פרסום ושיווק

יש חיים אחרי אקליפטוס: אלעד סטפנסקי משיק את סוכנות הפרסום 'משהו טוב'

סטפנסקי ששימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל משותף באקליפטוס משיק סוכנות שתפנה ללקוחות בסדר גודל בינוני ותציע פתרונות פרסום מקד"מ ועד דיגיטל
משה בנימין |  16
אלעד סטפנסקי (צילום יח"צ)
כ-4 חודשים לאחר שחתם את הפרק של אקליפטוס, אלעד סטפנסקי שבתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל משיק סוכנות פרסום בוטיק תחת השם משהו טוב. 
לדברי סטפנסקי הסוכנות צפויה להיות "בוטיק רזה ויעיל, המורכבת מרובד אחד של אנשי מקצוע מובילים מתחומם, שבאו קודם כל מפרסום, מבינים שיווק ואסטרטגיה, מבינים בניית סיפור מותג, ומבינים איך לגשת לקהלי היעד השונים בכל מדיה קיימת/ שתקום בעתיד". 
סוכנות הפרסום שסטפנסקי מקים תפנה ללקוחות בינוניים ותציע פתרונות פרסום על הציר שבין קד"מ לדיגיטל בנוסף לשירות פנים ארגוני ועד שירות לקוחות. 
סטפנסקי אמר לאייס כי "עולם הפרסום עובר שלב נוסף באבולוציה שלו. הדיגיטל כבר לא מדיה משלימה, הוא עובדה בשטח ועוגת התקציבים מבטאת את זה בצורה הטובה ביותר. הלקוחות ומשרדי הפרסום משכילים להבין שהפרדה בין דיגיטל לאופליין היא נחלת העבר, ומשרדים מתקדמים צריכים לספק חשיבה הוליסטית חוצת פלטפורמות".
לדבריו הבעיה נובעת מכך שמשרדי הדיגיטל לא יכולים להנחיל חשיבה אסטרטגית שיווקית אמיתית ובניית קונספט ומיתוג כמו במשרדי האופליין כי זה לא בידם. משרדי אופליין מנגד לא רוצים לספק פעילות דיגיטל אמיתית, שכן ניהול קמפיינים בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועבודת פרפורמנס דורשים יותר התעסקות מבאנרים דיספליי ברווחיות נמוכה הרבה יותר - אז מה שנשאר ללקוחות זה לעבוד עם משרדים גדולים ולקבל תוצר דיגיטלי 2006 או לעבוד עם משרדי הדיגיטל המתמחים כ"ביצועיסטים" של האופליין".
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    המון בהצלחה ומברוק (ל"ת)
    גלר 05/11/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    למה כולם בורחים מאקליפטוס? מה קורה שם? (ל"ת)
    מנחם 02/11/2015 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    כולה הפך לפרילנס
    הזיה !! 01/11/2015 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזו הזיה שפרילנס שעובד לבד מקבל כותרת כזו.
    סגור
  • 10.
    בהצלחה! אלעד, תסתכל בתיבת ה-OTHERS בפייסבוק (ל"ת)
    ריבי רוטן 01/11/2015 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    בהצלחה
    נעם צימרמן 01/11/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוף בהצלחה
    סגור
  • 8.
    איש מוכשר שצודק 100% בניתוח הענף (ל"ת)
    אריאל 01/11/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מלך
    בנצי 01/11/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש יקר וקסום. הצלחה מכל הלב.
    סגור
  • 6.
    בהצלחה סטפנסקי
    חן 01/11/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגישה היא נכונה!! בטוחה שתצליח
    סגור
  • 5.
    חולה עליך
    אחד שמצץ 01/11/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תותח בטוח היה אילן שילוח הבא רק בלי הפוזה
    סגור
  • 4.
    אני בטוח שגם החברה הזו תהפוך לזהב
    שחר 01/11/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כל דבר אחר שסטפנסקי עושה .. המון הצלחה
    סגור
  • 3.
    גבר גבר
    מכיר מקרוב 01/11/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחלה בן אדם. מקצועי, ישר ושותף אמיתי. בהצלחה סטפנסקי!
    סגור
  • 2.
    חלאס
    בן 01/11/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    4 7
    יכול להיות שהבחור מוכשר אבל נמאס כבר מכל מיני מנהלים זוטרים בעולם הפרסום שרוצים להיות עצמאיים וישר קוראים לעצמם משרד פרסום ועוד מקבלים על זה כתבת יח״צ. לבנאדם אין לקוח אחד וגם אין לו עובד אחד אז על מה הכתבה? הציטוט שלו לא שונה מציטוטים של 30 אחרים כמוהו בחמש שנים האחרונות. כמה מהם שרדו? הרי אף אחד לא יופתע אם בעוד חודשיים נקרא ממש כאן באייס שסטפנסקי מונה לסמנכ״ל לקוחות באדלר או משנה למנכ״ל ב-lead...
    סגור
  • בן ,אז אתה מציע שאנשים לא ינסו ...?
    יונתן 04/11/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ינסו לעמוד ברשות עצמם ? לא ינסו להביא משהו משלהם ? להגשים חלומות שלהם ... לנצח נעבוד תחת הטייקונים שיבעטו לנו בתחת בגיל 45 ?? מחובתנו וגם מחובתך (לא מכיר אותך אבל..) לנסות לפחות בהצלחה לכולם !!
    סגור
  • יונתן ממש לא הבנת אותי
    בן 09/11/2015 00:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בעד שאנשים ינסו. אני גם בעד שסטפנסקי ינסה והלוואי שיצליח. אבל יש הבדל בין לנסות, להקים חברה חדשה, להתאמץ, לאסוף לקוחות, לעשות עבודות, להביא משהו חדש לשוק לבין לפרסם כתבת יחסי ציבור... ההרגל הזה לרוץ ישר לספר לחבר׳ה לפני שעשית משהו הוא הרגל מגונה ופסול. ובינינו, הוא לא אמר פה שום דבר חדש. לך תעבוד. תפעיל את הכישרון שלך, את היידע שלך, את הניסיון שלך ואת הקשרים שלך ותבנה משהו חדש. עברה שנה? יש לך שורה של הישגים? כמה אנשים שאתה משלם להם משכורת בתחילת חודש? כמה לקוחות שהולכים אחריך? אז תצא ותתגאה במה שאתה עושה. עד אז תחסוך מאיתנו הצהרות נבובות.
    סגור
  • קשקשן
    Edi 01/11/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אני נתתי לו כבר 2 פרויקטים
    סגור
  • 1.
    סטפנסקי
    חבר וקולגה 01/11/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אחד הכשרונות הגדולים והפחות מוערכים שיש לתעשייה הדוחה הזו להציע
    סגור