שיווק ופרסום

נדבר אחרי החגים// ביה"ד לעבודה שלח את באומן ומקאן להגיע לפשרה ב"פרשת פרסמן"

ביה"ד שלח הבוקר את הצדדים לסגור את העניין ביניהם. מועד סיום הפרשה תלוי במידת העקשנות או הגמישות של באומן בר ריבנאי להצעת הפיוס בעניין תקופת הצינון שיציע מקאן
משה בנימין |  4
עמית משיח יוסי לובטון (צילום יח"צ)
הקרב המשפטי-אישי-מקצועי הסוער ב"פרשת פרסמן" בין באומן בר ריבנאי למקאן תל אביב הגיע הבוקר (יום ה') לדיון הראשון בבית הדין לעבודה בתל אביב, מול סגנית הנשיאה השופטת הדס יהלום. במעמד הדיון נפגשו לראשונה בחדר אחד - 2 האנשים הדומיננטיים במאבק מ-2 המשרדים: יוסי לובטון מנכ"ל באומן בר ריבנאי ועמית משיח המנכ"ל הנכנס במקאן תל אביב - במה שנראה "כמו תחילתה של יריבות מופלאה" לשנים הקרובות.
הדיון עצמו לא הסתיים עם שורה סופית ומוחלטת אלא בהסכמה משותפת של הצדדים לנהל שיחות מחוץ לכותלי בית הדין כדי להגיע לעמק השווה - זאת בהמלצת בית המשפט. כמו תמיד במקרים שכאלו, כאשר ההחלטה הסופית עוד מרחפת באוויר בין הצדדים, 2 המשרדים סבורים כי הנצחון הוא בידיהם. בבאומן מתבשמים מהעובדה שצו המניעה עוד עומד בעינו ופרסמן לא יוכל להתחיל לעבוד במקאן נכון לעכשיו ושכרו ימשיך להיות משולם על ידי באומן.
מנגד, במקאן, סבורים כי הבקשה המקורית של באומן לצינון בן 12 חודשים כבר ירדה מהפרק ובסופו של יום, לאחר שיחות בין המשרדים תושג פשרה שתכלול צינון מצד פרסמן על מספר לקוחות של מקאן המתחרים באופן ישיר מול לקוחות באומן (כגון: ניו פארם, לאומי קארד, ג'אמפ, אסם) וזאת ללא כל תקופת צינון על העסקתו של פרסמן במשרד עצמו. 
במהלך הדיון הועלתה גם בקשה מצד מקאן לאשר את השתתפותו של פרסמן בפגישת הנהלה של בכירי מקאן שמטרתה להציג את הנבחרת החדשה שגויסה למשרד וכוללת בין השאר את אלדד וינברגר ששב למשרד לאחר שנתיים ב-mako ופרסמן. במקאן ביקשו לעשות זאת בסוף חודש ספטמבר אך בבאומן התנגדו לכך וטענו שמדובר למעשה בתחילת העסקתו של פרסמן במשרד. במקאן ציינו שהשתתפותו תהיה סבילה והוא לא יטול חלק פעיל, אך גם שופטת בית הדין לעבודה סירבה לכך. לבסוף, במקאן לא התעקשו, והמפגש יידחה עד שפרסמן יוכל לקחת בו חלק.     
נכון לעכשיו נראה שהמחלוקת המשפטית בין הצדדים ומועד הסיום של הפרשה תלוי במידת העקשנות או הגמישות של באומן בר ריבנאי. במידה ולובטון ואנשיו לא ייענו להצעת הפשרה של מקאן, שמוכן ללכת על צינון במספר לקוחות ולמספר חודשים מוגבל, ללא קשר לתחילת העסקת פרסמן במשרד - הדיון המשפטי עשוי להיגרר ולהימשך - אך זה לא ימנע בהכרח את תחילת העסקתו של פרסמן. 
במקאן יצטרכו להגיש לבאומן סולם מספיק מכובד לרדת איתו מהעץ של 12 החודשים, אך הקרב בין הצדדים הוא כבר מעבר לתרומתו המקצועית של פרסמן אלא עניין תדמיתי ועקרוני. לובטון הגיש למשיח מתנת קבלת פנים (או קאמבק) לענף הפרסום וזה נראה כאילו אין לו שום רצון להקל עליו בכל דרך שהיא. מנגד, משיח מעוניין לסיים את הפרשה מוקדם ככל האפשר כדי להשיק רשמית את עידן ההנהלה החדשה של מקאן אך הוא לא יברח מהתמודדות ישירה וטעונה ככל שתהיה מול לובטון. פרסמן, נכון לעכשיו, הוא לא יותר משם קוד להתגוששות הזאת והוא מעדיף, בצדק מצידו, להחריש את עמדתו בעניין. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הצינון היחיד שבונים עליו במקאן
    אמקור 10 09/2015/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא הצינון של הנקמנות הילדותית של לובטון.
    סגור
  • 3.
    תתקדם לובטון (ל"ת)
    עשו לך בית ספר 09/2015/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ??
    ריקי 09/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוד? מהו??
    סגור
  • 1.
    הסוד הגדול מאחורי הסיפפור ------->
    עו"ס דנה 09/2015/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרושים אחים/אחיות/עובדים סוצילאים לעבודה מול אוכלוסיות חלשות!!!!!! מספיק עם המקצועות הויראטואלים האלה שלא מעניקים כלום!!!!!
    סגור