פרסום ושיווק

DDB אקדמי: תקציב הפרסום של מכללת תל חי עובר לאילון זרמון

בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי JWT ישראל, GIN ו-SAMA ADV במגזר הערבי. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים

משה בנימין |  1
אילון זרמון (צילום משה עיוואן)
משרד הפרסום זרמון DDB זכה בתקציב הפרסום של מכללת תל חי - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי JWT ישראל, GIN ו-SAMA ADV וכן באופן עצמי על ידי המכללה. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המכללה עמד ב-2014 על כ-7.4 מיליון שקלים, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. על פי הערכות בשנה הקרובה צפוי התקציב לעמוד על היקף דומה.
בדומה לרוב המכללות והאוניברסיטאות בישראל, גם במכללת תל חי הדגש הוא על פעילות פרסום באינטרנט, מדיספליי ועד לפרפורמנס שגדל מדי שנה. יש להניח שזו גם הסיבה שהתקציב נחת לבסוף בידיו של זרמון שחיזק את יכולתיו בתחום בשנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום, 80%, נתח חסר תקדים מתוך תקציב הפרסום של מכללת תל חי הופנה לאינטרנט בשנת 2014. לעיותונות הופנו 11% מנתח הפרסום ולשילוט החוצו כ-8.5%. 
  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרומפלדור בתגובה "אני חותך את היד" (ל"ת)
    מד מן 25/08/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור