שיווק ופרסום
עופר אבניר ממשיך למנף את עבודות הרכבת הקלה: הציב קטנוע בזכוכית "למקרה חירום"
מותג האופנועים סוחט עוד קצת מהלימון של גשר מעריב ויוצא במהלך חוצות חדש שבמסגרתו הוצב קטנוע אמיתי בתוך קופסת זכוכית בפינת הרחובות יצחק שדה והמסגר
עכשיו כבר אפשר לקבוע שהמותג המסחרי שניצל את עבודות הרכבת הקלה בדרך הטובה ביותר עד עכשיו הוא מותג הכלים הדו גלגליים עופר אבניר. לאחר שהרוויחו את נתח החשיפה שלהם בקמפיין על גשר מעריב ש"לקח חסות" על הפיצוץ והוביל לאיום בתביעה מצד נת"ע - בעופר אבניר השיקו אתמול (יום ג') מהלך חדש באמצעות אדלר חומסקי.
קמפיין חוצות חדש של החברה, בפינת הרחובות יצחק שדה והמסגר (אחד ממוקדי הפקקים באיזור גוש דן), כולל בתוכו קטנוע אמיתי שהוצב בתוך אקוואריום זכוכית עם הכיתוב: "לשבור את הזכוכית במקרה חירום". על גבי הזכוכית צורף משפט שעוקץ את נת"ע ורומז לנהגים על התסכול הצפוי להם: "עבודות הרכבת הקלה אמורות להסתיים ב-2021. בהצלחה".
לדברי קובי גילון, סמנכ"ל בקבוצת עופר אבניר: "עבודות הרכבת הקלה, יחד עם הרפורמה במיסוי על דו גלגלי שהוכרזה לאחרונה, מעודדות יותר ויותר נהגי מכוניות לעבור לדו גלגלי. אנו מזהים צמיחה של 54 אחוזים בהזמנות במהלך חודש אוגוסט, שמצטרפת לעלייה של 30 אחוזים במהלך חודש יולי, ומצפים כי המגמה תימשך ככל שהעבודות יתקדמו וההתניידות בגוש דן תהפוך לקשה יותר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.יפה מאודגלעד 09/2015/06הגב לתגובה זו0 0רק חבל שאין לו מספיק לובי חזק להוריד את ביטוחי החובהסגור
-
3.הנחה בביטוח לרכב דו-גלגלידנידג 09/2015/04הגב לתגובה זו2 0נן..אתם בטח חושבים שציבור הנהגים יתעודדו ויעברו לדו-גלגלי ויקבל הנחה בביטוח (מה שמתבקש) קדחת -בחלוםסגור
-
2.מי נתן להם זכות על השטח הזהhucc יובב 09/2015/02הגב לתגובה זו5 2הם ניכסו לעצמם חלק מהמדרכה ששיך לציבורסגור
-
יובבעופר 09/2015/02הגב לתגובה זו2 4הארנבסגור
-
1.אחלה רעיון (ל"ת)עומד בפקק 09/2015/02הגב לתגובה זו3 0סגור


