שיווק ופרסום
הישג לחברון זלצמן: יטפל במלוא תקציב הפרסום של iRobot
בשנה האחרונה טיפל המשרד בחלק הרדיו מתוך התקציב וכעת מקבל לידיו את הטיפול בכל הגזרות. בשנת 2015 עמד התקציב על 24 מיליון שקלים במחירי מחירון
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן רושם לעצמו הישג ממש עם סוף 2015 ולקראת השנה האזרחית החדשה. המשרד יחל לטפל במלוא תקציב הפרסום של מותג השואבים הרובוטיים המוביל iRobot לקראת השקת הדגם החדש רומבה 980.
בשנים האחרונות, תקציב הפרסום של iRobot עולה בהדרגה ובשקט, מתחת לרדאר, רושם מספרים גבוהים למדי. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2012 עמד התקציב על 8 מיליון שקלים, ב-2013 הוא עמד על 11.2 מיליון, ב-2013 התקציב זינק ל-19.8 מיליון וב-2015 עמד התקציב על לא פחות מ-24 מיליון שקלים. אמנם מדובר במחירי מחירון ובפועל היקף התקציב הריאלי עומד על כ-8 מיליון שקלים, אך במונחי חברון זלצמן מדובר בתקציב שיהפוך לדומיננטי ביותר במשרד.
בשנה האחרונה טיפל חברון זלצמן בחלק הרדיו של התקציב וכעת, החליט היבואן להעביר לטיפולו את מלוא היקף התקציב. iRobot הוא מותג השואבים הרובוטיים המצליח בעולם. נתח השוק שלו עומד על כ-65% מהשוק העולמי. הדגם החדש מציג חדשנות רבה, בין השאר, הפעלת המכשיר מרחוק, באמצעות אפליקציה מהסמארטפון.
משרד הפרסום חברון זלצמן נמצא לאחרונה במגמת צמיחה. מתחילת השנה הצטרפו אליו מספר לקוחות, כגון: רויאלטי, MSC ספנות, איי טריידר-בית מסחר ועוד. 3 התקציבים המובילים במשרד הם iRobot, זכותי וסולגר-סופהרב- אלן קאר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.שואבים את הענף עליו הם יושבים (ל"ת)דייסון 12/2015/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.סחתיין עליכם, חברים (ל"ת)חברה 12/2015/28הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.מחכה לטלפון (ל"ת)XX 12/2015/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.שיחקתם אותה ומגיע לכם! (ל"ת)מיכאל 12/2015/28הגב לתגובה זו4 0סגור
-
2.תותחים! (ל"ת)ariel 12/2015/28הגב לתגובה זו4 0סגור
-
1.כבודאחד 12/2015/28הגב לתגובה זו3 0כבוד למשרד! עלו והצליחו!סגור