שיווק ופרסום

מגיבים למציאות: שטרית מדיה יסונף לדרורי ארועטי וינהל תחתיו את לקוחות המשרד

שטרית מדיה גרופ חובר למשרד הממוזג של דרורי ארועטי ברמן במהלך שמנסה לשפר את מעמד שניהם. צפוי לפעול כיחידה פנימית נפרדת במתכונת של משרד בתוך משרד 
משה בנימין |  6
דרורי ארועטי ברמן. מימין: דודי ברמן, טובית שלומי, יוסי ארועטי ויורם דרורי (צילום יח"צ)
ברית משרדי הפרסום בקנה המידה הבינוני הופכת למציאות החדשה של שוק הפרסום. לאחר המיזוג בין דרורי שלומי לארועטי ברמן - המשרד הממוזג תחת השם דרורי-ארועטי-ברמן מצרף אליו משרד פרסום נוסף שאיבד חלק ניכר מהיקפי פעילותו - שטרית מדיה גרופ - כדי ליצור גוף חדש שישאיר את כל השותפים במעמד של שחקן לגיטימי.
כפי שפורסם לראשונה באייס, בשבועות האחרונים החלו מגעים בין בעלי דרורי ארועטי ברמן למספר מועמדים בענף הפרסום בנסיון לאתר מנכ"ל חדש למשרד הפרסום לאחר פרישתה של אלה גולדשטיין וולף. בין המועמדים שעימם החלו בעלי המשרד במשא ומתן היה גיא וינברגר מנכ"ל ושותף בשטרית מדיה גרופ. בנוסף לוינברגר התקיימו שיחות גם עם סמנכ"ל הקריאייטיב של שטרית טל קמיאבי שהולך יחד עם וינברגר מזה מספר שנים. כעת מתברר כי המגעים עם וינברגר אמנם לא הבשילו לכדי מעבר שלו לדרורי ארועטי ברמן אך התפתחו במסלול אחר שכולל את כל מחלקת הפרסום של שטרית מדיה גרופ.
שני משרדי הפרסום החליטו לאחרונה לשלב כוחות ולעבוד יחד במתכונת של משרד בתוך משרד. לפי ההסכם בין הצדדים משרדה של רותי שטרית ימשיך לנהל את לקוחותיו כיחידה נפרדת בתוך דרורי ארועטי וישתמש בשירותי האדמינסטרציה של המשרד. בדרך זו יוכל שטרית מדה גרופ לקצץ בכח האדם החופף ולחסוך בעלויות. מטבע הדברים, שני המשרדים ירכשו מדיה יחד וכך יחזקו את כוחם מול המדיה ואת הצעתם המסחירת האטרקטיבית ללקוחות. 
החיבור בין שטרית מדיה גרופ לדרורי ארועטי נועד כדי לביטיב את מצבם של שני המשרדם שלא רשמו שנה שירצו לזכור. למרות החיבור בין דרורי שלומי לארועטי ברמן המשרד רשם קיטון בהיקפיו המשלובים. על פי דירוג יפעת לחציון הראשון של 2015 בו הוא נמדד לראשונה תחת הגוף הממוזג עולה כי ההתחלה היתה מגומגמת. המשרד, תחת הפעילות המשותפת רשם ירידה של 14% ל-53.4 מיליון שקלים.

בשטרית מדיה גרופ, מצב העניינים לא מזהיר יותר. לאחר שנים של יציבות ואף צמיחה, המשבר בקבוצת הריבוע הכחול, קריסת מגה וירידת קרנו של דודי ויסמן השפיעו באופן ישיר על המשרד שנבנה בדמות עסקיו של ויסמן ונאלץ לשלם את המחיר. הפעילות הפרסומית קטנה ומשרד הפרסום איבד את חלקו בתקציב הפרסום של רשת מגה שעמד ב-2014 על 17 מיליון שקלים. בסיכום החציון הראשון של שנת 2015, על פי יפעת בקרת פרסום, רשם המשרד את הירידה הגדולה של הענף בהיקפי הפרסום (יחד עם אדלר חומסקי) כשאיבד 24% מהמחזור לעומת החציון המקביל אשתקד. המשרד ירד 4 מקומות בדירוג למקום ה-17 בענף עם מחזור של 29 מיליון שקלים.
בין לקוחות שטרית מדיה גרופ נמנים כיום 'בית בכפר', 'יונייטד קינג', TOPTICA, 'ג'ק קובה', 'עונות', 'דרך ארץ', 'מיכל נגרין' ועוד. 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אוסף של חיגרים ופיסחים (ל"ת)
    האנטנומיה של גריי 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לוזרים בלתי כשרוניים
    אחד שיודע 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו הפעם השביעית ש"דודי הגאון "ויוסי הפאסיבי עושים מיזוג כזה כל פעם הלוזרים ממזגים אליהם לוזרים הפילו כל כך הרבה אנשים שעבדו איתם הגיע הזמן שיעפו מן הענף. זה שיוסי טייס בארקיע ומשום מה התקציב של ארקיע באופן קבוע צמוד אליו, וזה שדודי יש לשון חלקלקה וקשרים הזויים במקומות הזויים עדיין לא הופך אותם לאנשי פרסום ראויים, אלא לקומבינטורים ישראלים טיפוסיים.
    סגור
  • גדול וכל כך נכון. (ל"ת)
    קבי במבי 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איזה פח !!!! אין שם טיפת כישרון !!! המיץ של הזבל של תעשית הפרסום ניהול משרד כושל + קרייאטיב מביך (ל"ת)
    בתוך הרחם 08/2015/04
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 2.
    זהו הסוף
    קבי במבי 08/2015/04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הסוף של הענף קרב... מינוס ומינוס לא תמיד נותנים פלוס... יותר הפעמים בהם המינוס רק גדל וגדל.
    סגור
  • 1.
    זה זיווג משמיים
    השדכן 08/2015/04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ואני חושב שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה מועטה ועבודה לא נכונה מניבים פירות בסופו של דבר
    סגור