסה דול שאתם שופטים רק את לירז
נעמה | 01/06/2015 14:33
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
10.
תקשיבו
כל אלה שקוראים לדוגמניות זולות וחסרות כבוד אז זה לא באשמתם הם חתומים על חוזה והם צריכים לעשות את כל מה שנדרש מהם אז לפני שאתם משפילים אותם ומורידים מערכם תחשבו שוב הם יכולים לראות את התגובות ולהיפגע בכל זאת כולנו בני אדם עם רגשות. וחוץ מי זה מה אכפת להם מה נם עושים אף אחד לא מכריח אותכם לצפות בפרסומות האלה
רותם | 01/06/2015 10:03
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
9.
הקומיקאים....דובדבני וקובאץ' ?
קומיקאים בתחת שלי, אבל מתאימים לקסטרו: סגנון גס, וולגרי וצעקני שמחפה על היעדר הומור
דורון | 01/06/2015 07:19
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
8.
ראובני....ככה זה שאין יצירתיות הולכים על באז זול
לא מבין עדיין את החברות שעובדות עם המשרד הזה
אדם | 31/05/2015 17:57
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
פרידן. למה ציפיתם ממנו?
האיש הזה מתמחה בפרסומות מהתחת
לאה | 31/05/2015 11:54
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
תחתונים כתומים בשוט הראשון ורצועת התחתון בקצה הפריים בשני...
למה אי אפשר להעלות פה תמונות? באתר המוקדש למדיה הייתי מצפה ליוזר אינטרפייס קצת יותר מתקדם? ובמיוחד ברגעים כלכך קריטיים בהיסטוריית האומה. כשהכל מונח על הבהרת העובדות.
ofrerdesade | 31/05/2015 08:44
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
עוד ועוד ועוד ועוד...
עד שמישהו יפתח קצת חוש הומור שם.
ofrerdesade | 31/05/2015 08:33
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
מעולה ..שאפו ,
האפקט הושג - חשיפה תרתי משמע , זה כל מה שצריך קמפיין טוב לעשות , וזה הצליח ביג טיים .
תלאביבי מהפזורה | 30/05/2015 14:23
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
לא אקנה מהם יותר (ל"ת)
אני | 29/05/2015 20:37
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
לא מפתיע שראובני
חתומים על הדבר הזה.
יוני | 28/05/2015 21:06
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
מעניין את התחת אבל
אני בטוח שרק טוב יוצא מהתחת הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, בבומים שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
ראול | 28/05/2015 19:33
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
ארט True Advert... המרכז שלח קו”ח
איש מכירות אם סי סקווא... המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת אורלי כתב י... המרכז שלח קו”ח
איש קריאייטיב חדשנות מעשית השרון שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה