שיווק ופרסום

הזמן טס כשיורדים למדבר: מקאן וואלי מציין 3 שנים בסרטון עם "כוכבים בעיניים"

השלוחה הדרומית של מקאן מציינת 3 שנים להיווסדה בסרטון חגיגי שמציג את האווירה הייחודית של המקום, המרחבים הפתוחים, תחושת הסולידאריות והמרקם החברתי הייחודי
משה בנימין |  3
מקאן ואלי (צילום יח"צ)
נדמה שרק אתמול מצאנו את מודעת גיוס העובדים של מקאן עבור השלוחה הדרומית, עוד כשהפרויקט הדרומי היה בתחילת דרכו והניצנים הראשונים רק נזרעו. והנה, היום (יום א) משחררים אנשי מקאן ואלי סרטון חגיגי לציון 3 שנים להקמת השלוחה שהצליחה למשוך אליה לא מעט טאלנטים מהמרכז שהחליפו את הרעש העירוני בשקט של המדבר.
בסרטון מככבות הדמויות המרכזיות שהיו הרוח החיה מאחורי הפרויקט הדרומי: הדר גור-אריה שגויסה לשמש כמנכ"ל מקאן ואלי, לצד מיכל רומי שותפתה לניהול המשרד שגדלה במצפה רמון ולאחר שנים במרכז שבה לדרום כדי להגשים את חלום הפרחת השממה. יחד איתן מופיעה מי שהניעה את המהלך ברמת ההנהלה הבכירה של קבוצת מקאן ומי שלקחה את העניין תחת חסותה - חנה רדו, המשמשת כיום כסגן יו"ר הקבוצה ומנהלת עסקים ראשית של קבוצת מקאן. 
עוד מככבים בסרטון - מנהלים ועובדים במקאן ואלי - יחד עם ילדיהם והמשפחה המורחבת בקטעים המציגים את האווירה הייחודית של המקום, המרחבים הפתוחים, תחושת הסולידאריות והמרקם החברתי הייחודי. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הנוף של המדבר מדכא (ל"ת)
    שמי 12/2015/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד, בלי ציניות
    חגי 12/2015/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה
    סגור
  • 1.
    עושה חשק
    יואל 12/2015/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מזל טוב מקאן וואלי
    סגור