שיווק ופרסום

גיתם בפרסומת שמשתנה לפי מועד הצפייה - עבור השקת סניפי הדיגיטל של 'הפועלים'

הבנק השיק השבוע את סניף הדיגיטל הראשון שלו בת"א ובקרוב ישיק נוספים. המהלך השיווקי מגובה בפרסומת חדשנית המשתנה לפי המועד שבו הגולש צפה בה
משה בנימין |  1
בנק הפועלים. סניפים דיגיטליים (צילום יח"צ)
בנק הפועלים ישיק בקרוב סניפים דיגיטליים ברחבי הארץ, כחלק מהמירוץ המתבקש אחר הקהל של הדור הבא. הסניפים מתוארים כ"מתקדמים ביותר בעולם" על פי הבנק והראשון כבר הושק בתל-אביב בשבוע החולף. לצידו עולה היום (יום ג') קמפיין דיגיטל חדש של הבנק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
תחת המסר Change the way you bank יוצאים בנק הפועלים וגיתם במהלך פרסומי טכנולוגי חדשני המבוסס על שינוים בזמן אמת. הקמפיין מציג יום בחייו של לקוח הבנק שנעזר בשירותי הסניף הדיגיטלי, ולטובתו פותחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לצופה חוויית real time view. בתוך הסרטון עצמו באופן ששזור בעלילה משולבות כותרות עיתונים, כותרות כתבות המוצגות על אייפד, שעון דיגיטלי וכן הלאה. 
באמצעות הטכנולוגיה שפותחה במיוחד עבור המהלך נתונים אלו המופיעים בקמפיין ישתנו בהתאם למועד הצפייה של הגולש, לרבות השעה, מזג האויר, יום ולילה, כותרות חדשותיות שיתעדכנו בהתאם לאופן הצפייה וכן הלאה. בכל עת בו יצפה הגולש בסרט הוא יפגוש מציאות שונה המותאמת לשעת הצפייה, לכותרות האקטואליות ולמזג האוויר השורר בחוץ.
במשרד הפרסום מדווחים כי המהלך הופק בשיתוף פעולה עם מומחים מגוגל וגופי מדיה ותקשורת נוספים כבר בתהליך הפיתוח בנוסף למערכת מיוחדת אשר תוכנתה במיוחד עבורו, כדי לשאוב אינפורמציה ממקומות שונים, ולהטמיע אותם כחלק אינטגראלי ולהציג אותם כחלק מהחוויה.
דני יעקובוביץ’, סמנכ"ל קריאייטיב גיתם: "הפעם הלקוח אתגר אותנו למתוח ולמתוח את הגבול, מצד אחד להמחיש חוויה אחרת המותאמת לצרכן של היום ומנגד להציג את הסניף בצורה המתקדמת ביותר.  זה לגמרי change the way you create. העבודה על המהלך הזה לא דמתה לשום דבר שעשינו עד היום. מרמת הפורום שהגה את הרעיון, דרך המורכבות ההפקתית, וכלה במעורבות של אנשי הטכנולוגיה והניהול של התהליכים. היה מלחיץ, מאלף, ובעיקר מרגש כמו הפעם הראשונה. אני גאה כי אנחנו משיקים את המהלך הדיגיטלי הגדול ביותר שנוצר, לדעתי, בישראל".
 

הכינו את האצבע - החידושים בסניפים הדיגיטליים


בין החידושים שיושקו בסניפים הדיגיטליים החדשים, ניתן למנות למשל סניף ללא נייר, דהיינו חתימה דיגיטלית של הלקוח באמצעות הטאבלט, כך שבסניפים הדיגיטליים אין ניירת; הבנקאי יוצא מהדלפק שהוא השירות בסניפים החדשים יינתן על ידי בנקאים מומחים שעברו הכשרה ייעודית, שיסתובבו בסניף ויציעו ללקוחות שירות באמצעות טאבלטים. בנוסף, הבנקאים יסייעו ללקוחות להשתמש במכשירים השונים ובאפליקציות הייעודיות העומדות לרשותם בסניף הדיגיטלי.
כמו כן יוענק ייעוץ פיננסי מרחוק: הסניף יציע ללקוחותיו חדרים פרטיים לביצוע שיחות VC עם יועצים פיננסיים של הבנק. כחלק מהשירות החדש, יוכל הלקוח לראות במסך, במהלך שיחתו עם היועץ, את הנתונים הפיננסיים אליהם מתייחס היועץ ממערכת הייעוץ המתקדמת פועלים  advisor.
זיהוי לקוח: לקוחות הסניף הדיגיטלי מזוהים עם כניסתם לסניף, באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם. שירותים טכנולוגיים חדשים: בסניף מוצבים שולחנות מגע שיאפשרו ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות. למשל: לקוח המעוניין לחסוך לילדים עבור השכלה גבוהה יוכל לבדוק מהו הסכום הנדרש להפקדה בהוראת קבע. בנוסף, בסניף יוצבו מסכים שיציגו ללקוחות נתונים ויאפשרו להם להתנסות במוצר או בשירות המתאימים להם. שעונים חכמים לבנקאים: עובדי הסניף יענדו שעון חכם שיספק להם חיווי על לקוח שהגיע לפגישה, או לקוח המבקש סיוע ליד אחד מהמסכים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אויש נו
    אחלה קומוניקט 11/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו פרסומת שגנובה כמעט אחד לאחד מזאק קינג ורואים בה את השעה הנכונה - מדהים!!!
    סגור