פרסום ושיווק

הכירו את איתן פרצלינה: אסי כהן חוזר לסיבוב נוסף עם הבינלאומי בסדרת רשת חדשה

הבינלאומי עלה היום בפרק ראשון מתוך סדרת רשת חדשה שתכלול 6 פרקים בכיכובו של אסי כהן
משה בנימין |  36
איתן פרצלינה. גליקמן שמיר סמסונוב (צילום יח"צ)
משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב העלה היום (יום א) סדרת רשת חדשה עבור הבנק הבינלאומי, בכיכובו של אסי כהן, הפרזנטור שמלווה את הבנק מזה שנים. המהלך הנוכחי הוא הגלגול החדש (כבר הפסקנו לספור מתוך כמה) בשלל הדמויות שהחליף כהן מאז יומו הראשון כפרזנטור של הבנק.
סדרת הרשת מציגה את 'איתן פרצלינה' - המנהל החדש של בית הדפוס שבו מדפיס הבנק הבינלאומי את מודעות הפרסום שלו. פרצלינה הוא שילוב קומי שמזכיר דמויות של כהן מעברו בפרסומות לבנק הבינלאומי (התמימות/טפשות הנוגעת ללב של אשר) וכן דמויות מארץ נהדרת (שחצנות ריקה מתוכן שמזכירה את שאולי). 
 
סדרת הרשת תחת הכותרת "משקיעים בך" תכלול 6 פרקים בכיכובו של כהן-פרצלינה. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פרסום בדיגיטל, עיתונות ושילוט חוצות. בהתאם לטרנד התוכן הדיגיטלי שתקף לאחרונה את הלאומי והפועלים - במרכז הקמפיין של הבינלאומי  הוקם מתחם דיגיטלי מתקדם שבו "חווית שירות מתקדמת, מובילות דיגיטלית, מומחיות בהשקעות ופתרונות פיננסיים מתקדמים. לצד טיפים מקצועיים ממומחי הבינלאומי וקטעי וידאו של לקוחות מרוצים" כך לדברי הבנק. 
תגובות לכתבה(36):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    פרסום מסחרי של בנק הבינלאומי
    דניאל ויצמן 16/02/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפירסום האחרון של הבנק הוא תת רמה פוגעני ולא מבין מה עושה ברשת פשוט, קשה להאמין שזו מערכת הפירסום של הבנק
    סגור
  • 26.
    יש מצב שנגנזה הסדרה? מסתבר שהבינו (ל"ת)
    גיא 19/01/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 25.
    ועכשיו גם בהארץ כותבים על הגזענות בפרסומת
    רועי 01/01/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    http://www.haaretz.co.il/gallery/television/tv-review/1.2812048
    סגור
  • 24.
    זהו בדיוק אותו סוג של פרסומת של "באמונה".
    גזענות כנגד מזרחיים! 01/01/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובדיוק אותה גזענות של בנט ומשרד החינוך כנגד ספרה של רביניאן. אשכנזים לא מסוגלים להכיל מזרחיים בין אם יהודים ובין אם ערבים ונוח להם להציג אותם כחסרי תרבות, ערסים ונלעגים.
    סגור
  • 23.
    מי זאת המעצבת גרפית .פצצת עולם
    שון 28/12/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    11 4
    תשובה יש??
    סגור
  • 22.
    זה פשוט ארוך מדי
    שב 25/12/2015 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יכלו להוריד לפחות חצי...
    סגור
  • 21.
    זו עדיין פרנס שם בבינלאומי? (ל"ת)
    פרסומאי נאור 25/12/2015 21:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 20.
    מי המטומטם בבנק שאישר את זה??
    רפי 25/12/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מסר כלום מצחיק לא רעיון אין טמטום יש הצלחתם להתאים בין השאות של הבנק לדבר המוזר הזה שהעלתם לטלויזינ. בינו בינו מה אין לך טלויזיה???
    סגור
  • 19.
    אחלה פרסומת! יפה ומצחיקה. למה היה צריך מבטא מזרחי?
    איציק 23/12/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אחלה פרסומת! אמשיך לצפות למרות הביקורת. חומר למחשבה. הפרסומת, יפה ומצחיקה בכל שפה בעצם. כל הכבוד! (באמת). זה היה מצחיק גם באנגלית או בצרפתית. אבל בחו"ל לא היו בוחרים מבטא של מהגר כדי לעורר גיכוח. המבטא המזרחי מעורר מחאה כי הוא נבחר כדי לעורר גיכוח. בנוסף הוא הופך את הקליפ לרדוד בסגנון בורקס. אסי כהן מספיק מוכשר כדי להיות מצחיק בכל מבטא ...וגם בלי מבטא!
    סגור
  • 18.
    אני מתחי להבין למה פיטרתם את פתחי (ל"ת)
    מרילין 22/12/2015 18:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • הגזענות זו אשמת המלהקת ומחלקת השיווק של הבינלאומי (ל"ת)
    אחד שיודע 25/12/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    כרגיל
    הפוסלים במומם פוסלים 22/12/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כל הפרסומאים החרוצים למיניהם שצפו ועלו מכל חורי השלולית החשוכים, שהיו מספיק חרוצים להיכנס לעמוד של הבינלאומי בזמן שעות העבודה, לעבור בעיון רב על התגובות, לצפות בסרטון עד סופו, ועוד לחזור לכתבה הזו, ולהקדיש זמן יקר ללרלר בחריצות רבה כל כך על עמיתיכם בגליקמן: סחתיין על החריצות פחדנים. היום זה הם מחר אתם ו"יצירות האמנות" שאתם עושים. התעשייה בשיאה הרי. והרי אין פה אף אחד שהוא לא מהתעשייה בעמוד הזה, כן? בואו $%#%!
    סגור
  • ושום מילה על תוכן התגובות והבעיה הגזענית שם
    רועי 23/12/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תגובה חסרת ערך, לך לקדם רעיונות במדינות חשוכות
    סגור
  • אחלה ומצחיק
    חנן ענן 22/12/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ויאללה, חפרתם. תפרגנו. כולה פרסומת.
    סגור
  • מצחיק כמו כל דבר רדוד, נמוך וגזעני (ל"ת)
    גיא 25/12/2015 19:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    אני חושד שהקרן החדשה ושוברים שתיקה מימנו את הסדרה...
    עוד אחד 22/12/2015 00:00
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ואוו... בשוק מהתגובות לכתבה. מדובר בסדרת רשת מלאת חן, בכשרון משחק, בימוי וצילום ומעל הכל תסריט מצוין, אני בטוח שכל אחד מאיתנו היה שמח להיות חתום על זה... אז מילא לא לפרגן אבל לחפש בכוח סיבות לא לאהוב (גזענות?! מאיפה זה בא?)
    סגור
  • נראה שלא צפית בפרסומת, זה לא ניחוח גזעני, הגזענות בוטה. אבל עיוורים תמיד יהיו (ל"ת)
    מיכל 25/12/2015 01:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    תראו את התגובות בעמוד של הבינלאומי על הגזענות ותבינו את הכשלון (ל"ת)
    עידו 21/12/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • שמח לראות שהם משלמים את מחיר אישור הליהוק הזה (ל"ת)
    גיא 25/12/2015 01:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    עצוב
    עודד 21/12/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    5 5
    זה הולך ומתדרדר מפרסומת לפרסומת. ואחרי שבשנת 2015 היו כל כך הרבה סרטי תוכן מעולים (דומינוס, מוק וסכיני גילוח, דניס דניס), פתאום מגיע הדבר העצוב הזה.... גם האתר המיוחד שעשו, שנת 2012.
    סגור
  • 13.
    רעיון עם פוטנציאל בשמים
    פרצילנה 21/12/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אבל יצא ממש סתם. לא מצחיק ולא כלום. חבל
    סגור
  • 12.
    למי כואב הלב? מי מקנא?
    שושנה 21/12/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    8 8
    שבנק עושה צעד לא שגרתי, זורם עם סדרת רשת הכי לא צועקת תוכן ממומן, עם דמויות שנראות בדיוק כמו בפרלמנט, בארץ נהדרת ובעוד הרבה תכניות אחרות... מה בדיוק כואב לחברים הפרסומאים? תגובות קטנטנות.
    סגור
  • כואב רק על זה שהקראייטיב רדוד
    שושן 21/12/2015 19:49
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אני אסביר לך למה בעיני זה צעד הכי שגרתי מצד אחד והביצוע קלוקל מצד שני 1) כבר היו בנקים (כולל הבנלאומי עצמו) שיצרו פרזנטורים מצחיקים, סדרות וכו (דיסקונט עם מודי, מזרחי עם דביר) 2) בואי נגיד שלקחת שחקן, לכתוב לו מערכון מצחיק, ולתת לו לדקלם את הבריף בצורה משעשעת זו אסטרטגיה... אבל מה בדיוק האמירה בסרט הזה? מה היתרון של הבנק? למה לבחור בו? 3) בואי נגיד שהאסטרטגיה של הבנק זה לתת לנו 60 שניות של אנטרטיינמנט משובח ותו לא, אז למה לא למנף את זה? למה לא להפוך את זה לבנק שמתחשב בזמן שלך, גם בזמן הפרסומות? בקיצור אין פה כלום, הכתיבה לא מושחזת, המסר לא חד, הבנק יוצא מפה קירח ואפילו אסי לא במיטבו.
    סגור
  • מי מקנא? תסתכל בעמוד של הבינלאומי, אתה אוהב את זה גזעני? (ל"ת)
    לירון 21/12/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 11.
    זה מחזור של קמפיין הלבד והג'ינגליסט. קפה שחור גרגרים צפים
    עמותת זוכרות 21/12/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    4 4
    חבל שלשאנשים עולה השתן לראש
    סגור
  • 10.
    גזעני ונורא, אייס תעלו כתבה על הגזענות שבפרסומת הזו
    לירון 21/12/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 5
    רמה נמוכה מאוד. מקווה שירגישו את זה בגיס
    סגור
  • 9.
    גליקמנים ופתחים תקשיבו:
    נסטי 21/12/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בקמפיין הלבד אהבנו היועץ ענק גם שני כהן היא אחלה זה שעשיתם עכשיו, האחרון של פתחי יעני פח אשפה, לא בגלל שאנחנו לא אוהבים או אוהבים אתכם. זה מיושן בגזענותו וגזעני במיושנותו, מאוד קיבוצניקי מתנשא לא מבין איך אסי אישר את זה, מתביישת גם בשבילו. אתם יורים ללקוח שלכם ברגל
    סגור
  • 8.
    לא מצחיק. אבל ממש. (ל"ת)
    נמרוד 21/12/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 7.
    גליקמן זה הפח זבל של הברנזה (ל"ת)
    אבל הכתום לא הירוק 21/12/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 6.
    מיושן ונלעג
    עמית 21/12/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    5 7
    הומור עאלק נועם פאתחי..ששייך לעשור הקודם. האמת אני מבין שיש פה הרבה כסף אבל אני יודע שאסי כהן בורר תסריטים..וכאן הוא ישן בעמידה.
    סגור
  • 5.
    הבינלאומי הולכים על הפרסום החדש, חבל שבצורה גזענית מיושנת
    חימלר 21/12/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מה נסגר עם הפרסומאים המנותקים האלו? אתם קולטים איפה אתם חיים? למה אתם צוחקים על 50% מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם?!
    סגור
  • 4.
    פרסומת גזענית ודוחה, כמו שעלתה ככה תרד
    רועי 21/12/2015 02:23
    הגב לתגובה זו
    6 7
    המזרחי תמיד נלעג ומנסה לסדר, הבנקאים מקצועים ולבנים לבנים. גליקמן נטלר סמסונוב, מישהו מתפלא?
    סגור
  • המזרחי הוא הבוס והאשכנזים הם העובדים שלו...
    אריאל 22/12/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סליחה שאני מפריע לרגשי הנחיתות שלך. אבל מי שנראה שם המנהל החזק והכוחני זה "המזרחי". תפקיד שהיה שמור בסרטי הבורקס לאשכנזים. העובדים המנוצלים שהיו תמיד מזחים התחלפו באשכנזים. אם אתה מחפש את הקיפוח המזרחי בכל דבר, תוכל לראות אותו גם כאן. זה כמו לראות את חצי הכוס הריקה.
    סגור
  • 3.
    רעיון נפלא!
    רונן 20/12/2015 22:42
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אבל, הפרק הראשון לא יותר מנחמד. חבל.
    סגור
  • 2.
    די מיצה את עצנו השטיק הזה. כבר לא מצחיק (ל"ת)
    אב 20/12/2015 19:14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    מצחיק