שיווק ופרסום
עפים ביחד על בדיקה של HIV: דורון מירן מככב בקמפיין של הוועד למלחמה באיידס
איזה כיף זה לעשות בדיקת HIV!קמפיין חדש שיוצא לכבוד יום האיידס העולמי (1/12). תודה רבה למשרד הפרסום אדלר חומסקי ולחברת ההפקות "גרין פרודוקשנס". קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב : טל ריבן, מנהל קריאטיב : זיו מאירי, במאי- סער מזרחי, כתיבה – עידו קציר, מנהלת הפקה - גל יעקב, מפיקה - נעמה הדומי, פרוייקטים – גלית סימן-טוב, מוסיקה - תומר בירן דובר הוועד למלחמה באיידס – ניסן שטראוכלרהפקה - גרין פרודקשנס, במאי – סער, צלם - אלון לוצקי, סטדיקאם - ליאור אתרוגי, מפיק אחראי - רונן הופמן, מפיק בפועל - יהונתן שובלי, מפיקת פוסט - עדי ויינר, עורך אופליין - טמיר אבידור, עורך אונליין - רועי אלטמן, עריכת סאונד - ג'אנגל סאונד. צולם באולפני סאן-וידאותודות: פיטוסי שרותי מצלמה, בי"ח איכילוב, עמית שמעוני, בית פוסט תמלול TV
Posted by הוועד למלחמה באיידס on Monday, November 30, 2015
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מיולה (ל"ת)נינה 12/2015/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.היסטרירונן 11/2015/30הגב לתגובה זו3 1לתקוף את הנושא מזווית הומוריסטית זה רעיון יפה ומייצר בולטות מול שאר העמותות... והכי חשוב, זה מצחיקסגור