שיווק ופרסום
בדרך להפוך לעיר: חריש בחרה ב'ארד' ליח"צ - בורודה קפלן ויהושע מתמודדים על הפרסום
ארד תקשורת יצטרך לחשוף תקשורתית את העיר החדשה שתקום בשנים הקרובות בצפון. לשלב האחרון במכרז הפרסום על 1.5 מיליון ש' הגיעו 2 משרדים
המועצה המקומית חריש מתחילה להיערך מבחינה תקשורתית לקראת התהליך בסופו היא תהפוך לעיר. לאייס נודע כי את המועצה ילווה משרד ארד תקשורת ואילו בימים אלו מתקיים הליך מכרזי לבחירת משרד פרסום שימתג את העיר העתידית.
הישוב חריש הוקם עוד בשנות ה-80 כקיבוץ, ובהמשך ננטש. בשנות ה-90 הוקם על אדמות הקיבוץ הנטוש היישוב חריש. בשנת 2010 החליטה הממשלה לקדם הקמת עיר במקום, ומאז יצאו מספר מכרזים בהם זכו עמותות חילוניות, דתיות לאומיות וחרדיות.
לצד שכירת שירותיו של ארד תקשורת, כדי לקדם לחשוף על פניו את העיר החדשה לציבור, מתקיים גם מכרז לתקציב פרסום ומיתוג עבור העיר. לאייס נודע כי לשלב הסופי הגיעו משרד יהושע TBWA ומשרד בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי. 2 המשרדים מתמודדים על תקציב שצפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים בשלב הראשון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כולם יודעים שעם רמי יהושע לא עושים עסקים (ל"ת)אחד שלמד לקח 08/2015/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.יהושע תמיד יהיה משרד קטןשני 08/2015/04הגב לתגובה זו0 0גודל של משרד לא מתבטא רק במחזור כפי שמופיע ביפעת. גודל זה עניין של גישה ויהושע תמיד יהיה משרד קטן - קטן בגישה שלו לפרסום, קטן בגישה שלו ללקוחות, קטן בגישה שלו לעובדים. משרד שחושב בקטן יהיה תמיד משרד שנגרר ומובל ולא משרד שמוביל. יכול להיות שזה טוב לחשבון הבנק של רמי יהושע אבל מפתיע אותי שלקוחות עדיין אוכלים את זה. כנראה שזה אומר משהו גם על הלקוחות של יהושע. יהושע מדורג רביעי ביפעת אחרי מקאן, אדלר ובאומן אבל האמת היא שהפער בינו לביניהם עצום! יש גם משרדים קטנים מיהושע במחזור שבהתנהלות שלהם הם הרבה יותר גדולים.סגור
-
1.מה ליהושע ולמיתוג? (ל"ת)אורן 08/2015/03הגב לתגובה זו1 0סגור


