שיווק ופרסום

המחליף של אסף עופר מגיע מבזק: אילן סיגל מונה לסמנכ"ל השיוק של פלאפון

סיגל יחליף את אסף עופר שפרש לאחרונה מתפקידו. ב-8 השנים האחרונות שימש סיגל כממלא מקום סמנכ"ל שיווק וראש אגף שיווק פרטי וסוהו בבזק
משה בנימין | 
אילן סיגל (צילום יח"צ)
שבועיים לאחר פרישת אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, מודיעה חברת הסלולר על מינויו של אילן סיגל למחליפו בתפקיד. כזכור, עופר פרש לאחר 14 שנים בחברה וזאת לאחר שהתמודד על משרת מנכ"ל החברה מול רן גוראון (מחברת האם בזק) שזכה לבסוף בתפקיד.  
סיגל (40) כיהן במספר תפקידים בכירים בבזק ב-8 השנים האחרונות ולמעשה ממשיך את דרכו לצד רן גוראון. בתפקידו האחרון שימש כממלא מקום סמנכ"ל שיווק וראש אגף שיווק פרטי וסוהו בבזק. בנוסף היה אחראי על ניהול ההכנסות והלקוחות של כל שירותי החברה, וכן על תקציב השיווק והפרסום. קודם לתפקידו בבזק שימש סיגל כמנהל שיווק באינטרנט זהב וב-012. 
בנוסף לסיגל מונה נמרוד בן טוב לסמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות בפלאפון. בתפקידו החדש בן טוב ינהל את כל הפעילות ההנדסית בפלאפון ויחליף בתפקיד את דורון קורץ שהודיע השבוע על רצונו לפרוש מהחברה.
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון: "מדובר בשני מנהלים בעלי ניסיון עשיר ומוכח בשוק התקשורת, שהפגינו בתפקידיהם הקודמים עשיה חדשנית והביאו עמם זווית ראיה שונה. אני בטוח שהצטרפותם של נמרוד בן טוב ואילן סיגל להנהלת החברה תאפשר לנו להמשיך ולהוביל יחד את שוק הסלולר גם בשנים הקרובות, ואני מודה לדורון קורץ ולאסף עופר על תרומתם הרבה להצלחת החברה בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה