שיווק ופרסום

לקחו רוורס: עופר אבניר שינתה את השלט על גשר מעריב לאחר האיום של נת"ע בתביעה

כבר לא ב"חסות". יבואנית האופנועים עופר אבניר שינתה את שלט הפרסום לאחר האיום בתביעה מצד נת"ע. "הקמפיין הומוריסטי. קשה לנו להאמין שיש מי שחשב שמותג קטנועים לוקח חסות על פיצוץ הגשר"
משה בנימין |  1
גשר מעריב. הגרסה החדשה (צילום יח"צ)
3 ימים לאחר האולטימטום להסרת שלט הפרסום על גשר מעריב ו-8 ימים לפני הפיצוץ שיעלים את הגשר מהנוף העירוני - חברת עופר אבניר החליטה לנסח מחדש את הכיתוב על השלט, לאחר האיום בתביעה מצד חברת נת"ע
כזכור, בשלט הפרסום המקורי של עופר אבניר יבואנית האופנועים והקטנועים נכתב "פיצוץ גשר מעריב בחסות Kymco הדרך הקלה לנסיעה בעיר". קמפיין הפיצוץ של עופר אבניר (עבור המותג KYMCO) באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי תוכנן כחלק ממהלך גדול יותר שיקושר לאקט הפיצוץ עצמו לגשר מעריב. עם זאת, בחברת נת"ע חשבו אחרת והתנגדו ל"גניבת העין" של עופר אבניר שמניסוחה עולה כי היא לוקחת חלק בפרויקט. 
במכתב ששלחה נת"ע לעופר אבניר וחברת שילוט החוצות ברעם היא דרשה את הסרתו המיידית של השלט עד לחצות ה-9 באוגוסט. לבסוף, הפשרה שאליה הסכימה עופר אבניר להתגמש היא שינוי הנוסח המופיע על השלט, עם הצגת טקסט חדש שבו נכתב: "נפרדים מגשר מעריב". 
בתגובה מסרה עופר אבניר: "הקמפיין המדובר נעשה ברוח הומוריסטית ולרגל המאורע ההיסטורי של פירוק גשר מעריב. קשה לנו להאמין שיש מי שחשב שמותג קטנועים לוקח חסות על פיצוץ הגשר, אך לאור פניית נת"ע, ולמען הסר ספק, החלטנו לשנות את ניסוח השלט ולהחליף את המילה "בחסות" במשפט "נפרדים מגשר מעריב".  

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם הנוסח היה ״פקק התנועה עד 2021 בחסות kymco ״
    באומנר 08/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אם גם אז נת״ע היו תובעים על גניבת עין ולקיחת קרדיט
    סגור