רכב

יצרנית הרכבים החשמליים שוברת את השוק: עקפה בסיבוב את טסלה?

התחרות על שוק הרכבים החשמליים עולה מדרגה: מנכ"ל ג'ילי חשף שבחלקים מסוימים בעולם המכירות שלהם עלו על אלה של טסלה, וכי החברה מנסה לצאת להנפקה כעת בניו יורק. בדרך למהפכה בשוק?
מערכת ice | 
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
התחרות על שוק הרכבים החשמליים בעולם ממשיכה לעלות בקצב שיא כאשר עוד ועוד יצרניות חזקות נכנסות לשוק ונותנות פייט רציני ליצרניות הרכבים החשמליים, בראשן טסלה של אילון מאסק.
אחת מהן היא חברת ג'ילי, שפרצה בשנה האחרונה בסערה לחיינו והחלה למכור רכבים חשמליים טובים במחירים זולים יותר מטסלה. כעת, מנכ"ל החברה, אנדי אן, חושף כי באזורים מסוימים המכירות של ג'ילי עלו על אלה של טסלה, כאשר לטענתו, הפער בין החברות ממשיך להצטמצם. 
 
בשנגחאי למשל, מכרה החברה ברבעון הראשון של השנה 500 רכבים יותר מטסלה. כעת, החברה מנסה לכבוש גם את השווקים בארצות הברית, אמריקה הלטינית ואירופה, שם היא עדיין לא מהשחקנים המובילים ביותר בשוק, אך היא מתכננת כאמור להסתער על אותם שווקים כרגע. המנכ"ל צופה שבשנה הקרובה החברה תגדיר את המכירות שלה באותם שווקים, ובינתיים היא הגישה בקשה להנפקה לציבור בבורסה של ניו יורק.
רק לאחרונה פרסמה טסלה את הדוח הכספי שלה, שם חשפה ירידה דרסטית מאוד במכירות של רכבים חשמליים חדשים, כהשיא הולכת לתוכנית התייעלות, במסגרתה מאסק מפטר כ-14,000 עובדים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה