שיווק ופרסום

אינסטגרם הופכת לפלטפורמת פרסום: בזק כבר מוכנה עם הקמפיין הישראלי הראשון

שלב ההתנסויות הסתיים והרשת החברתית הכריזה על פלטפורמת הפרסום החדשה שלה, אליה צפוים להצטרף עד סוף החודש מפרסמים ישראלים כגון קוקה קולה, adika ושטראוס
משה בנימין |  4
בזק. מדיה קום אינטראקשן (צילום יח"צ)
עכשיו זה רשמי: פלטפורמת שיתוף התמונות המצליחה בעולם - אינסטגרם (בבעלות פייסבוק) השיקה הבוקר (יום ד') את פלטפורמת הפרסום שלה בכמה מדינות סביב העולם, לרבות ישראל. השירות יושק בהדרגה עד סוף החודש, אז יוכלו מפרסמים להשתמש במערכת המודעות של פייסבוק בכדי ליצור מודעות באינסטגרם. 
מודעות אינסטגרם כיום יכולות למקד לקהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין וכוללות לינקים לחיצים המאפשרים הפנייה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם אפשרות של קנייה ישירה. 
על פי הודעת הרשת החברתית שאהודה על משתמשים ישראליים, אינסטגרם תשמש קנבס של קריאייטיב עבור מפרסמים ויש מי שכבר קופץ על העגלה כדי להתנסות במערכת החדשה, ביניהם: קוקה קולה ישראל, שטראוס, פרוקטר אנד גמבל, Adika ובזק - המותג הישראלי הראשון שעלה בקמפיין כבר הבוקר. 
קמפיין בזק עולה לאוויר במסגרת פיילוט ייחודי שכלל את השתתפותם של מספר מותגים בודדים. מודעת הפרסום הראשונה שהופיעה בפיד האינסטגרם עלתה במסגרת קו הקריאייטיב הנוכחי של חברת התקשורת תחת הכותרת: "יש אינטרנט ויש אינטרנט של בזק". 
קמפיין הפרסום של בזק עלה כבר ב-4 לפנות בוקר, באמצעות משרד הפרסום מדיה קום אינטראקשן, מקבוצת אדלר חומסקי. בדומה לקו הקריאייטיב שכלל השוואה בין אימג'ים שונים שממחישים את ההבדל בין אינטרנט של בזק לאינטרנט "לא של בזק" - באינסטגרם אסוציאציות אלו מתוקשרות בהתאמה לשפה הייחודית של הפלטפורמה. הפיילוט הנוכחי עתיד להימשך 3 שבועות לאחריו האפשרות לפרסם בפלטפורמה תהיה זמינה לכל משתמש. 

לדברי אלי אוזן, סמנכ"ל לקוחות, פייסבוק ישראל: ”אנחנו גאים להיות אחד מהשווקים בהם מושקת פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם. עם 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם, אינסטגרם ללא ספק מהווה מדיה משמעותית גם בחייהם של ישראלים. אופי הפלטפורמה של אינסטגרם מהווה הזדמנות למותגים ליצור מערכת יחסים עמוקות יותר עם צרכנים מתוך מקום של השראה. אנו בטוחים שמותגים שישכילו לרתום נכון את הכוח של אינסטגרם יובילו את הארגון שלהם למקומות חדשים ויביאו ערך משמעותי למותג”.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזה כלב הורססססס! (ל"ת)
    ניר 09/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חיים
    אתם רציניים?!?! 09/2015/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משהו האדלר חומסקי או אינטראקשיין האלו....מה לא עושים בשביל אגו? ובשביל להיות הראשונים? מה זה המודעה הזו?? זה מה שאמור להיות הקמפיין הראושן בישראל באינטסאטגרם? די מביש לדעתי... העיקר שחומסקי וסלמן מבוסטים ויכולים לשתף בדף שלהם בפייס שעלו ראשונים
    סגור
  • 2.
    יווווו עכשיו נפל לי האסימון!!!
    שקד - פרסומאית על 09/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלב צעצוע וכלב אמיתי. לא קלטתי את זה בהתחלה. בקיצור, מצאתי את הגליץ' :)
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי.
    שקד - פרסומאית על 09/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הגליץ' כאן? אני מפספסת את הגליץ'?
    סגור